- جهانی FATitudes™ مطالعه می یابد مصرف کنندگان از نزدیک نظارت بر چربی و روغن در بسته بندی مواد غذایی

اکثر مصرف کنندگان (68 درصد) در سراسر جهان گزارش از نزدیک نظارت بر نوع و مقدار چربی و روغن در بسته بندی مواد غذ

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

اکثر مصرف کنندگان (68 درصد) در سراسر جهان گزارش از نزدیک نظارت بر نوع و مقدار چربی و روغن در بسته بندی مواد غذایی با توجه به جهانی اخیر FATitudes مطالعه از شرکت کارگیل. این مطالعه تایید کرد که مصرف کنندگان پیگیری آنچه می رود به بدن خود را با دقت خواندن برچسب مواد غذایی بسته بندی شده با چربی و نوع روغن به عنوان قوی خرید در نظر گرفتن عوامل است.

FATitudes یک مطالعه انجام شده توسط شرکت کارگیل در هر سال برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مصرف کنندگان آگاهی و ادراکات و رفتارهای اطراف روغن ها و چربی های موجود در غذاهای بسته بندی شده و برای کمک به اطلاع رسانی در آینده از غذا نوآوری است. در این سال حدود 6,600 اولیه خانوار خریداران مواد غذایی بررسی شد در 12 کشور از جمله ایالات متحده, آلمان, چین, برزیل, بریتانیا, و بیشتر.

"این نوع از تحقیقات مهم است زیرا آن را می دهد کارگیل و مشتریان ما ترغیب برای ما نوآوری تلاش" گفت: Nese Tagma مدیر عامل استراتژی و نوآوری برای شرکت کارگیل جهانی روغن های خوراکی کسب و کار. "به عنوان نگرش مصرفکنندگان چربی ها و روغن های منتقل شده در سال های اخیر ما می دانیم که آنها علاقه مند هستید سالم مصرف مقدار کمی از روغن. ما قادر به ارائه یک مجموعه گسترده ای از چربی و روغن حل ها از جمله ما روشن دره® خط است که کلزا بر اساس محصول با کاهش چربی های اشباع شده. این تحقیقات بسیار حیاتی است برای هدایت تفکر ما در مورد اینکه آیا برای احیای محاکمه و درست محصولات و یا توسعه های جدید روغن مخصوص سرخ برای انطباق با تغییر سلیقه و گزینه های بهداشتی."

در اینجا برخی از یافته های کلیدی از مطالعه:

  • اکثریت مصرف کنندگان جهانی گزارش میزان چربی (70 درصد) و نوع روغن (67 درصد) از عوامل مهم تعیین که غذاهای بسته بندی شده برای خرید
  • چگونه اغلب مصرف کنندگان خواندن برچسب های متفاوت توسط جغرافیا. مصرف کنندگان چینی توجه بیشتر (89 درصد) و مصرف کنندگان آلمان مانیتور حداقل (48 درصد)
  • نزدیک به دو سوم (61 درصد) از مصرف کنندگان ایالات متحده گزارش اجتناب از برخی چربی ها یا روغن و در میان کسانی که رتبه به عنوان "پاک-برچسب جویندگان" 83 درصد گزارش اجتناب از برخی چربی ها یا روغن های مانند چربی های اشباع شده و چربی های ترانس
  • روغن زیتون در صدر لیست در هر کشور برای تاثیر در خرید و برداشت از healthfulness در غذاهای بسته بندی شده و به دنبال آن ماهی و روغن آووکادو
  • اکثریت قریب به اتفاق مصرف کنندگان جهانی, 93 درصد آگاه بودند از امگا-3 است که یک ماده مغذی مهم با بسیاری از مزایای بهداشت و درمان برخی از مصرف کنندگان دریافت نمی از طریق رژیم غذایی معمولی

مصرف کنندگان تحت تاثیر ادعا می کند در بسته بندی مواد غذایی:

  • اکثر مصرف کنندگان در حال چک کردن برچسب برای چربی مربوط به ادعا (بدون چربی و کم چربی و غیره.) در غذاهای بسته بندی شده و 54 درصد می گویند چنین ادعا می کنند باعث می شود آنها بیشتر احتمال دارد به خرید
  • مصرف کنندگان در روسیه (76 درصد), چین (62 درصد) و برزیل (61 درصد) نشان می دهد آنها بیشتر احتمال دارد به خرید یک محصول با پایداری ادعا
  • در بسیاری از کشورها یک صدور گواهینامه آلی در یک برچسب است که بیشتر موثر در تصمیم گیری خرید در مقابل یک non-GMO تایید

آلیسون وبستر مدیر تحقیقات تغذیه و ارتباطات بین المللی شورای اطلاعات غذایی (IFIC) با تاکید بر اهمیت این چشم انداز جهانی.

"IFIC ایالات متحده بر اساس تحقیقات مصرف کننده به طور مداوم نشان می دهد که در حالی که تغذیه اطلاعات تاریخ انقضا و مواد تشکیل دهنده لیست اغلب مشورت هنگامی که تصمیم گیری چه چیزی برای خوردن برچسب و بهداشت ادعا می کند نیز بسیار با نفوذ در مواد غذایی خرید تصمیم گیری گفت:" وبستر. "شرکت کارگیل را FATitudes بررسی به نظر می رسد در شبیه ادراکات و رفتارهای به طور خاص مربوط به چربی ها و روغن ها در این زمان از بین المللی دیدگاه. این دیدگاه جهانی نور بر روی تفاوت های مهم بین دو کشور و ارائه بحرانی بینش چگونه مردم در سراسر جهان فکر می کنم در مورد دو همه-سوال مهم: چه باید بخورید و چرا؟'"

این FATitudes مطالعه با هدف ارائه بینش به درایو مواد غذایی نوآوری

نتایج حاصل از FATitudes کمک به شرکت کارگیل مواد غذایی نوآوران درک آنچه مصرف کنندگان می خواهند آنها را قادر به توسعه محصولات نوآورانه است که ارائه تغییر در نیازها و خواسته ها است. جمع آوری شده توسط مصرف کننده بر اساس بینش استراتژیک توسعه محصول می تواند به شکل موثر تر است.

"مواد غذایی در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای شخصی; مصرف کنندگان پایگاه خود را در تصمیم گیری خرید در مواد خاص. در همان زمان, جامعه, است, رانندگی, مواد تشکیل دهنده مواد غذایی شرکت ها برای توسعه گزینه های بیشتر برای سلامت مصرف کنندگان است. مصرف کننده با استفاده از بینش ما کمک می کند تا نوآوری در راه است که تعادل فشارهای اجتماعی با اولویت های فردی برای ایجاد سالم و پایدار و مقرون به صرفه محصولات" گفت: Florian Schattenmann, CTO و معاون رئیس جمهور از نوآوری و R&D شرکت کارگیل.

در مورد شرکت کارگیل

شرکت کارگیل را 160,000 کارکنان در سراسر 70 کشور کار خستگی ناپذیر برای رسیدن به هدف ما از تغذیه جهان در امن و مسئول و پایدار. هر روز ما ارتباط کشاورزان با بازار مشتریان با مواد تشکیل دهنده و مردم و حیوانات با مواد غذایی آنها نیاز به رشد. ما ترکیب 154 سال تجربه با فن آوری های جدید و بینش به عنوان یک شریک قابل اعتماد برای مواد غذایی, کشاورزی, مالی و صنعتی به مشتریان در بیش از 125 کشور جهان است. Side-by-Side ما در حال ایجاد یک قوی تر و آینده ای پایدار برای کشاورزی است.

در مورد FATitudes

این FATitudes بررسی دیدگاه مصرف کننده در چربی ها و روغن های انجام شده در ایالات متحده سالانه از سال 2013. در سال 2019 تحقیقات گسترش یافته بود به کل از 12 کشور از جمله آرژانتین, استرالیا, برزیل, چین, کلمبیا, فرانسه, آلمان, هند, مکزیک, روسیه, بریتانیا و ایالات متحده است. حدود 550 اولیه خریداران مواد غذایی از هر کشور بررسی شد به جمع آوری بینش مبتنی بر مصرف کنندگان گزارش شده آگاهی ادراکات و رفتارهای اطراف روغن ها و چربی های موجود در غذاهای بسته بندی شده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن