'بسیار ویرانگر': یخ می فرستد دانشجویان خارجی بسته بندی پس از دانشگاه انصراف از کلاس های حضوری

ناتالیا Marques قرار بود تور آپارتمان با دوستان خود را در این هفته در آماده سازی برای سال آخر در دانشگاه ایالت

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

ناتالیا Marques قرار بود تور آپارتمان با دوستان خود را در این هفته در آماده سازی برای سال آخر در دانشگاه ایالتی سونوما. به جای تشکر به یک نظم جدید از مهاجرت و گمرک—25-سال اقتصاد عمده صرف بیشتر از روز شنبه فکر چگونه به بسته بندی کردن چهار سال از زندگی خود و حرکت به عقب به برزیل در وسط یک جهانی همه گیر.

"من خیلی نزدیک به فارغ التحصیلی و آنها فقط مانند 'Eh, شاید,'," او گفت:.

یخ اعلام کرد در یک شنبه مطبوعاتی که تمام دانش آموزان بین المللی که کالج ها و دانشگاه ها شد عامل در درجه اول آنلاین ترم بعد خواهد بود مجبور به ترک ایالات متحده است. منظور مجموعه ای از وحشت در میان هزاران نفر از دانشجویان بین المللی منظور شده است به احتمال زیاد به تحت تاثیر قرار—که برخی از آنها مانند مارکز, نمی دانید چگونه آنها را به صفحه اصلی و یا اگر آنها خواهد بود قادر به بازگشت به ایالات متحده اگر آنها را انجام دهید.

دستور آمد که چندین بالای مدارس از جمله دانشگاه هاروارد و کل دانشگاه ایالتی کالیفرنیا سیستم اعلام کرد که از سرگیری ترین کلاس های حضوری در پاییز امید ناشی از گسترش coronavirus. با توجه به این وقایع از آموزش عالی, 8 درصد از مدارس متعهد آنلاین-تنها کلاس های این سال در حالی که یکی دیگر از 8 درصد هنوز در انتظار برای تصمیم گیری است. بقیه باید متعهد به کلاس های حضوری و یا به دنبال یک مدل ترکیبی.

یخ سفارش می گوید وزارت امور خارجه نمی خواهد از صدور ویزا برای دانش آموزان ثبت نام شده در مدارس است که به طور کامل آنلاین برای سال 2020 ترم پاییز و بین المللی دانش آموزان در مدارس "را ممکن است کامل دوره آنلاین بار و در ایالات متحده باقی بمانند."

"فعال دانش آموزان در حال حاضر در ایالات متحده ثبت نام در این برنامه ها باید ترک کشور و یا اقدامات دیگر از جمله انتقال به یک مدرسه با فرد راهنما به باقی می ماند در وضعیت قانونی" به منظور متحده است. "آنها ممکن است عواقب مهاجرت از جمله, اما نه محدود به شروع روند حذف."

مارکز گفت: منظور ساخته شده بسته بندی و ترک برای ترم به نظر می رسد فریب آمیزی آسان است. افزایش ارشد Marques شده است و برگشت به برزیل پس از 2018—و حتی پس از آن او در آنجا ماند تنها برای چند هفته در یک زمان. ترک در حال حاضر به معنی فروش ماشین خود را ترک دوستان خود و تلاش برای پیدا کردن یک خانه پرواز در به شدت محدود در بازار است. (زمانی که او با نگاه کردن پروازها به مقصد برزیل در دوشنبه مارکز گفت: تنها گزینه های موجود تا به حال بسیاری از اتصالات سفر را بیش از 40 ساعت است.)

در بالای همه که مارکز گفت که او مطمئن نیست او قادر به بازگشت به ایالات متحده, اگر او را ترک, به عنوان او را مجبور به درخواست برای ویزای جدید به دوباره برای ترم بهار -- یک فرایند است که در زمان نزدیک به شش ماه اولین بار در اطراف.

"من فکر می کنم آمریکایی ها واقعا لازم نیست که یک ایده چقدر سخت است برای دریافت ویزا," او گفت:. "این چنین یک فرآیند سخت اما آنها مانند," اوه, بله, شما باید یک ماه. اگر شما نمی توانید انتقال [به یک مدرسه در کلاس های حضوری,] سپس شما باید برای رفتن به عقب است."

برای دانش آموزانی که بستگی به خود دانشگاه منابع این احتمال وجود دارد که خروج از کشور می تواند به معنای تعلیق مطالعات خود را در دسترس نباشد. Aayush Khadka یک چهارم-سال دانشجوی دکترا در دانشگاه هاروارد متکی به داده ها از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری برای سلامت جامعه علوم تحقیقات. اگر او را به بازگشت به کشور خود از نپال گفت: Daily Beast, او دیگر نمی خواهد بود قادر به دسترسی به داده و ممکن است به حالت تعلیق در پایان نامه اش. اگر که اتفاق می افتد وجود دارد شانس خود را در چهار سال بودجه منقضی ترک او بدون تامین مالی برای تکمیل دکترای خود را.

31-در سال برنامه ریزی شده برای انجام فوق دکترا کار می کنند و حتی درخواست برای شغل تدریس در آمریکا پس از فارغ التحصیلی اما گفت: "در حال حاضر من حتی مطمئن شوید که اگر این مدرک را تکمیل خواهد شد در وهله اول است."

Khadka هم خواهد مشکلات خانه: به دلیل همه گیر نپال بسته شد و فرودگاه مهر و موم شده از مرزهای خود و لغو همه اما چند را انتخاب کنید بازگشت پرواز. "اگر من مجبور به ترک آن را واقعا معلوم نیست که در آن من می خواهم" او گفت:.

لوئیس یک همکار بین المللی دانشجویی در دانشگاه هاروارد که خواست مراجعه شود به نام او و گفت: روزانه وحش که به خانه فرستاده خواهد بود "بسیار مخرب" برای تحقیقات مهندسی که بیشتر آن نیاز به بودن در یک دانشگاه آزمایشگاه.

"نه تنها خواهد بود که موانع پژوهش آن نیز بسیار نابرابر یک," او گفت:. "اگر من تا به حال برای رفتن به خانه من می خواهم به سرعت شروع به سقوط هر کس دیگری در این برنامه است."

معلوم نیست دقیقا چگونه حکم می گذارد دانش آموزان مانند لوئیس که در غیر این صورت فقط آنلاین دانشگاه ها ممکن است اجازه دهید آنها را در محوطه دانشگاه برای انجام تحقیقات لازم. یخ اطلاعیه می گوید: دانش آموزان در مدارس با استفاده از یک مدل ترکیبی می توانید بیش از یک کلاس آنلاین به عنوان طولانی به عنوان مدرسه گواهی آنها در حال بدست گرفتن "حداقل تعداد کلاس های آنلاین نیاز به عادی پیشرفت خود را در رشته."

در بیانیه دانشگاه هاروارد جمهور لری Bacow گفت که او "عمیقا نگران" توسط راهنمایی و گفت: این مدرسه که همکاری نزدیک با سایر دانشکده ها و دانشگاه ها به "نمودار یک مسیر رو به جلو است."

"ما باید تمام است که ما می تواند به ما اطمینان حاصل شود که دانش آموزان می توانند ادامه تحصیل بدون ترس از اینکه مجبور به ترک این کشور در اواسط راه از طریق سال اخلال در پیشرفت تحصیلی و تضعیف تعهدات و فداکاری—که بسیاری از آنها ساخته شده اند برای پیشبرد آموزش و پرورش خود را," او گفت:.

در غیر پاندمی سال بین المللی دانش آموزان به طور کلی منع از در نظر گرفتن کلاس به طور انحصاری آنلاین. اما یخ صدور معافیت برای این قانون در بهار امسال گفت: این سازمان برنامه ریزی شده به "انعطاف پذیر موقت و سازگاری است."

پرسید که چرا این سازمان را یکی دیگر از معافیت برای سقوط یخ سخنگوی Carissa Cutrell CBS گفت: خبر که دستورالعمل جدید شامل برخی از امکانات رفاهی اما افزود: "همانطور که بسیاری از موسسات در سراسر کشور بازگشایی وجود دارد که لازم است برای از سرگیری دقت متعادل حمایت های اجرا شده توسط قوانین فدرال."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن