مغلوب ساختن پیشی جستن جهانی هیجان زده است که خود را وحشتناک نظرسنجی اعداد نیست بدتر

تحت محاصره خود را برای مدیریت یک کشنده گیر یک حفره حفره اقتصاد آمریکا و تظاهرات گسترده در سراسر کشور بالا مشاو

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

تحت محاصره خود را برای مدیریت یک کشنده گیر یک حفره حفره اقتصاد آمریکا و تظاهرات گسترده در سراسر کشور بالا مشاوران رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پیدا کردن آرامش در یک سوال: چگونه جهنم است او حتی بیشتر محبوب?

هر چند نظرسنجی ها پس از نظرسنجی ها نشان می دهد که رئیس جمهور در طول تاریخ موقعیت بد برای یک وقت در هر سال یک انتخابات در داخل کاخ سفید و در کمپین یک احساس امداد آغاز شده است تنظیم است که در آن نه بدتر. به عنوان آنها آن را ببینید هر یک از رویدادهای چند ماه گذشته را چهار قبل از رئیس جمهور ایستاده است. آنها را تحمل جهانی همه گیر تاریخی افزایش بیکاری و جارو شورش علیه نظام عدالت کیفری در جانشینی سریع. و از طریق آن بسیاری از آنها احساس کبود اما از لحاظ سیاسی دست نخورده است.

"بدیهی است که شما ترجیح می دهید برای دیدن مغلوب ساختن پیشی جستن برنده بزرگ در هر چرخش دولت در حال حاضر اما اگر شما قرار دادن همه چیز به زمینه و در نظر بگیرید که ما 40 میلیون آمریکایی بیکار یک ویروس کشنده و مسابقه شورش [و] تظاهرات در حال حاضر اتفاق می افتند و او هنوز هم در حاشیه خطا در هر میدان نبرد دولت, آن را سخت به احساس می کنم مثل آسمان در حال سقوط است" گفت: یک منبع نزدیک به کاخ سفید است. "آن را سخت به تصور کنید که محیط زیست گرفتن سخت تر برای او از آن امروز است بنابراین اگر من بایدن کمپین به خصوص که اقتصاد را بهبود می بخشد من خواهد بود بسیار نگران آن است که رئیس جمهور هنوز هم به وضوح در این بازی است."

چرخش یک چشم انداز سیاسی به عنوان "این می توانست بدتر" تعریف به معنای آن نیست که در حال حاضر بزرگ است. و چند مردمی در مغلوب ساختن پیشی جستن مدار استدلال می کنند در غیر این صورت. خصوصی وجود دارد grumblings بیش از دست زدن به COVID همه گیر و عمومی شده است که موعظه از بسیاری از جمهوری خواهان برای ریاست سنگین دست bumbling-استبدادی رویکرد به سرکوب تظاهرات در واشنگتن و جاهای دیگر. در هر صورت فکر می رود و تهمت نه تنها اشتباه در ماهوی و اساسی اما او ساخته شده خود را دوباره چشم انداز انتخابات که بسیار بیشتر از راه دور.

رای گیری به طور متوسط قطعا خرس است که با مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر انتهایی بایدن 42.2 به 49.3 درصد با توجه به آخرین RealClearPolitics متوسط است. اما در داخل کاخ سفید احساس است که پایین نیست افتاده—نه هنوز حداقل. یک مقام ارشد کاخ سفید گفت که خود را "سناریو کابوس" است که اگر رئیس جمهور بودند به شیب زیر پایین-40s در عمومی داخلی و رای گیری که سیگنال است که خود را با دوام پایه و محدوده حمایت شد و شروع به دندانه.

"تا آن زمان من یک doomsayer" این رسمی اضافه شده است.

دیگران استدلال می کنند که پای صندوق های رای خودشان بودند آشغال. مت Schlapp, یک لابی گر و خارج از مشاور رئیس جمهور و تیم او گفت که او فکر مردم بودند که مغرضانه در پاسخ آنها دادن به نظرسنجی به دلیل weightiness و حساسیت اطراف رویدادهای جهان است.

"من فکر می کنم که پس از شما تا به حال یک بیماری همه گیر است که بی سابقه است در بالای زیان های بی سابقه ای در اقتصاد, در بالای مسابقه شورش و آتش سوزی به سنت جانز' کلیسا و دیگر اماکن و تمام غارت.... شما را به پای صندوق های رای و جلوگیری از نگاه کردن به آنها را به صورت کمی به دلیل وجود بیش از حد بسیاری از gyrations" گفت: Schlapp. "حدس من این است که بیشتر و بیشتر مردم کمتر خواهد بود صادقانه با آنها در مورد رادیکال و خشونت آمیز گروه های مانند antifa چرا که در این شهرها اگر شما مخالفت پلیس قتل و پس از رفتن پلیس که برابر است با بودن در برابر منافع مردم سیاه و سفید."

برای خواهان امکان یک رئیس جمهور سکندری به دو حزبی سطح از محبوبیت برخی از, انتزاعی, ایده است. ریچارد نیکسون استعفا از کاخ سفید به رسوایی به جای استیضاح و جورج دبلیو بوش چپ با تصویب خود را در اواسط تا پایین سی سالگی به عنوان اقتصاد سقوط در اطراف او. که تهمت تا کنون اجتناب شود همان سرنوشت ممکن است دلیلی برای جشن در کاخ سفید است. اما برای دیگران در حزب آن نیز نشانه ای از یک استراتژی سیاسی است که می آید با یک معاوضه: به طور عمده وجود دارد کمی اتاق را به رشد.

"دلیل پایین نیست کاهش یافته است چرا که در هر نوبت مغلوب ساختن پیشی جستن انجام داده است دقیقا همان چیزی است 40 درصد از این کشور می خواهد او را به انجام" گفت: Alex Conant, یک استراتژیست جمهوری خواه و ناظر انتخابات که کار را برای دولت بوش در کاخ سفید. "مشکل خود را وجود دارد این است که حدود 55 درصد از کشور که واقعا مخالف با او است."

به عنوان Conant آن را می بیند یکی از دلایل اصلی بوش نظرسنجی شماره حفره حفره بود که او مایل به در مناسبت آزار او پایه; آیا در حرفه خود را از مهاجرت و امنیت اجتماعی اصلاحات شکست خورده نامزدی هریت Miers به دیوان عالی کشور و یا کمک مالی برای بانک ها در '08.

"مغلوب ساختن پیشی جستن پایه وفادار به او چرا که او نیز بسیار وفادار به خود را پایه" گفت: Conant. "او هرگز هر چیزی که می تواند به تضعیف او را با خود پایه است."

در هفته پیش رو مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد آماده برای انجام همان. دو مغلوب ساختن پیشی جستن مقامات دولت گفت: روزانه وحش که رئیس جمهور اصرار دارد که او و تیم خود را نگه دارید مختلف ظاهر عمومی در سراسر کشور نه تنها به هرالد "re-opening" و برخی از نشانه هایی از چشم انداز مثبت اقتصادی بلکه به tout ترمیم مغلوب ساختن پیشی جستن نسخه از "نظم و قانون."

رئیس جمهور همچنین فشار برای احساس خوب اصل آمریکا لحظات به عنوان وسیله ای برای حفظ روحیه در میان هواداران خود را بالا. او خیلی مصمم به شرکت SpaceX پرتاب در مرکز فضایی کندی در فلوریدا که او رفت و برگشت پس از اولین ماموریت بود سقط به دلیل ملاحظات آب و هوا. و او شده است نگه داشتن زبانه ها در طرح های خود را برای ماه جولای 3rd, سفر به کوه راشمور که در آن فرماندار است گفت: در حال حاضر وجود خواهد داشت هیچ اجتماعی فاصله—یکی دیگر از ظاهری تلاش برای به تصویر کشیدن COVID بحران به عنوان یک چیزی از گذشته.

او همچنین به نظر می رسد علاقه زیادی به حفظ پایگاه خود را دست نخورده با حمله به هیچ جمهوریخواه یا سابق دولت رسمی که جرات به صحبت کردن در برابر او. و به طور فزاینده آنها هستند. سابق وزیر دفاع جیم Mattis به نام رئیس جمهور را سرکوب تظاهرات در تضاد به قانون اساسی است. سناتور. لیزا Murkowski (R-AK) گفت: او پاره شد در مورد حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2020 است. و رئیس سابق کارکنان John Kelly روز جمعه گفت که این کشور نیاز به "نگاه سخت تر در که ما انتخاب کنند."

در پاسخ به تهمت اصرار اشتباه که او از کار اخراج شده Mattis و متعهد به مبارزه با Murkowski. و Schlapp بخشی به نام کلی ناراضی از حزب دموکرات.

"من تحسین برای جان کلی اما من نمی خواهد گوش دادن به او, سیاسی," او گفت:. او و Mattis "برداشت شد چرا که آنها در ارتباط با حزب جمهوری خواه. در حال حاضر هر دو آنها بد میدارد و هنگامی که هر یک برداشت شد من grimaced. چرا که در پایان دموکرات ها تمایل به عمل مانند دموکرات."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب