فرانسه: پلیس از بین بردن مهاجر اردوگاه در حومه پاریس

افسران باید پاک صدها نفر از مردم از موقت مهاجر کمپ در پایتخت شمالی حومه. کمک گروه گفته اند که آنها امید corona

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

افسران باید پاک صدها نفر از مردم از موقت مهاجر کمپ در پایتخت شمالی حومه. کمک گروه گفته اند که آنها امید coronavirus بحران را فشار مقامات به ارائه مسکن دائمی.

پلیس فرانسه روز چهارشنبه حذف بیش از 1250 نفر از مهاجر اردوگاه در یک کانال بانکی در شمال پاریس و حومه اوبرویه مقامات گفتند در توییتر.

بسیاری از مهاجران در این سایت بر این باور هستند که فرار کرده اند به فرانسه فرار از خشونت و فقر در شاخ آفریقا و افغانستان است.

محلی استان توییتی که بیش از 1 ، 000 نفر در علاوه بر این به 250 نفر در خانواده ها منتقل شدند در این عملیات است. رسانه های محلی گفت: به عنوان بسیاری از 1500 نفر بوده و زندگی در اردوگاه.

به Le Parisien روزنامه گزارش داد که آنها گرفته شد در اتوبوس به اسکان موقت در منطقه پاریس خواهد بود و تست شده برای coronavirus به عنوان یک احتیاط.

ادامه مطلب: در مستند: مهاجران در فرانسه در برابر همه گیر پلیس سوء استفاده

 'خستگی و ناامیدی'

در اوبرویه سایت آخرین ده ها تن که فنر در شمال پاریس پس از بسته شدن یک بزرگ رسمی اردوگاه در شهر بندری کاله در سال 2016.

پلیس به طور منظم از بین بردن مهاجر چادر و حرکت ساکنان خود را به پناهگاه — تنها برای شهرک به پاپ تا در جای دیگر به زودی پس از آن. مقامات دولت محلی هشدار داده اند که چنین اردوگاه تحمل نخواهد شد در حالی که کمک به گروه های تروریستی برای مقامات برای حمایت از مسکن دائمی راه حل برای مهاجران خواب ،

لوئیس بردا از NGO Medicins du Monde گفت: عملیات بود که بارها تکرار چرخه.

"وجود خستگی و ناامیدی و این وضعیت به طول انجامید تقریبا پنج سال," او گفت:. "دولت ناتوان از دریافت (مهاجران) به شیوه ای با وقار."

زمانی که فرانسه coronavirus مستند به اجرا در آمد در ماه مارس پلیس منتقل مهاجران از اردوگاه در پاریس به ورزشگاه ها و هتل ها و دیگر محل اقامت. اما پس از محدودیت برداشته شد در بسیاری از به زودی در بر داشت خود را در خیابان.

دادگاه اروپایی حقوق بشر در اوایل این ماه دستور داد فرانسه به پرداخت خسارت به سه پناهندگی پناهجویان که ماه را صرف خواب در خیابان گفت: آنها تا به حال شده است "قربانیان بدرفتاری."

nm/اس ام اس (AFP "رویترز" dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن