Infinite امنیت و حفظ حریم خصوصی داده ها نقشه راه

هنگامی که مردم فکر می کنم از Infinite دو واژه به ذهن می آیند: خلاقیت و شادی است. هدف من این است که برای اضافه

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

هنگامی که مردم فکر می کنم از Infinite دو واژه به ذهن می آیند: خلاقیت و شادی است. هدف من این است که برای اضافه کردن امنیت به این لیست. همانطور که من نوشت: در ماه آوریل Infinite همواره متعهد به حفاظت از حریم خصوصی از جامعه ما, اما امنیت شغلی که هرگز انجام می شود. ما باید همیشه در تلاش برای انجام بهتر و تکامل برای غلبه بر مجموعه ای از چالش های صنعت.

با این در ذهن من تیم از کارشناسان امنیتی و من در حال انجام یک بررسی گسترده از Infinite امنیت زیرساخت ها و شیوه های. در ماه های پس از ما شروع این بررسی ما ایجاد امنیت نقشه راه برای کمک به ما در ساخت بهترین در کلاس زیرساخت های امنیت قهرمان شفافیت و پاسخگویی و همکاری با شخص ثالث کارشناسان و رگولاتور به اعتبار ما در حال پیشرفت است. ما در حال کار بر روی این نقاط تمرکز simulataneously و به روز رسانی خواهد شد به شما در پیشرفت ما به عنوان ما به همراه.

ساخت بهترین در کلاس زیرساخت های امنیتی

مردم پایه و اساس هر سازمان است. ما در حال تمرکز بر استخدام های برتر جهان کارشناسان امنیتی منجر به تلاش های ما در حالی که همچنین در حال گسترش ما تیم های امنیتی که کار خارج از مانتین ویو کالیفرنیا و واشنگتن هدف ما این است که به استخدام اضافی 100, امنیت اطلاعات و حریم خصوصی, حفاظت از کارشناسان در آمریکا تا پایان سال است.

ما در حال ایجاد یک متمرکز امنیت جهانی عملکرد مستقر در خارج از ایالات متحده و بین المللی مستقر در تمام بازارهای ما خدمت می کنند. این اطمینان خواهد داد قوام در دسترس بودن و پاسخ سریعتر به ظهور مسائل جهانی و تهدید به کاربران ما و پلت فرم. ما را نیز گسترش دهد پاسخ ما تلاش در اروپا و خاور میانه و آسیا به بیشتر مکمل های جاری و آینده امنیت طرح های. کلید مناطق تمرکز خواهد شد سایبر دفاع و کاربر-دسترسی به داده ها تضمین دیجیتال جنایات خودی تهدید سایبر تهدید هوش و مدیریت ریسک.

قهرمان شفافیت و پاسخگویی

در ماه مارس ما اعلام کرد که باز از ما شفافیت مرکز در لس آنجلس ، من هیجان زده برای به اشتراک گذاشتن با شما است که ما نیز باز کردن یک شفافیت مرکز در واشنگتن هر دو از این مراکز را به قانونگذاران و کارشناسان این فرصت را به نگاه در زیر هود از Infinite و ارزیابی ما شیوه های امنیتی و زیرساخت ها است.

ما با انتشار گزارش شفافیت دو بار در سال ارائه اطلاعات بیشتر در حساب است که ما را در مقابل نقض شرایط استفاده از خدمات ما اعمال غیرقانونی و مسائلی که تهدیدی برای امنیت کاربران است.

همکاری با شخص ثالث کارشناسان و رگولاتور به اعتبار ما پیشرفت

در حالی که ما کار کرده اند بسیار سخت برای ساخت بهترین در کلاس زیرساخت های امنیتی ما می دانیم که آن را به اندازه کافی برای ساخت آن است. ما باید آن را آزمایش اعتبار آن و کار با همکاران ما مطمئن شوید که ما در حال پرداختن به تمامیت سطح تهدید ما هر روز. ما باید چالش خود ما مفاهیم در آسیب پذیری و توانایی ما برای دفاع در برابر آنها. به این منظور کار کرده اند با برجسته جهانی شرکت های امنیتی برای اطمینان از ما مطابق با جهان به رسمیت شناخته شده امنیت و کنترل استاندارد مانند ISO 27001, SOC2 و نیست CSF. در ماه های آینده ما اعلام مشارکت بیشتر با کارشناسان امنیتی و تنظیم کننده برای اطمینان از جامعه ما می توانید اعتماد است که داده ها و حفظ حریم خصوصی محافظت می شود.

ما همچنان به بهبود امنیت ما برنامه ما به شما به روز رسانی در هر مرحله از راه. در ضمن اگر سوالی دارید و یا نگرانی لطفا به ما اطلاع دهید. ما در اینجا برای شما.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن