این است که چرا آن چنان سخت به اتهام, اجازه دهید به تنهایی محکوم قاتل پلیس

چهار روز و سه شب از ناآرامی های پس از درک چوین زانو بود بر گردن جورج فلوید حاضر سابق مینه سوتا افسر پلیس متهم

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

چهار روز و سه شب از ناآرامی های پس از درک چوین زانو بود بر گردن جورج فلوید حاضر سابق مینه سوتا افسر پلیس متهم شده بود با سوم-قتل عمد و قتل نفس.

Hennepin County وکیل Mike Freeman گفت: دولت تحقیقات منتقل شده با "سرعت فوق العاده," اشاره کرد که دفتر خود را هرگز متهم یک افسر پلیس در "این نوع از بازه زمانی." و هنوز پس از مشاهده تصویری از فلوید مرگ بیشتر تعجب می کنم که چرا چوین نبود شارژ زودتر.

پاسخ این است که قانون به عمد پشته عرشه به نفع افسران پلیس. همه کیفری متهمان حق دارند به اتفاق آرا پیدا کردن توسط یک هیئت منصفه از گناه فراتر از شک معقول. اما چون ما واگذار افسران به استفاده از زور حتی نیروی مرگبار برای محافظت از ما آنها را گناه و یک جرم تنها زمانی که آنها به وضوح خود تجاوز مقامات دولتی. چقدر حقوقی حفاظت بیش از حد است ؟

به محکوم کردن چوین سوم-قتل درجه دادستان باید ثابت کند که او عمل کرده و با یک فاسد ذهن را بدون توجه به زندگی انسان است. برای درجه دوم قتل نفس دادستان باید ثابت کند که چوین عمل با سهل انگاری ناخالص. این همان استاندارد است که اعمال می شود در هر مورد سوم-قتل عمد یا قتل نفس تحت مینه سوتا قانون است.

چه متفاوت که متهم است یک افسر پلیس است که او ممکن است استفاده از یک قدرت دفاعی است. این بدان معناست که دولت بار اثبات این است که نیروی مورد استفاده بود ، یک هیئت منصفه خواهد بود دستور داد که به نتیجه گیری کرد که با زور بود و نه توجیه آن باید پیدا کنید که چوین ایجاد یک بی دلیل خطر مرگ یا آسیب جسمی.

تحت دیوان عالی کشور مورد قانون گراهام v. کانرداوران بیشتر می توان گفت که معقول باید در نظر گرفته شود از دیدگاه یک افسر در صحنه به جای اینکه با چشم انداز 20/20 از ادراک. بیشتر داوران خواهد بود گفت که خود معقول استعلام گسترش تنها به کسانی که حقایق شناخته شده به افسر در لحظه دقیق که افسر عمل با زور. هیئت داوران خواهد بود خاطر نشان کرد که برای تعیین معقول بودن آن باید در نظر بگیرید که افسران پلیس اغلب مجبور به تقسیم دوم قضاوت در مورد مقدار نیرویی که لازم است تحت شرایطی که در زمان نامشخص است و به سرعت در حال تحول است. این استاندارد می تواند بسیار دشوار است برای دیدار با.

ایالات متحده دادستان کل ویلیام بار گفته است که وزارت دادگستری به بررسی مورد به صورت بالقوه نقض فدرال حقوق مدنی قوانین اما در دادگاه فدرال حتی اثبات بیشتر مورد نیاز است. قابل اجرا قانون فدرال است و محرومیت از حقوق اساسی تحت قانون رنگ, 18 U. S. C. § 242.

در علاوه بر این به معقول مورد نیاز فدرال جرم نیز نیاز به یک نشان از willfulness. برای اثبات willfulness دادستان باید نشان دهد که افسر بود و قصد خاص برای انجام دقیقا آنچه را که قانون منع نه فقط بد هدف. یک هیئت منصفه خواهد بود دستور داد که آن را به اندازه کافی است که یک افسر نیروی بیش از حد و غیر قابل توجیه و یا که او در نظر گرفته شده به ضرر و یا برای ترساندن و مشکوک. آن را به اندازه کافی نشان می دهد که مرگ اتفاقی بود غفلت یا بی پروا. آن را به اندازه کافی نشان می دهد که مرگ ناشی از یک اشتباه وحشت و یا قضاوت بد. به جای دادستان باید ثابت کند که افسر می دانست آنچه که او انجام شده بود غیر قانونی بود و تصمیم به انجام آن به هر حال. این عنصر می تواند حتی سخت تر را به اثبات برساند. به عنوان یک نتیجه, این استاندارد حقوقی است که اغلب مانع حتی تشکیل پرونده اتهامات به دلیل DOJ سیاست منع دادستان به پرونده اتهامات مگر اینکه او معتقد است که "مجاز شواهد احتمالا کافی برای به دست آوردن و حفظ یک اعتقاد."

در علاوه بر این به استانداردهای بالا از اثبات در دادگاه یکی دیگر از موانع برای شارژ افسران پلیس می آید در مرحله تحقیقاتی. افسران پلیس و دیگر کارمندان دولتی مجاز به آنچه به عنوان "Garrity حقوق" بر اساس سال 1967 دیوان عالی کشور پرونده به نام Garrity v. New Jersey. Garrity حقوق بخشی از یک افسر پنجم متمم حق در برابر اجبار خود مقصر شماری. اگر یک افسر پلیس است که مورد نیاز برای نوشتن یک گزارش یا یک بیانیه به محققان داخلی به عنوان یک بیماری خود ادامه اشتغال بیانیه ای که در نظر گرفته شده است اجبار توسط دولت و استفاده نمی شود ممکن است در دادگاه. خارج از آژانس هنوز هم می توانید سوال افسران, اما تنها در صورتی که افسر مایل به صحبت کردن به طور داوطلبانه.

سریع محاکمه ملاحظات همچنین می توانید تاخیر تشکیل پرونده از اتهامات در دولت و یا در دادگاه فدرال. در حالی که دادستان می تواند فایل های پایین تر اتهاماتی مانند قتل نفس به عنوان یک نگهدارنده و در ادامه به بررسی و فایل های اضافی هنگامی که متهم است با جرم, سریع محاکمه تیک تاک ساعت شروع می شود. در مینه سوتا که ساعت منقضی می شود در 60 روز; در دادگاه فدرال این 70 روز. قبل از محاکمه محققان و دادستان ها نیاز به مصاحبه با شاهدان عینی جمع آوری و بررسی همه تصویری, مطالعه, معاینات پزشکی, گزارش و مشورت با کارشناسان در مورد علت مرگ است. در حالت ایده آل شاهد خواهد بود قرار داده و قبل از هیئت منصفه به قفل در شهادت خود را قبل از محاکمه خواهد شد که به احتمال زیاد رخ می دهد تا چندین ماه بعد. در طول COVID-19, بزرگ ترین داوران به حالت تعلیق درآمد. پس از اتهامات پرونده دادستان هستند و نه از نظر قانونی مجاز به استفاده از هیئت منصفه مگر اینکه آنها به دنبال هزینه های اضافی.

دادستان نیز می خواهد به نقد و بررسی چوین را در سوابق انضباطی و آموزشی تاریخ و وزارت سیاست در مورد استفاده از زور. گزارش نشان می دهد که چوین تا به حال 20 شکایت علیه او در طول 19 سال فعالیت حرفه ای. در حالی که قبل بد عمل مجاز به نشان دادن تمایل برای سوء آنها ممکن است مورد استفاده برای دیگر مقاصد خاص مانند قصد مشترک طرح یا طرح و یا هویت است. شواهد از این اعمال باید گردآوری شود و مورد بررسی قرار گرفت.

دادستان همچنین باید از کسانی که 60 روز برای آماده شدن برای محاکمه. به همین دلیل دادستان ترجیح می دهند برای ساخت یک مورد قبل از پر کردن اتهامات عنوان شده علیه. زمانی که استاندارد حقوقی برای محکومیت است به عنوان بالا به عنوان آن را برای افسران پلیس این نیاز حتی حاد تر.

در اینجا سویفت اتهامات علیه چوین با پشتیبانی قوی شواهد تصویری از خود را با استفاده از یک تاکتیک است که شناخته شده است برای ایجاد یک خطر است. با توجه به اجرای قانون آموزش راهنمایی نوشته شده توسط دکتر لارنس Heiskell یک پزشک اورژانس و یک افسر پلیسمجبور مشکوک در معده خود می تواند منجر به مرگ یک پدیده شناخته شده به عنوان خفگی موضعی. "قرار دادن یک زانو یا وزن در موضوع و به خصوص هر نوع خویشتن داری نگه دارید و در اطراف این موضوع را گردن می تواند مشکل ساز" دکتر Heiskell هشدار تداخل با موضوع توانایی برای نفس کشیدن.

با توجه به مینیاپولیس, پلیس, دستی معقول از نیروی افسران ممکن است استفاده کنید باید به حساب شدت جرم, آیا شک یک تهدید فوری برای ایمنی از افسران و یا دیگران و اینکه آیا او به طور فعال مقاومت در برابر دستگیری یا اقدام به فرار. فلوید را به اتهام جرم عبور تقلبی $20 bill.

فریمن وعده داده است برای ادامه به بررسی جنایت های اضافی و متهمان مربوط به این حادثه اما تحقیقات خود را از همه این موانع است.

در حالی که این مهم است که برای محافظت از افسران پلیس از رو مسئولیت کیفری برای هر اشتباه آنها را در استرس به سرعت در حال تحول وضعیت, آیا قانون ما بیش از حد برای محافظت از کسانی که سوء استفاده از قدرت خود را از لباس است ؟ هر مورد از سوء رفتار پلیس کدر نشان از تمام افسران خود را پیدا اعتماد مورد حمله قرار گرفت. زمانی که جامعه نمی کند اعتماد به پلیس ماموران از دست دادن مشروعیت و احترام به حاکمیت قانون کارائی. ناآرامی های ما را دیده اند در مینیاپولیس و در سراسر کشور نشان دهنده این پدیده است.

یکی از پتانسیل اصلاحات خواهد بود برای اصلاح فدرال حقوق مدنی اساسنامه نیاز به یک استاندارد پایین تر از قصد. به جای نیاز به آن است که تخلف رخ می دهد عمدا برای مثال کنگره می تواند تغییر استاندارد به آگاهانه و یا بی پروا. با استاندارد پایین تر از اثبات دادستان خواهد بود قادر به تکمیل تحقیقات خود را و شارژ افسران بیشتر به سرعت و با موفقیت بیشتر.

البته حتی بهتر از تعقیب ماموران برای سوء خواهد بود برای جلوگیری از اتفاق می افتد در وهله اول. ایجاد یک فرهنگ در ادارات پلیس را آرام به هرج و مرج, آموزش افسران به رسمیت شناختن ضمنی و تعصب است که ممکن است باعث شود آنها را به درک نادرست مردم از رنگ به تهدیدی آموزش افسران به د-تشدید شرایط تنش و جمع آوری اطلاعات در مورد نژاد از قربانیان از نیروی بیش از حد و از بین بردن افسران که درگیر در سوء رفتار خواهد همه کمک به کاهش استفاده از نیروی بیش از حد.

آن خواهد بود مفید به جامعه اگر دادستان می تواند هزینه های غیر قانونی زور علیه افسران پلیس به سرعت بیشتر اما حتی بهتر است اگر چنین اتهاماتی بودند لازم نیست در همه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن