مکعب یخ را طولانی اخلال در تاریخ ستیزی

On بعد از ظهر چهارشنبه در میان همه گیر جهانی است که به کشته شدن بیش از 400 ، 000 نفر یک جنبش حقوق مدنی سیاه زن

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

On بعد از ظهر چهارشنبه در میان همه گیر جهانی است که به کشته شدن بیش از 400 ، 000 نفر یک جنبش حقوق مدنی سیاه زندگی ضربه تمام 50 ایالت (و فراتر از آن) و یک میلیاردر نویسنده دوران کودکی بسیار مخربی کمپین نفرت, رپر, Ice Cube ظاهرا تصمیم گرفت از آن زمان به از بند باز کردن یک تورنت از ورقه نازک قلعی-کلاه توطئه—از جمله چند ضد سامی الگوهای رفتاری نشان می دهد که یهودیان در حال دامن زدن به ظلم و ستم از مردم سیاه و سفید.

بله در بین های memes positing ماروین مریخ به عنوان نوعی منادی ضد سیاه نژادپرستی (فرد ادعا می کنند با توجه برادران وارنر' نژادپرستانه تلویزیون طلسم) و وی از سوی مامورین که اروپایی ها نابود بینی sphinxes در مصر باستان (تاسیس شده که با دروغ), ستاره جمعه ارائه یک سگ-سوت خود را به 5.3 میلیون پیروان توییتر: یک ستاره داوود پوشاند یک مکعب. او نوشته تصویر بالا یک quadriptych از سیاه شبیه مکعب در چهار مکان در سراسر جهان: کالیفرنیا, نیویورک, دانمارک و استرالیا:

تصویر در سوال چه کسانی که با تصورات واضح آمده اند به نام "سیاه و سفید, مکعب از زحل" دارای روابط نهفته—کاملا بی اساس ایده این است که آن را نشانه ای از هرج و مرج است. بیشتر قرار دادن آن در داخل ستاره داوود به شدت نشان می دهد که مردم یهودی هستند stoking شعله های آتش. 50 هنرمند تصمیم به گسترش چنین نفرت پیام برای میلیون ها نفر است به خصوص نگران کننده می شود که تاریک تاریخ ستیزی. (مکعب یخ نمی پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.)

فقط چهار روز قبل مکعب یخ نوشته شده و حتی بیشتر موذی الگوی رفتاری در توییتر

این بخشی از یک نقاشی دیواری با عنوان "آزادی برای بشریت" توسط هنرمند گرافیتی Mear بود که نقاشی در شرق لندن پایان و به وضوح در نظر گرفته شده به ضد سامی. "برخی از سفید یهودی عامیانه در جامعه محلی تا به حال موضوع را با من تصویر مورد علاقه خود را #روچیلد یا #واربورگ و غیره به عنوان شیاطین هستند" Mear نوشت یکی از قطعه اوج کلاه خود به ضد سامی توطئه که خانواده روچیلد در اروپا و واربورگ خانواده در امریکا در جهان یهودی عروسکی-کارشناسی ارشد. "آزادی برای بشریت" باعث داد و بیداد زمانی که جرمی Corbyn ضد سامی سابق حزب کارگر رهبر مشترک خود را در Facebook صفحه.

به عنوان روزنامه نگار مایکل Segalov نوشت: در گاردین: "مطمئن شوید که به واقع نگاهی به نقاشی دیواری. آیا زودگذر نگاه شما به عنوان آماده سازی برای پرینت خشم و انزجار خود را, اما برای یک لحظه مکث به آن همه را در. نشستن دور یک میز است که یک گروه از تپل مردان: یکی از کامل ریش و شمارش پول است. که در خود و برای خود یک ضد سامی نماد است. آن را فقط به بزرگ قلاب بینی و بد عبارات است که این پیکرنگاری توهین آمیز و نگران کننده این توصیفاتی آینه ضد سامی تبلیغات مورد استفاده توسط هیتلر و نازی ها به شلاق تا نفرت که منجر به کشتار میلیونها یهودی. این گسترش به جدول این ارقام در حال نشسته و در حال استراحت بر روی بدن انسان به عنوان نازی ها نیز به تصویر کشیده شده."

"بیشتر نگران از همه رپر و بازیگر متهم شده بود در مارس 2015 سفارش همراهان خود را به ضرب و شتم یک خاخام."

تصویر conjures مقایسه پروتکل بزرگان صهیونبه طور کامل ساخته متنی برای اولین بار منتشر شده در روسیه در سال 1903 که مشخص یهودی برنامه برای سلطه بر جهان ادعا که یک دوز و کلک از قدرتمند یهودیان—"12 قبایل اسرائیل"—به دنبال پایمال امتها با کنترل رسانه ها و اقتصاد است. هنری فورد infamously چاپ و توزیع نیم میلیون نسخه در ایالات متحده در حالی که نازی ها تدریس آن را به آلمانی schoolkids اگر آن را به عنوان یک متن تاریخی. و با قرار دادن جدول در بالای بدن سیاه و قهوه ای مردم Mear یک تصویر نشان می دهد که یهودیان در حال توطئه به انقیاد سیاه و قهوه ای از مردم در سراسر جهان یک ضد سامی تئوری توطئه است که منعکس یکی دیگر از ضد سامی تئوری توطئه شناور توسط کسانی که در سمت راست است که جورج سوروس میلیاردر یهودی سرمایه است که به طور مستقیم بودجه Black Lives Matter تظاهرات.

سخت است که به مکعب یخ را به نفع شک با توجه به این واقعیت است که خود را ضد سامی فعالیت اند فراتر از عرصه اینترنت است. او یک حامی سرسخت لوئیس فرخ یکی از ترین در جهان برجسته ضد سامی و بیشتر نگران از همه رپر و بازیگر متهم شده بود در مارس 2015 سفارش همراهان خود را به ضرب و شتم یک خاخام.

با توجه به TMZ "خاخام P. تاراس" بود در MGM دیترویت هتل زمانی که او می گوید او ضربه را به مکعب یخ در خارج از آسانسور. "تاراس ادعا می کند او گفت: چیزی شبیه به... هی مراقب و رپر/بازیگر در پاسخ با داشتن پسران خود را حمله. در حالی که او در گرفتن stomped Taras در ادعای او شنیده ام چند بوسيد. او فکر می کند که چون او با پوشیدن یک yarmulke," سایت گزارش شده است. خاخام پس از ثبت 2 میلیون دلار طرح دعوی در دادگاه در برابر رپ برای حمله و باتری. (مکعب یخ این ادعا را تکذیب کرد; اورشلیم پست گزارش داد که "P. تاراس" بود که نام مستعار و خاخام هویت واقعی شناخته شده نیست.)

در بالا از الگوهای رفتاری و ادعا خاخام قسمت یخ مکعب برافراشته علیه یهودیان در اشعار او. در "هیچ وازلین" یک دیس آهنگ در سال 1991 آلبوم گواهی فوتاین خواننده رپ در زمان هدف در Jerry Heller, N. W. A سابق, مدیر, چه کسی یهودی است.

"خلاص شدن از شر است که شیطان واقعی ساده / قرار دادن یک گلوله در معبد خود / چون شما نمی تواند N*gga زندگی 4 خدمه / با یک یهودی به شما گفتن چه باید بکنید / کشیدن woolds خود را با کلاهبرداری / در حال حاضر من عاشق بازی سکوت برهها" او قافیه.

در "درست به بازی" او ای "'N*gga رفتن به خانه' اسپری رنگ در خانه شما / تلاش برای سفید و یا یک یهودی / اما از خودتان بپرسید که آیا آنها می شود برابر است ؟ / جهنم / جلوگیری از عمو تام شما کمی به فروش." (آهنگ "سیاه و سفید کره" نیز با آشغال نژادپرستانه ضد آسیایی, barbs.)

مکعب و چند تن دیگر از اعضای سابق N. W. A به مدت طولانی ادعا کرد که هلر (همراه با Eazy-E) سخت آنها را در خود آهنگسازی حق امتیاز و قفل شده است و آنها را به سرکوبگر قرارداد از طریق سوابق ظالم کوبی.

در خاطرات خود ظالماواخر هلر با آمریکا در این اظهارات نوشتن: "ظالم در زمان بیست و پنج سنت از هر دلار از حق امتیاز نشر. دوباره نسبتا مرسوم نیش می زنند. برخی از برچسب ها را 100 درصد است. دیگر انتشارات شرکت های درگیر (مکعب شامل) نیز در زمان بیست و پنج سنت است. از پنجاه سنت چپ, شعر نویسنده در زمان بیست و پنج سنت و ضرب و شتم نویسنده در زمان بیست و پنج سنت است. Dre تشکیل شده ضربه برای هر آهنگ N. W. A تا کنون قرار داده به طوری که او همیشه کردم که سه ماهه از هر دلار در آینده کمتر کسر برای همه شدند. شما نوشت: بسیاری از کلمات مکعب بنابراین برخی از زمان شما در زمان یک چهارم گاز را از آن دلار است. وجود دارد کاملا چند بار هر چند هنگامی که شما تا به حال برای به اشتراک گذاشتن با cowriters مانند دره Yella های D. O. C., Eazy یا رن. بنابراین شما تا به حال برای به اشتراک گذاشتن خود را در سه ماهه... آن را سرقت. آن را یک توطئه یهودی به rip کردن فقیر هنرمند."

در واقع وجود یک مشکل تاریخ از هنرمندان موسیقی در حال بهره برداری توسط یهودی مدیران و مدیران از آرتا فرانکلین به Etta James اما این دور از یک منحصرا یهودی پدیده است. را Def Jam مدیر عامل (و متهم سریال متجاوز) Russell Simmons پرداخت پسران بیستی که یهودی یک مبلغ جزئی برای مجوز به بیمار ، (او پس از عذرخواهی—به Beastie Boys نه به 13 زنانی که ام او را متهم کرد از تجاوز جنسی.)

پس از مرگ گواهی's آزادی تعدادی از گروه های یهودی به نام برای آن کشیده می شود از قفسه ها از جمله سیمون ویزنتال ، "من می دانم که هنرمندان ضبط این روزها می خواهم به استفاده از بهانه ای که خود را در موسیقی نشان دهنده واقعیت اما این رکورد خطرناک است" گفت: خاخام آبراهام کوپر این مرکز associate dean. "این است و نه فقط نظری موضوع در اینجا. یخ مکعب است که دفاع از خشونت علیه دیگر اقلیت های قومی و با توجه به آب و هوا از تعصب در 1990s از نظر ما این نوع از مواد یک تهدید واقعی است."

مکعب یخ در دفاع از این شعر در یک مصاحبه در زمان: "من در برابر یهودیان در هر کدام از این آهنگ ها. من فقط انجام آنچه انجام می دهند در رسانه ها. زمانی که آنها توصیف کسی که آنها اغلب می گویند او سیاه و سفید و یا کره ای یا مسلمان. که همه من انجام می دهند. گفت: او یک یهودی معنا نیست که من نمی مانند یهودیان یا من با استفاده از یک منفی. من دوست ندارم (هلر), اما آن را نمی کند چرا که او یهودی است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن