UCSF چشم پزشکان تماس برای پایان دادن به استفاده از گلوله های لاستیکی در برابر معترضان

در پاسخ به اعتراض ملی بیش از اجرای قانون استفاده از گلوله های لاستیکی در جریان تظاهرات از مرگ جورج فلوید, UC S

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

در پاسخ به اعتراض ملی بیش از اجرای قانون استفاده از گلوله های لاستیکی در جریان تظاهرات از مرگ جورج فلوید, UC San Francisco, گروه چشم پزشکی راه اندازی یک ریشه چمن مجازی طومار کمپین در تاریخ 2 ژوئن سال 2020 تماس برای توقف این عمل است که می تواند منجر به کوری و دیگر شديد چشم آسیب و حتی مرگ.

UCSF تیم با ارسال طومار امضا شده توسط 379 چشم پزشکی دانشکده ساکنان و پزشکان در سراسر کشور به عنوان بخشی از یک نامه سرگشاده در حمایت از, به آکادمی چشم آمریکا (AAO) هیئت امنا در تاریخ 5 ژوئن سال 2020 است. دادخواست برگزار شد UCSF دانشکده: Alejandra de Alba, MD, MPH, استاد چشم پزشکی و اطفال و معاون صندلی برای تنوع سهام و ورود; Stephen McLeod, MD, استاد و صندلی چشم پزشکی; ژولیوس Oatts, MD, استادیار چشم پزشکی و اطفال; Saras Ramanathan, MD, استاد چشم پزشکی; Julie Schallhorn, MD, MS, دانشیار چشم پزشکی و گرامی Seitzman, MD, دانشیار چشم پزشکی.

در موازی AAO کرده بود با صدور بیانیه ای در 4 ژوئن خواستار اجرای قانون مقامات بلافاصله پس از پایان استفاده از گلوله های لاستیکی برای کنترل و یا پراکنده کردن جمعیت معترضین. آن را نیز خواسته و پزشکان و مقامات بهداشت عمومی و عمومی برای محکوم کردن این عمل است.

"با تشکر از شما برای خود بیانیه اخیر در مرگ جورج فلوید و دیگران و تجدید تعهد توسط آکادمی رهبری برای ساخت یک جامعه با انصاف و عدالت و فرصت برای همه" UCSF درخواست نامه متحده است. "همانطور که شما فشار پیش رو با این ابتکار ما می خواهم برای به اشتراک گذاشتن با شما این پیام از حمایت است که می آید از کسانی که این نامه را امضا کرده اند و ما بصورتی پایدار و محکم ایستاده با شما دفاع از اجرای قانون و مقامات بلافاصله پس از پایان استفاده از گلوله های لاستیکی برای کنترل و یا پراکنده کردن جمعیت معترضین."

در روزهای اخیر سازمان های اجرای قانون را با استفاده از گاز اشک آور فلش, نارنجک, اسپری فلفل و گاز و پرتابه به کنترل جمعیت تظاهرکنندگان خواستار عدالت برای Floyd. یک سال 2017 British Medical Journal مطالعه با نویسنده از UCSF یافت که 3 درصد از افراد ضربه توسط گلوله های لاستیکی درگذشت آسیب و 15 درصد آنها به طور دائم مجروح شدند.

زمانی که از کار اخراج شده در محدوده نزدیک گلوله های لاستیکی می تواند به داخل پوست نفوذ, شکستن استخوان, شکستگی جمجمه منفجر شدن کره چشم و علت جدی در مغز و شکم آسیب. گلوله های لاستیکی شلیک در فاصله کاهش می یابد زور و دقت را افزایش می دهد اما خطر از تیراندازی به مردم در صورت و یا هدف قرار دادن تماشاگران.

انگیزه برای UCSF دادخواست آمد از د آلبا تجربه شخصی خود و همکاران خود را. او متصل بود در ماه مارس به شیلی خانواده از 23 سال است که پایدار خیره کننده صدمات در ماه اوت سال 2019 پس از ضربه با گلوله های لاستیکی در طول یک اعتراض بود اما قادر به درمان او.

"من به یاد داشته باشید که من خیلی خوشحالم که ما در یک کشور که در آن است که اتفاق نمی افتد – که در آن ما خود شهروندان خواهد بود مثله شده در حالی که برای دفاع از عدالت اجتماعی" de Alba گفت. "متاسفانه فقط چند هفته بعد شروع کردم به دیدن گزارش های مشابهی در اخبار و از همکاران خود در سراسر کشور است. این کشور است."

از کسانی که داستان ها و نگرانی های همکاران de Alba کار با UCSF چشم رهبری به تحقیق و آماده کردن نامه ای که امضا شده توسط 200 نفر در دو ساعت اول پس از ارسال. آن بوده است به درخواست امضا از گسترده تر گروه از پزشکان از دیگر تخصصی.

UCSF دادخواست اشاره می کند که در حالی که گاز اشک آور و اسپری فلفل حمل ممکن است کمتر در معرض خطر از خیره کننده چشمی تروما وجود دارد هنوز هم گزارش های متعدد از چشم شدید صدمات از نزدیک تخلیه کپسول های گاز و مستقیم اسپری به چشم. این درخواست مکمل نامه سرگشاده ای توسط دانشگاه واشنگتن با راهنمایی از پیتر چانه-هنگ, MD, استاد پزشکی در UCSF بخش از بیماری های عفونی است که دریافت بیش از 1 ، 300 امضا در سراسر کشور دفاع ضد نژادپرستانه بهداشت عمومی در پاسخ به تظاهرات علیه سیستمیک بی عدالتی در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

در مورد UCSF: دانشگاه کالیفرنیا, سان فرانسیسکو (UCSF) منحصرا متمرکز بر علوم سلامت و اختصاص داده شده به ترویج سلامت در سراسر جهان از طریق پیشرفته تحقیقات پزشکی فارغ التحصیل-سطح آموزش در علوم زندگی و بهداشت حرفه ای و تعالی در مراقبت از بیمار است. UCSF سلامت که به عنوان UCSF اولیه علمی مرکز پزشکی شامل برتر تخصص بیمارستان ها و دیگر برنامه های بالینی و وابستگی در سراسر منطقه خلیج است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن