گروه لوفت هانزا به طور قابل توجهی گسترش خدمات با ماه ژوئن برنامه پرواز

بیش از 1800 هفتگی فرکانسبیش از 106 آلمانی و مقصد اروپا و بیش از 20 مسافت های طولانی مقصد به زودی دوباره در دست

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399
  • بیش از 1800 هفتگی فرکانس
  • بیش از 106 آلمانی و مقصد اروپا و بیش از 20 مسافت های طولانی مقصد به زودی دوباره در دسترس
  • هواپیمایی پرواز برنامه ها از نزدیک هماهنگ

با ژوئن برنامه پرواز هواپیمایی لوفت هانزا و گروه ها به طور قابل توجهی در حال گسترش خدمات خود در مقایسه با هفته گذشته عملیات.

لوفت هانزا سوئیس و Eurowings دوباره اضافه کردن متعدد اوقات فراغت و تابستان به مقصد خود را در برنامه پرواز در ماه ژوئن و همچنین بیشتر در مسافت های طولانی به مقصد.

با بیش از 106 مقصد در آلمان و اروپا و بیش از 20 بین قاره ای مقصد محدوده پرواز در ارائه برای تمام مسافران خواهد بود تا حد زیادی گسترش یافته تا پایان ماه ژوئن است.اولین دسته از پروازها در دسترس خواهد بود برای رزرو در رزرواسیون سیستم های امروز, 14 مارس.

تا پایان ماه ژوئن گروه لوفت هانزا هواپیمایی برنامه ریزی برای ارائه حدود 1,800 هفتگی roundtrips به بیش از 130 مقصد در سراسر جهان.

"با ژوئن برنامه پرواز ما در حال ساخت یک مهم در کمک به تجدید حیات از زیرساخت های حمل و نقل. این یک بخش ضروری از آلمان و اروپا قدرت اقتصادی. مردم می خواهند و می توانند سفر دوباره که آیا در تعطیلات و یا به دلایل کسب و کار. همین دلیل است که ما ادامه خواهد داد به گسترش پیشنهاد ما گام به گام در ماه های آینده و اتصال اروپا با یکدیگر و اروپا با جهان می گوید:" هری Hohmeister عضو هیئت اجرایی آلمانی لوفت هانزا AG.

لوفت هانزا پرواز اضافی که در حال حاضر در نیمه اول ماه ژوئن در آلمان و اروپا هستند از Frankfurt, Hanover, Majorca, صوفیه, پراگ, بیلوند, زیبا, Manchester, بوداپست, Dublin, Riga, کراکوف, بخارست و کیف. از مونیخ است مونستر/اوسنابروک, Sylt, روستوک, وین, زوریخ, بروکسل و مایورکا.

در نیمه اول ماه ژوئن برنامه پرواز نیز شامل 19 مسافت های طولانی به مقصد چهارده بیشتر از مه. در کل لوفت هانزا سوئیس و Eurowings خواهد شد و در نتیجه ارائه بیش از 70 هفتگی فرکانس های خارج از کشور تا اواسط ماه ژوئن تقریبا چهار بار به عنوان بسیاری به عنوان ممکن است. بیشتر از سرگیری لوفت هانزا مسافت های طولانی پرواز برنامه ریزی شده برای نیمه دوم ماه ژوئن است.

لوفت هانزا در مسافت های طولانی از سرگیری پرواز از فرانکفورت در جزئیات (موضوع ممکن است محدودیت های مسافرتی):

تورنتو, مکزیک, شهر ابوجا پورت هرکورت تل آویو, ریاض, بحرین, ژوهانسبورگ, دبی و, Mumbai. مقصد نیوآرک/نیویورک و شیکاگو, Sao Paulo, توکیو و بانکوک ادامه خواهد داد به ارائه می شود.

لوفت هانزا در مسافت های طولانی بازگشت پرواز از مونیخ در جزئیات (موضوع ممکن است محدودیت های مسافرتی): شیکاگو, لس آنجلس, Tel Aviv.

تمام مقصد می تواند رزرو lufthansa.com.

این برنامه پرواز لوفت هانزا گروه شرکت های هواپیمایی از نزدیک هماهنگ بنابراین امکان اتصال قابل اعتماد برای اروپا و بین قاره ای مقصد یک بار دیگر.

شرکت هواپیمایی اتریش تصمیم گرفته است برای گسترش تعلیق به طور منظم عملیات پرواز برای یک هفته بیشتر از 31 مه تا 7 ژوئن. از سرگیری خدمات در ماه ژوئن در نظر گرفته می شود.

سوئیس در حال برنامه ریزی برای از سرگیری خدمات به مقاصد مختلف در منطقه مدیترانه و دیگر مراکز اروپایی مانند پاریس و بروکسل و مسکو نیز اضافه شده به برنامه است.

در آن مسافت طولانی عملیات سوئیس را دوباره ارائه آن به مسافران جدید بین قاره ای مستقیم خدمات در ماه ژوئن علاوه بر آن سه هفتگی خدمات به نیویورک / نیوآرک (ایالات متحده آمریکا). سوئیس حامل برنامه به ارائه پرواز از زوریخ به نیویورک JFK, شیکاگو, سنگاپور, بانکوک, توکیو, بمبئی, هنگ کنگ و ژوهانسبورگ.

Eurowings در حال حاضر هفته گذشته اعلام کرد که این امر می تواند توسعه و گسترش برنامه اساسی در فرودگاه دوسلدورف کلن/بن هامبورگ و اشتوتگارت و به تدریج با اضافه کردن 15 مقصد بیشتر در اروپا از ماه مه به بعد. با پرواز به اسپانیا و یونان و پرتغال و کرواسی تمرکز بر روی مقاصد در منطقه مدیترانه است. علاوه بر این جزیره مایورکا خواهد دوباره ارائه شده از چند آلمانی Eurowings دروازه

Brussels Airlines به از سرگیری برنامه های پرواز خود را عملیات با کاهش شبکه ارائه همانطور که از 15 ژوئن

هنگامی که برنامه ریزی سفر خود را مشتریان باید با در نظر گرفتن زمان ورود و مقررات قرنطینه از مقصد مربوطه می باشند. در طول کل سفر محدودیت ممکن است اعمال شده با توجه به سختگیرانه تر بهداشت و امنیت مقررات به عنوان مثال با توجه به دیگر زمان انتظار در فرودگاه امنیتی در ایست های بازرسی. خدمات کیترینگ در هیئت مدیره نیز باقی خواهد ماند محدود تا اطلاع ثانوی.

علاوه بر این مسافران ادامه خواهد خواست به پوشیدن بینی و دهان پوشش در هیئت مدیره در طول کل سفر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن