این ژنرال روشن مغلوب ساختن پیشی جستن. خواهد آنها را برای بایدن?

جو بایدن صرف بخشی از ژوئن تماشای رژه برجسته ژنرال بازنشسته و admirals محکوم کردن رئیس جمهور تهمت خواسته به mil

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

جو بایدن صرف بخشی از ژوئن تماشای رژه برجسته ژنرال بازنشسته و admirals محکوم کردن رئیس جمهور تهمت خواسته به militarize خود را سرکوب اعتراضات علیه نژادپرستی نهادی. انتقادات باید خوشحال برخی بایدن از متحدان امریکا که خود را قوی توبیخ کار در presumptive دموکراتیک نامزد به نفع.

وجود یک باور در حال رشد در میان برخی از دموکرات ها که سرخورده نظامی برنج را نقد رئیس جمهور ارائه خواهد شد و در عین حال یکی دیگر از دستی کنتراست با بایدن. برخی از نزدیک به بایدن بر این باورند که انتقادات خود را به مقدار نشده تاییدیه دو نامزد نژاد و استدلال می کنند که مبارزات انتخاباتی خواهد بود عاقلانه به برجسته کردن آنها را به طور رسمی.

اما با توجه به منابع مختلف نزدیک به ژنرال اساسا misunderstands نظامی اعتراض به تهمت و آن ناراحتی با عنوان دموکراتیک سرپا نگه داشتن.

فقط به این دلیل که ژنرال و admirals بیرون آمد و در برابر تهمت با استفاده از فعال وظیفه نظامی برای سرکوب ضد نژادپرستی معترضان به این معنی نیست حمایت از بایدن. برای یک چیز, مردم, نزدیک به جیم Mattis مغلوب ساختن پیشی جستن سابق وزیر دفاع و بسیار تاثیر گذار بازنشسته دریایی به طور کلی انتظار نیست Mattis به هر گونه دخالت بیشتر در طول مبارزات انتخاباتی شود.

"آن را آسان تر برای رسیدن ژنرال به سیاست از آنها را به خارج گفت:" پل Yingling یک سرهنگ بازنشسته ارتش که در خدمت در عراق به عنوان یک افسر ارشد در کارکنان سابق مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور امنیت ملی H. R. مک مستر. "من حدس می زنم ما در حال رفتن به یاد بگیرند که هر تاریخی درس راه سخت است."

یک منبع نزدیک به بایدن ضمنی که Mattis' و دریایی بازنشسته چهار ستاره ژنرال جان کلی در سوئیس از تهمت آنقدر مخرب است که آنها به طور موثر به مبلغ یک ضمنی تایید سابق VP—چیزی نه Mattis و نه کلی تا کنون گفت.

"من فکر می کنم مهم ترین تاییدیه بودند نظامی آنهایی که با" دیرین بایدن متحد گفت. "و به خصوص آنهایی که مانند Mattis و کلی که مشغول به کار با [تهمت]. که به هر فرد معقول و منطقی دلیلی برای زیر سوال. آنها او را می دانم."

Mattis نوشت داغدار نقد از رئیس جمهور در اقیانوس اطلس در روز شنبه ، تلفظ خود را "عصبانی و وحشت زده" با مغلوب ساختن پیشی جستن "سوء استفاده از اختیارات اجرایی" در برابر معترضان Mattis محکوم کرد militarizing پاسخ به عنوان یک بنیادی تهدید نظامی-روابط. "ما باید رد و پاسخگو کسانی که در دفتر چه کسی را مسخره از قانون اساسی ما," او نوشت.

برخوردار نبوده است به تنهایی. مغلوب ساختن پیشی جستن را تشویق خشونت علیه معترضان و به ویژه خود را در ژوئن 1 تهدید به تماس فعال-وظیفه نظامی علیه آنها باعث شد موجی از لباس شخصی های ترسناک. ژنرال بازنشسته و admirals مثل وینسنت بروکس, جان آلن, مایک مولن بیل McRaven جیم Stavridis ریچارد مایرز تونی توماس و دیگران هشدار داد که حمله به آمریکایی ها اعمال حق قانونی خود را در اعتراض به شکستن ایمان ،

Mattis نیز پیوست کلی سابق خود را مغلوب ساختن پیشی جستن دولت همکار. یک معمار از مغلوب ساختن پیشی جستن از سیاست جدا کودکان مهاجر از خانواده خود را به "جلوگیری" آنها را از آمدن به امریکا کلی پیشنهاد دیگری Trumper آنتونی Scaramucci که به نظر او تهمت شخصیت دچار کمبود. "من فکر می کنم ما نیاز به نگاه سخت تر در که ما انتخاب" کلی گفت: ستایش Mattis به عنوان "کاملا یک مرد."

کلی و Mattis معروف سقوط کرد با مغلوب ساختن پیشی جستن. بنابراین مغلوب ساختن پیشی جستن دوم مشاور امنیت ملی در حال حاضر بازنشسته ارتش سرهنگ ژنرال H. R. مک مستر. اما مک مستر ساکت مانده و مورد اعتراض و تهمت پاسخ. که مضاعف آشکار با توجه به مک مستر نوشت: یک کتاب به نام Dereliction وظیفه گذاشته که به ویتنام-عصر افسر سپاه صورت ایستاده در برابر فاجعه جنگ ویتنام. نزدیکترین مک مستر آمده است به صحبت کردن بوده است پادکست اخیر که در آن او گفت: تماس به "تسلط" این تظاهرات که از سوی دیگر ، ایسنا-AK) منعکس شده "تاسف انتخاب کلمات."

تلاش برای رسیدن به مک مستر از نظر ناموفق بودند. یکی از دستیاران سابق مک مستر این باورند که او ممکن است خود را برگزار صلح به خاطر یک آینده خاطرات. "بدون در نظر گرفتن, من نا امید" که مک مستر نگه داشته و آرام گفت: ex-aide. "لحظه ای که در تاریخ ما بود مطلق رسوایی است."

"من می خواهم نه ژنرال خفه شو در مورد سیاست و کاهش سیاسی قرار ملاقات. اگر آنها باید صحبت می کنند آنها باید عذرخواهی نقش خود را در اجازه دادن به رئیس جمهور تهمت به استفاده نظامی ایالات متحده به عنوان یک سیاسی سرپا نگه داشتن" گفت: Yingling. "به اعتبار خود General [علامت] Milley انجام داده است. به خود ضرر کلی مک مستر نیست."

هر دو برخوردار و کلی دیدم جمهور نزدیک به عنوان بخشی از دولت—بیش از حد نزدیک به برخی داده شده Mattis' تشویق هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن امضا مسلمان بان کی مون و کلی حملات در congreswoman و دوست خانوادگی از یک سقوط, سیاه, سرباز. هنوز هم خود نادر بینش تهمت باید به اشتراک گذاشته شود به طور گسترده ای با رای دهندگان توسط بایدن ستاد انتخاباتی برخی از دموکرات ها استدلال کرد.

"این آگهی های تلویزیونی و" دیرین بایدن محرم افزود: پرتاب کردن فرضی ایده برای کمپین به broadast ژنرال' anti-مغلوب ساختن پیشی جستن sentimment به توده ها. "این کاهش به این ایده که مغلوب ساختن پیشی جستن معشوق نظامی است. که در ذهن خود."

وزیر امور خارجه سابق کالین پاول در ضمن به صراحت انداخت وزن خود را پشت بایدن گفت: در ظاهر در سی ان ان روز یکشنبه که او "بسیار نزدیک" به او در مسائل سیاسی. "من با او کار می کرد برای 35-40 سال" پاول گفت. "و او در حال حاضر نامزد و من خواهد بود رای گیری برای او." پاول افزود که مغلوب ساختن پیشی جستن است "زیرفشار" از قانون اساسی است.

تا کنون تیم بایدن به ارائه بینش کمی به آنچه نقش اگر هر یک از آنها ممکن است از این ژنرال بازنشسته که در بایدن طرف اگر آنها مایل بودند. یک بایدن کمپین دستیار گفت: روزانه وحش که "مبارزات انتخاباتی شده است در تماس با هم کلی Mattis و یا به طور کلی کلی" و آشکار نیست که آیا آنها خواهد بود باز به این ایده از ترکیب آنها را به یک کمپین تلاش است. به جای این مقام با اشاره به گسترده تر حرکت صعودی از ژنرال' ملامت از مغلوب ساختن پیشی جستن.

"این واقعیت که تعداد زیادی از زمان و بازنشسته رهبران نظامی رو به جلو آمده اند را محکوم جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن اقدامات شرم آور و تمایل خود را برای اعزام نیروهای فدرال در برابر صلح آمیز معترضین در کشور ما خیابان صحبت می کند جلد چگونه مغلوب ساختن پیشی جستن است بی وقفه کار می کرد به تقسیم کشور ما و ملتهب تنش های نژادی به جای آوردن آمریکایی ها هم در هدف مشترک و" بایدن کمپین مشاور گفت.

"نه تهمت و نه خود را حزب می تواند به امنیت ملی یا سیاست خارجی گوشته. دور از آن" گفت: Ned قیمت بازنشسته سیا رسمی و سخنگوی سابق شورای امنیت ملی تحت ریاست جمهوری باراک اوباما. در مقابل بایدن سیاست خارجی تجربه کرده است و در قیمت را مشاهده کرد که به مجموعه ای پویا است که در حال حاضر اتفاق می افتند.

"وقتی که می آید به ژنرال بازنشسته حمایت خود را خواهد شد یک عنصر مهم از یک تلاش گسترده برای به نمایش گذاشتن این گسترده و عمیق حمایت" گفت: در مورد قیمت بایدن.

از طریق یک نماینده Mattis کاهش یافته برای این قطعه. اما دو Mattis خواص نشان داد به شرط ناشناس ماندن گفت که بایدن کمپین نباید نگه داشتن نفس خود. هر دو در نظر گرفته آن را بسیار بعید است که Mattis که استعفا داد و پس از خدمت به عنوان مغلوب ساختن پیشی جستن وزیر دفاع را به یک نقش فعال در مبارزات انتخاباتی هر گونه فعالیت.

اما یکی محرم مجاز "با Mattis, شما هیچ وقت نمی دانید." دیگر یک منبع که کرده Mattis گفت: "او نمی شود جان آلن فریاد از مرحله"—اشاره به Mattis' همکار دریایی به طور کلی که به یک سخنرانی برای هیلاری کلینتون در سال 2016 دموکراتیک ملی کنوانسیون.

به معاون سابق رئیس جمهور قرار می دهد که حق بیمه بر روابط شخصی Mattis و بایدن باید مملو تاریخ است.

در کتاب خاطرات خود ، فراخوان ثبت نام هرج و مرج, Mattis چهار ستاره دریایی به طور کلی انتقاد معاون رئیس جمهور سابق به عنوان "قابل تحسین و مهربان مرد" که وکالت از خروج از عراق به عنوان معاون رئیس جمهور بود و غلط. "او تراوش اعتماد به نفس از یک مرد که در ذهن ساخته شده بود تا شاید حتی بی تفاوت نسبت به در نظر گرفتن عواقب آن بودند او قضاوت وضعیت نادرست" Mattis نوشت. وی با بیان برخی از پشیمانی برای تخمگذاری به بایدن هنگامی که او متوجه شد بایدن در حال اجرا بود برای رئیس جمهور اما در انجام این کار تنها با تاکید بر اختلافات خود را. "من به شما اطمینان دهم من نمی خواهد که احتمالا شده که آینده" او بعدها گفت.

در عین حال این منبع که کار را برای Mattis اشاره کرد که در حالی که ژنرال بازنشسته نمی مبارزات انتخاباتی او را به خدمت در یک بایدن دولت. بایدن را cenacolo شامل مردم Mattis esteems مانند رودی DeLeon مرکز آمریکایی پیشرفت سابق کلینتون مشاور جیک سالیوان و به خصوص Michele Flournoy که Mattis تا به حال می خواستم به خدمت خود را به عنوان پنتاگون معاون.

"اگر بایدن می خواهد به یک تیم از رقبای او می تواند او را در وجود دارد" این منبع گفت. "وجود دارد برخی از انتقاد از Mattis که او فعال مغلوب ساختن پیشی جستن بیشتر از او باید. من فکر می کنم او می خواهم یکی دیگر از [شانس]. مانند " من را در مربی.'"

کلینت وات همکار تحقیقاتی در سیاست خارجی موسسه تحقیقات گفت: Mattis' و کلی قدرت در این لحظه از خود بی طرفی.

"من فکر نمی کنم آنها باید سعی کنید به در Mattis و کلی" وات گفت: در مورد بایدن مبارزات انتخاباتی. "من اعتقاد دارم که بخشی از دلیل این است که آسیب رساندن به مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر است به خاطر آن انجام می شود توسط دو نفر هستند که بخشی از مغلوب ساختن پیشی جستن تیم هستند که بخشی از مبارزات انتخاباتی. این احساس طبیعی و فقط معتبر, و اگر آنها را امتحان کنید و co-opt آن دو, آن را مانند به نظر می رسد بخشی از یک طرح آن را تضعیف کند."

این بایدن مبارزات انتخاباتی است و نشان تنظیمات مورد که آنها را در برخی از پست های کابینه اغلب shooing دور گزارش که شناور خاص نام. اما او شناخته شده است به اطراف خود با مردم به طور گسترده ای به عنوان کارشناسان موضوع در سیاست های خود را در مناطق و او به ندرت اجازه می دهد تا این افراد بروید. طول اولیه بایدن تیم فعالانه به ترویج خود را در سیاست خارجی اعتبار و محکم گره braintrust و در حال حاضر صحبت کردن است تا به طور فزاینده ای قوی نشان از حمایت از کسانی که در امنیت ملی جهان است.

روز شنبه, 55 بازنشسته مقامات نظامی نوشت, نامه ای سرگشاده ابراز حمایت خود را از "رای برای تغییر در نوامبر" نوشتن که آنها شده اند "heartened" به شنیدن برخی از آنها "محترم ترین همکاران سابق که در خدمت چند دولت" صحبت کردن در برابر مغلوب ساختن پیشی جستن. بایدن این کمپین با اشاره به نامه اخیر به عنوان یک گام به آدرس رو به رشد کشور جنجال و هیاهو در پی قتل جورج فلوید توسط یک افسر پلیس است.

"ما می دانیم که احساس خود را از زنگ انعکاسی است از اینکه چگونه بسیاری از کسانی که خود را در خدمت کشور احساس می کنید در این لحظه دقیق. این است که چگونه ما احساس می کنیم که ما گوش به این رئیس جمهور را تهدید به نوبه خود نظامی آمریکا علیه شهروندان ما سیاسی نهادهایی که باید باقی می ماند در بالای حزبی نزاع و تضعیف اعتماد عمومی در مسلح ما خدمات" در این نامه می خواند. "رئیس جمهور تهمت کاهش قدرت مثال ما. کسانی از ما که خدمت کرده اند بر این باورند که عظمت ما نظامی و عظمت ملت ما—بستگی دارد خواستار تغییر در خیابان ها امروز در حال تبدیل شدن آرا برای تغییر در نوامبر است."

یکی دیگر از دیرین دموکرات رسمی مشاوره طرفدار بایدن گروه اشاره کرد که مقامات نظامی کارشناسان در سازمان است و هر گونه تلاش برای کار با این کمپین به طور مستقیم به احتمال زیاد خواهد آمد و پس از دقت استراتژیسازی. "اگر شما یک پرچم افسر شما می دانید که چگونه به سازماندهی" این منبع گفت در مورد چگونگی تلاش برای ادغام سابق ژنرال با بایدن انتخاباتی ممکن است کار می کنند. "مغلوب ساختن پیشی جستن حتی نمی دانند که آنچه آنها انجام می دهند. او را درک نمی کند فرهنگ خود را. آنها می تواند اداره کند که بخشی از آن را."

در یک ورید مشابه به دموکرات ها در سراسر حزب ایدئولوژیک طیف که بخش خصوصی امیدوار رئیس جمهور سابق جورج دبلیو بوش را تایید بایدن Mattis' کلمات به برخی دیگر ضمنی نشان می دهد از نیروی بایدن کمتر از پنج ماه از روز انتخابات.

ریچارد اخدا بازنشسته ارتش بزرگ و مترقی دموکرات تحسین سابق کل outspokenness و گفت: بایدن امر می تواند عاقلانه برای تماس با او و دیگران به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. "من امیدوارم که او reuniting با گذشته ژنرال که در حال حاضر صحبت کردن در برابر مغلوب ساختن پیشی جستن. کاملا. برخوردار است یکی از محترم ترین ژنرال همیشه! کالین پاول دیگری است" اخدا گفت.

Rep. اندی کیم (D-نیوجرسی) سابق شورای امنیت ملی رسمی تحت اوباما و مشاور ژنرال جان آلن و دیوید پترائوس در افغانستان پیشنهاد او غافلگیر شده توسط صفحه نمایش به بیرون از انتقاد رئیس جمهور از برخی از مقامات او استفاده می شود به کار می کنند تا از نزدیک با.

"آنچه که ما شاهد بودیم در هفته گذشته با غلیان احساسات اظهارات متفاوت ژنرال چهار ستاره—که بی سابقه" کیم گفت: روزانه وحش. "من هرگز چیزی مانند دیده می شود که نه من به انتظار دیدن هر چیزی شبیه به آن."

اما کیم گفت که ژنرال' اظهارات می توان قدرتمند ترین اگر به سمت چپ برای خود صحبت می کنند. "این ژنرال در طول عمر خود از خدمات را به این کشور خواستار احترام زیادی است. آنها می گویند آنچه آنها نیاز به می گویند و مردم آمریکا را حفظ خواهد کرد از شنیدن آن" او گفت:.

"من می دانم که آنها در حال آمدن به این از یک زاویه نیست اما تعصب میهن پرستی—ممنون میشم عقل خود را و من امیدوارم که مردم آمریکا در حال گوش دادن."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن