این تهمت است که در تلاش برای گرفتن پول خود را با تظاهر این تهمت کمپین

برای صدها هزار نفر از Facebook کاربران شده اند که هدف تبلیغات از نگه داشتن امریکا بزرگ کمیته این گروه احتمالا

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

برای صدها هزار نفر از Facebook کاربران شده اند که هدف تبلیغات از نگه داشتن امریکا بزرگ کمیته این گروه احتمالا به نظر می رسد فقط یکی دیگر از نرم افزار-مغلوب ساختن پیشی جستن فوق العاده PAC. در واقع آن تبلیغات و اهدای صفحاتی که به آنها لینک نگاه مانند آنها از مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی خود را.

چرا که اکثریت قریب به اتفاق آنها هستند از مغلوب ساختن پیشی جستن در مبارزات انتخاباتی. نگه امریکا بزرگ کمیته اجرای صدها پرداخت Facebook پست از طریق دو صفحه بر روی پلت فرم و بسیاری از آنها را کلمه به کلمه کپی از آگهی های اجرا شده توسط تهمت انتخابات تیم. بسیاری از تبلیغات حتی با استفاده از همان اول شخص ضمایر اشاره به "من" انتخابات ریاست جمهوری و "ما" در تلاش برای شکست دادن جو بایدن.

KAGC آیا تغییر یک بخش کلیدی از تبلیغات هر چند: به جای هدایت مردم به تهمت کمپین کمک مالی آنلاین صفحه آن را کارگردانی آنها را به خود را دارد. و آن صفحه نیز به نظر می رسد یکسان به تهمت کمپین دلیل آن تا حد زیادی است. وب سایت کد منبع را نشان می دهد که KAGC با استفاده از یک منبع باز و رایگان برنامه برای کپی کردن تهمت کمپین اهدای صفحه در ایران با جمع آوری کمک های مالی پلت فرم WinRed تعویض خود را به حساب بانک اطلاعات برای مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین و اضافه کردن یک خط در پایین گفت: همه کمک های مالی بهره مند شوند KAGC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن