این بن آستر نگه داشتن من Crisper کشو راه تمیز کننده

این روزها وجود دارد هیچ چیز بهتر از رفتن به فروشگاه مواد غذایی (یا حتی کشاورزان بازار!) و آمدن به خانه با یک د

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

این روزها وجود دارد هیچ چیز بهتر از رفتن به فروشگاه مواد غذایی (یا حتی کشاورزان بازار!) و آمدن به خانه با یک دسته از محصولات تازه برای قرار دادن در یخچال. یک crisper کشو پر با کاهو و میوه و سبزیجات است که چشم به صورت چاپگر. به تازگی, به عنوان من شده است پخت و پز بیشتر من crisper کشو شده است پر از deliciousness. اما یک مشکل وجود دارد. به عنوان هفته می رود و همه چیز شروع به پژمردگی, من متوجه شده ام که من سبزی های برگ دار و سبزیجات شروع به رها کردن بیت های کمی از خود را به کشو. در ابتدا آن بود که هیچ معامله بزرگ است اما به آرامی مقدار کمی از رنگ سبز کاهو تبدیل به سیاه و سفید خرده که غیر ممکن است برای خلاص شدن از یخچال بدون تمیز کردن عمیق. اگر شما شده است وجود دارد, شما می دانید, آن را فوق العاده آزار دهنده است. خوشبختانه من در مورد چیزی به برخورد با این راه ساده تر.

این تصور خانه یخچال بن آستر خواهد بود خود را مورد علاقه و جدید آشپزخانه مورد. هر بسته همراه با سه دوازده اینچ و بیست و چهار اینچ آستر به محل در نقاط مختلف از یخچال خود را. اگر آنها متناسب نیست در زیر شلواری خود را نگران نباشید آنها به راحتی trimmable. و آنها می آیند در سه طرح cute: یکی با میوه ها و سبزیجات دیگر با داربست و دیگری با کمی برگ. شما می توانید آنها را در قفسه اگر شما مستعد ابتلا به ریختن وجود دارد که در آن من فکر می کنم آنها مفید است در crisper کشو. همه شما باید انجام دهید این است که قرار دادن یکی در پایین و آن را شروع به جذب رطوبت اضافی از تولید خود را همراه با یادداشت کمی که سقوط کردن. پس از چند هفته خود را در پیچ کشو های آستر به احتمال زیاد برداشت تا مقدار زیادی از باقی مانده از سبزیجات خود را. دفعه بعد شما در حال تخلیه کردن کشو به سادگی از بین بردن بوش و بیرون خواهد آمد همه کسانی ناخالص کمی بیت است. یخچال شما خواهد شد بی عیب و قرار دادن در یک دسته جدید از تولید خواهد بود که بسیار لذت بخش تر است.

شما باید چند بسته فقط به امن است اما آنها دستگاه قابل شستشو بیش از حد. من همیشه فکر می کردم رفتن به کشو با یک حوله کاغذی مرطوب بود و این تنها راه است. در حال حاضر من نمی توانم تصور کنید که زندگی هر یک متفاوت است.

تصور خانه یخچال بن آستر

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن معاملات از macy's, خارج شده, Nordstrom Rack, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب