کلمه عبور در حال افزایش است با وجود شواهدی وجود دارد که آنها به طور فزاینده ای قادر به محافظت می یابد تالس

با توجه به 2020 تالس دسترسی مدیریت شاخص – اروپا و شرق میانه Edition1 – نزدیک به یک سوم (29%) از سازمان در اروپ

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

با توجه به 2020 تالس دسترسی مدیریت شاخص – اروپا و شرق میانه Edition1 – نزدیک به یک سوم (29%) از سازمان در اروپا و خاورمیانه هنوز هم دیدن نام کاربری و کلمه عبور به عنوان یکی از موثر ترین وسیله برای محافظت از دسترسی به زیرساخت های آن دو سال پس از مخترع پیچیده استاتیک رمز بستری آنها کار نمی کند. در واقع 67 درصد از پاسخ دهندگان نشان می دهد که سازمان خود را برنامه ریزی برای گسترش آن با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور در آینده است. این ادامه داد: تکیه بر منسوخ امنیت می آید با وجود این رهبران آشکار آن است که به طور فزاینده ای ساده تر (48%) به فروش نیاز به امنیت به تابلوهای خود را نسبت به سال گذشته (29%).

بررسی 400 آن تصمیم گیرندگان در سراسر اروپا و خاورمیانه تالس تحقیقات جدید نشان داد که اکثریت (57 درصد) از آن را حرفه ای نشان داد که زیرساخت های محافظت نشده است که یکی از بزرگترین اهداف برای حملات سایبری. بنابراین هر سازمان استفاده از آن را به عنوان یک نتیجه از کسب و کار فشار رانندگی آنها را به اتخاذ دیجیتال تحول فن آوری های به احتمال زیاد به قرار دادن خود را در یک سطح بالاتر از خطر.

حل امنیتی در مقابل راحتی معمای

با Covid-19 جهانی همه گیر باعث بسیاری از شرکت ها برای کار از خانه آن بخش مبارزه به ارائه کارکنان با امنیت و راحتی. در واقع بیش از دو سوم (67 درصد) از اروپا این رهبران می گویند که امنیت خود را در تیم احساس تحت فشار برای ارائه دسترسی راحت به برنامه ها و خدمات ابری را برای کاربران, اما هنوز هم حفظ امنیت – نشانه آنها در حال تلاش برای تعادل خود را انتقال دیجیتال و اولویت های امنیتی. به این منظور 96 درصد بر این باورند که قوی احراز هویت و مدیریت دسترسی راه حل می تواند تسهیل secure cloud تصویب. بیش از سه چهارم (76 درصد) نیز نشان داد کارمند احراز هویت نیاز به قادر به پشتیبانی امن دسترسی به طیف گسترده ای از خدمات از جمله شبکه های خصوصی مجازی و ابر برنامه های کاربردی.

ساخت پیشرفت های کوچک

در حالی که برخی از سازمان ها هنوز هم تکیه بر میراث احراز هویت روشها مانند نام کاربری و کلمه عبور رو به رشد آگاهی از تهدیدات است که باعث عمل تقریبا با همه (94%) سازمان داشتن خود را تغییر سیاست های امنیتی در اطراف دسترسی مدیریت در 12 ماه گذشته. آموزش کارکنان در امنیت و مدیریت دسترسی (47 درصد) افزایش صرف دسترسی به مدیریت (43%) و دسترسی مدیریت تبدیل شدن به یک هیئت مدیره اولویت (37 درصد) دیده می شود که تمام تمرکز افزایش یافته. این مجموعه به پرداخت در انطباق شرایط با نزدیک به همه (98%) اروپا پاسخ دهندگان اعتراف کنترل که دسترسی به خود را شرکت داده است. این کمک خواهد کرد که آنها را ملاقات داده ها و مقررات مورد نیاز مانند GDPR.

"همانطور که بیشتر و بیشتر کسب و کار حرکت به اتخاذ ابر مبتنی بر خدمات CRM ایمیل کارکنان همکاری و زیرساخت های آن به عنوان بخشی از خود را دیجیتال تحول استراتژی مبارزه برای گسترش راه حل های قدیمی طراحی شده برای محافظت از منابع داخلی به جهان خارج می شود بسیار مشکل ساز است. اغلب در تلاش برای انطباق با کار جدید عادت از کاربران اتصال از هر نقطه که به طور فزاینده ای مربوط در حال حاضر و تبدیل شدن به استاندارد در حال حرکت رو به جلو کسب و کار تمایل به بازگشت به رمز عبور مبتنی بر باری برای خدمات ابری در ناامیدی. این است که آگاهانه افزایش امنیت خود را در معرض قرار گرفتن به اعتبار چاشنی و حملات فیشینگگفت:" فرانسوا Lasnier, معاون رئیس جمهور برای دسترسی به راه حل های مدیریت در یک زمینه ،

دو گام به جلو یک گام به عقب

نگاه به آینده برخی از این رهبران در حال تنظیم به طور بالقوه با استفاده از نفوذ خود در هیئت مدیره سطح عاقلانه تر با سرمایه گذاری در استفاده از امنیت بیشتر به عنوان روش های بیومتریک احراز هویت (75%) و هوشمند SSO (81%) مجموعه ای برای افزایش در سال آینده. با این حال یک سوم (67 درصد) هنوز طرح خود را به گسترش استفاده از نام کاربری و کلمه عبور است که یک اندازه مشابه به کسانی که قصد بیشتر استفاده passwordless روش های تأیید هویت (70%).

"برای مدت زمان طولانی بزرگترین نبرد رهبران آن مواجه اند این است که افزایش آگاهی در سراسر هیئت مدیره در نظر گرفتن تهدید امنیتی جدی" Lasnier, ادامه داد. "در حال حاضر که آنها که خرید در تمرکز باید در تاکید بر اهمیت دسترسی مدیریت نقش در اجرای صفر اعتماد سیاست امنیتی خود را به مدیریت اجرایی. با این کار در محل مدیریت ریسک حرفه ای قادر خواهد بود برای قرار دادن در جای محافظت از همه جا - اعتماد هیچ کس' به عنوان رویکرد گسترش آنها در ابر است."

1The 2020 دسترسی مدیریت شاخص است یک نظرسنجی از 400 مدیران در 7 کشور در اروپا و خاورمیانه با مسئولیت و یا نفوذ بیش از آن و امنیت داده ها. بررسی گزارش و تجزیه و تحلیل انجام شده توسط Vanson Bourneراه اندازی شده توسط تالس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب