تامسون رویترز به همکاری با ای در اجرای آن Orbitax بین المللی مالیات پلت فرم (ITP)

تامسون رویترز اعلام کرد گسترش اتحاد خود را با آهنگ ای برای کمک به تسهیل اجرای Orbitax بین المللی مالیات پلت فر

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

تامسون رویترز اعلام کرد گسترش اتحاد خود را با آهنگ ای برای کمک به تسهیل اجرای Orbitax بین المللی مالیات پلت فرم (ITP) مورد استفاده توسط شرکت های بزرگ بین المللی در بخش مالیات. این اتحاد ترکیبی از تامسون رویترز پیشرو بین المللی اطلاعات مالیاتی و گردش کار راه حل با تجربه و دانش ای تیم کمک به مشتریان به اهرم بازده بیشتر کاهش هزینه ها و بهبود دقت و کاهش خطر.

تامسون رویترز' Orbitax بین المللی مالیات پلت فرم پیشرو در بومی ابر نرم افزار متشکل از یک سری از به طور کامل یکپارچه ابزار و گردش کار راه حل برای کمک به بخش مالیات همگام با همیشه در حال تغییر قوانین مالیاتی و مقررات. این پلت فرم نوآورانه جهانی با بهره گیری از قوانین مالیاتی موتور ارائه در عمق تخصص در قوانین مالیاتی و نرخ های مالیاتی از 195 کشور جهان است. ای بین المللی مالیات خدمات تیم های حرفه ای و چند رشته ای حرفه ای مشاوره و خدمات فنی کار خواهد کرد در کنار مشتریان به پیکربندی و پیاده سازی ITP پلت فرم های مالیاتی شرکت های بزرگ بخش.

"این ارتباط گسترش همکاری بین رهبران دو کشور در این مالیاتی بین المللی فضایی" گفت: Brian Peccarelli Chief Operating Officer, مشتری, بازار, در تامسون رویترز. "همانطور که ما ارائه تکنولوژی و محتوای متن ترانه ای اجرا خواهد شد ویژگی های پیاده سازی و سفارشی کردن این تکنولوژی برای کمک به درایو انتقال دیجیتال برنامه های در داخل خانه بین المللی مالیات بر تیم است. با بسیاری از تغییرات اخیر در جهانی قانون مالیات و بیشتر انتظار می رود در افق تامسون رویترز' Orbitax بین المللی مالیات پلت فرم را به اثبات می شود یک منبع ارزشمند برای مالیات شرکت های بزرگ بخش."

جهانی شدن و دیجیتالی شدن کسب و کار افزایش داده است به سرعت در حال تغییر قوانین مالیاتی و مقررات و این تغییرات تنها در فرکانس افزایش می دهد و در محدوده. جهانی کسب و کار به خصوص کسانی که در واقع در ایالات متحده باید خود را ارائه بخش مالیات با این ابزار به نگه دارید تا با این پیچیدگی است.

"در خانه بین المللی بخش مالیات در ادامه به صورت فشارهای روزافزون حجم کار و آنها در حال بررسی راه هایی است که در آن تکنولوژی می تواند تاثیر مثبت بر این فشارها گفت:" جفری Michalak EY Global مالیاتی بین المللی و معامله خدمات رهبر. "گسترش آهنگ ای داد با تامسون رویترز به ما اجازه می دهد بیشتر اهرم استفاده از آن به نفع ما مشتریان مربوطه."

"ما ساخته شده است اجرای با تیم های مهم فنی و تجاری, تجربه, که اجازه می دهد تا ما را به بازار پیشرو پیکربندی و سفارشی سازی خدمات به در خانه بین المللی مالیات بر تیم است. دید که بین المللی مالیات پلت فرم فراهم می کند و اجازه می دهد تا مالیات شرکت ها به بخش بیشتر فعال باشید و کار با مشاوران دهیم," گفت: کیت بارتون ای جهانی معاون صندلی - مالیات است.

تامسون رویترز' Orbitax بین المللی مالیات بر پلت فرم است که بخشی از پاسگاه® مجموعه ای از محصولات متمرکز بر راه حل برای بخش مالیات. ای تعیین شده الماس ردیف وضعیت تامسون رویترز ONESOURCE™ گواهی مجری برنامه با شرکت قبلا شناخته شده به عنوان تامسون رویترز Taxologist سال برای همان برنامه در سال 2017.

در مورد تامسون رویترز

تامسون رویترز پیشرو در ارائه اطلاعات کسب و کار خدمات. محصولات ما عبارتند از: بسیار تخصصی اطلاعات را فعال کنید نرم افزار و ابزارهای حقوقی, مالیات, حسابداری و انطباق حرفه ای همراه با جهان ترین اخبار جهانی خدمات – ایسنا. برای کسب اطلاعات بیشتر در تامسون رویترز بازدید tr.com و برای آخرین, اخبار جهان reuters.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب