بالا سردبیر مجارستان مستقل شاخص.هو اخراج

صاحب پیشرو مستقل پورتال خبری شاخص.هو است را رد کرد و آن editor-in-chief, Szalbocs کسل کننده است. مجارستان چشم

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

صاحب پیشرو مستقل پورتال خبری شاخص.هو است را رد کرد و آن editor-in-chief, Szalbocs کسل کننده است. مجارستان چشم انداز رسانه های تبدیل شده تحت ملی نخست وزیر ویکتور اوربان.

شاخص.هو Editor-in-Chief Szalbocs کسل کننده بود از کار اخراج شده در چهارشنبه, اخبار, پورتال پدر و مادر گروه در بیانیه ای گفت.

شاخص دیده می شود به عنوان یکی از آخرین عمده سایت های خبری مستقل در مجارستان و پیشرو منتقد نخست وزیر ویکتور اوربان دولت.

ادامه مطلب: می مجارستان بزرگترین مستقل اخبار سایت زنده ماندن ؟

در ماه ژوئن کسل کننده هشدار داده بود که شاخص در "خطر" و در خطر از دست دادن استقلال آن است.

"شاخص.hu, مجارستان, بزرگترین سایت خبری و یکی از معدود باقی مانده صداهای مستقل است, در خطر است," او گفت:, و اضافه کرد که "پیشنهاد سازمانی تعمیرات اساسی" قرار دادن سایت "تحت چنین فشار خارجی است که می تواند طلسم از پایان تحریریه ما به عنوان ما آن را می دانم.

"ما می خواهیم یک سایت خبری که در آن سیاستمداران و فرستادگان دولت یا فعالان اقتصادی هیچ قدرت به جلو و یک داستان" او گفت:.

Monitors in a TV studio show a test image of color bars (Getty Images/Afp/Attila Kisebenedek)

مجارستان چشم انداز رسانه های منتقل شده در طول اوربن زمان در دفتر

Pro-اوربن تاجر Miklos Vaszily خریداری سهم بزرگی در شاخص تبلیغات آژانس در ماه مارس باعث نگرانی آینده استقلال از وب سایت. Vaszily قبلا تبدیل شاخص رقیب Origo.هو به یک طرفدار دولت خروجی اما او را رد کرده است او می خواهد به اعمال سرمقاله کنترل شاخص.

ادامه مطلب: مجارستان: قانون مبارزه با کروناویروس ایجاد 'عدم' برای روزنامه نگاران

یک مقام ارشد کمیسیون اروپا رسمی ابراز نگرانی استقلال شاخص در اوایل این ماه. "چه شما انجام می دهند ارزش شما در حال مبارزه برای آزادی رسانه ها و کثرت گرایی ضروری برای دموکراسی" گفت: ورا Jourova کمیسیون اروپا معاون رئیس جمهور برای ارزش ها و شفافیت در بیانیه منتشر شده توسط Index. "شما می توانید تعداد در حمایت از من."

Jourova هشدار داد که سود باید استفاده نمی شود به عنوان بهانه ای برای نفوذ در شاخص خروجی: "در حالی که خوانندگان و مخاطبان شده است رکورد درآمد شده اند به شدت ضربه. فشار اقتصادی نباید تبدیل به فشار سیاسی است."

اوربان تبدیل کرده مجارستان چشم انداز رسانه های پس از به قدرت رسیدن در سال 2010. بسیاری از رسانه های خبری تبدیل شده به دولت اندام در حالی که خود را ثروتمند متحدان خریداری شده تا بسیاری از رسانه های خصوصی بخش.

بسیاری از رسانه های مستقل مانند شاخص اند یا از بین رفته اند و یا کسب و کار به تصویب رسید بیشتر طرفدار دولت سرمقاله خطوط پس از به دست آورد pro-اوربن کسب و کار آمار و ارقام.

ناظران انتخاباتی سازمان امنیت و همکاری در اروپا (OSCE) به استناد یک اریب رسانه و چشم انداز "محدود" دسترسی به اطلاعات به عنوان بخشی از "نامطلوب آب و هوا" در مجارستان است که به کمک اوربن پیروزی در انتخابات مجدد در سال 2018 است.

dr/اس ام اس (یمن)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب