این است که بسیار سبک وزن و چدن تابه تغییر چگونه من کوک

هیچ چیز وجود دارد من دوست دارم بیشتر در این جهان از من دیگچه آهن است. این تا حد زیادی مورد علاقه من پان در آشپ

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

هیچ چیز وجود دارد من دوست دارم بیشتر در این جهان از من دیگچه آهن است. این تا حد زیادی مورد علاقه من پان در آشپزخانه. مردم صحبت های زیادی در مورد تفاوت بین غیر چوب و آهن و در حالی که تابه نچسب بزرگ برای چیزهایی مثل تخم مرغ که همه آنها واقعا خوب (به نظر من). حقیقت سخت سرد است که چدن تابه دریافت داغتر آنها واقعا آسان برای حفظ آنها آسان برای تمیز کردن و آنها را در گذشته تقریبا تمام زندگی خود را اگر شما را به مراقبت از آنها را به درستی (که صداهای تهدید آمیز اما سخت است نه در همه). یک مشکل با آن این است: آنها خیلی سنگین است. هر وقت من از من به من شکستن عرق و نه به این دلیل که آن را داغ. آن را مانند بلند کردن یک کیسه از سنگ. اما این چیزی بود که من به خودم گفتم من نیاز به یادگیری به عشق و من فکر کردم این امر هرگز تغییر نه در یک میلیون سال است.

و سپس من در سراسر آمد شماره 8 پان از زمینه شرکت. آن را با استادی: آنها به نحوی ساخته شده یک دیگچه آهن است که هر دو سبک و صاف است. در حال حاضر فقط برای روشن شدن زمینه شرکت پان نیست نور به عنوان یک پر, اما اگر شما نگه دارید تا یکی دیگر از نام تجاری چدن و مقایسه شما متوجه یک دست خواهد شد به طور قابل توجهی خسته تر از دیگر. داشتن یک فندک چدن تابه معنی است که شما می توانید طبخ و هم بزنید sautee و بازی شیر یا خط ساده تر در تابه خود و همه از آن نیاز به کمتر عضله است. پان نیز صاف تر از بسیاری. شما به سختی می توانید احساس فلز rivulets در واقع آن را احساس می کند و نزدیک به یک چوب غیر از آن را به یک آهن ساخت آن را برای پخت و پز و حتی ظریف تر مواد غذایی. اگر شما تعجب کنید که چه اندازه توصیه می کنم شماره 8. آن را به اندازه کافی بزرگ برای نگهداری چهار تخم مرغ سرخ شده در یک بار به برخی از چشم انداز و بهترین برای پخت و پز روزمره. تابه می آید قبل از چاشنی بنابراین شما لازم نیست به نگرانی در مورد انجام آن را به خودتان و اگر چه برخی از بیت ممکن است در نهایت به چسبیدن به ماهیتابه بعد از پخت به دلیل آن را در حال حاضر پوشش داده و آن را فوق العاده آسان به آنها را پاک کردن. اما بهترین بخش این است که آنها قادر به انجام همه از این در حالی که قیمت پایین و این خیلی خوب است برای محیط زیست بیش از حد. هشتاد درصد از pan ساخته شده از بازیافت آهن است.

در پایان روز یک ماهی تابه ماهی تابه من قصد ندارم به استدلال می کنند که. اما یک ظرف است که این خوب است که یکی از شما را برای بقیه عمر خود را و یکی از شما در واقع می خواهید به طبخ در روزانه.

زمینه شرکت شماره 8 کتری

و در حالی که شما در آن هستید چرا ارتقاء بقیه از آشپزخانه خود را با برخی از مورد علاقه ما:

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن پوشاک معاملات از L. L. Bean, Lands' End, فاصله, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب