ماتل و Warner Music Group اعلام منحصر به فرد جهانی توزیع مشارکت

WMG هنر موسیقی بخش در حال حاضر توزیع کننده منحصر به فرد از ماتل این فروشگاه بیش از 1000 آهنگ از مارک های از جم

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399
  • WMG هنر موسیقی بخش در حال حاضر توزیع کننده منحصر به فرد از ماتل این فروشگاه بیش از 1000 آهنگ از مارک های از جمله Barbie®, Thomas & Friends®, Hot Wheels®, دختر آمریکایی® و Fisher-Price®
  • شرکت ها را صدها هرگز قبل منتشر شد آهنگ های موجود و همکاری در ایجاد و توزیع موسیقی جدید

Mattel, Inc. (نزدک: MAT) اعلام کرده است که وارد منحصر به فرد چند سال جهانی موسیقی صدور مجوز توافق با Warner Music Group ("WMG")'s هنر موسیقی را بدست آورد به عنوان تنها توزیع کننده ماتل این فروشگاه در حال حاضر از بیش از 1000 آهنگ از مارک های از جمله Barbie®, Thomas & Friends®, Hot Wheels®, دختر آمریکایی® و Fisher-Price®. علاوه بر هنر موسیقی و ماتل را صدها هرگز قبل منتشر شد آهنگ از ماتل را در فروشگاه در دسترس برای اولین بار و همکاری در ایجاد و توزیع از موسیقی های جدید از جمله آینده Thomas & Friends' تولد آلبوم که راه اندازی دیجیتال خدمات جریان شروع ممکن است 8.

"موسیقی بخش مهمی از ماتل DNA شده است و انتگرال به مارک های ما توانایی برای ارتباط با کودکان در تمام سنین برای کمک به آنها در یادگیری و رشد" گفت: فرد Soulie معاون ارشد رئیس جمهور, توزیع محتوا و توسعه کسب و کار ماتل. "WMG هنر موسیقی بخش باز خواهد شد ما توجهی کتابخانه موسیقی برای کمک به ما در گسترش دسترس ما در سراسر دیجیتال و جریان سیستم عامل است. علاوه بر این خود تخصص قابل توجهی در پرورش و ایجاد موسیقی در سراسر ژانرهای ما را قادر به به طور قابل توجهی گسترش فروشگاه ما با موسیقی جدید برای نسل از کودکان آمده است."

"هنر موسیقی شده است به طور پیوسته ساختمان قدرتمند مجموعه ای از خانواده دوستانه مواد در طول چند سال گذشته و اضافه کردن ماتل به ما ارائه کاملا در آن طول می کشد به یک سطح جدید گفت:" کوین گور, رئیس جمهور, هنر موسیقی در WMG. "ماتل را یاد برندهای شده اند و آوردن شادی به کودکان در سراسر جهان از زمان تاسیس آن 75 سال پیش و ما مفتخر است که آنها مورد اعتماد تیم ما به عنوان منحصر به فرد استوارت از موسیقی خود شرکت. ما بسیار مشتاقانه منتظر انتشار آهنگ های جدید پر از پیام های مثبت و سرگرم کننده ماجراهای آموزشی و تم برای لذت کودکان و نوجوانان و خانواده ها برای نسل های آینده."

هنر موسیقی را شریک با WMG را ادا در سراسر جهان به صورت جهانی توزیع شده است.

در مورد Mattel

ماتل پیشرو جهانی سرگرمی کودکان شرکت که متخصص در طراحی و تولید اسباب بازی با کیفیت و مصرف کننده محصولات. ما ایجاد محصولات نوآورانه و تجربه است که الهام بخش سرگرمی و توسعه کودکان از طریق بازی. ما شرکت کنندگان از طریق نمونه کارها ما را از یاد فرانچایز از جمله باربی®, Hot Wheels®, دختر آمریکایی®, Fisher-Price®, Thomas & Friends® و مگا® و همچنین مارک های دیگر محبوب است که ما خود و یا مجوز با همکاری جهانی شرکت های سرگرمی. ما ارائه عبارتند از: فیلم و تلویزیون محتوا, بازی, موسیقی و رویدادهای زندگی می کنند. ما در عمل 40 مکان ها و فروش محصولات در بیش از 150 کشور در همکاری با جهان پیشرو خرده فروشی و شرکت های فن آوری. از زمان تاسیس آن در سال 1945 ماتل مفتخر است به عنوان یک شریک قابل اعتماد در بررسی تعجب می کنم از دوران کودکی و توانمند سازی کودکان و نوجوانان برای رسیدن به پتانسیل کامل خود را. ما مشاهده آنلاین در www.mattel.com.

در مورد Warner Music Group

با آن گسترده فهرستی از ستاره های جدید و افسانه ای هنرمندان موسیقی وارنر گروه به مجموعه ای از بهترین و شناخته شده ترین کمپانی ها در صنعت موسیقی از جمله پناهندگی اطلس بزرگ ضرب و شتم Canvasback, شرق, غرب, Elektra, Erato, FFRR سوخت توسط رامش چیز بی نظیر, Parlophone, تلافی, کرگدن, Roadrunner Sire, Spinnin' وارنر سوابق وارنر کلاسیک و موسیقی وارنر Nashville و همچنین Warner Chappell موسیقی یکی از جهان پیشرو موسیقی, ناشران با یک فروشگاه بیش از 1.4 میلیون کپی رایت در سراسر جهان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب