Trevor Noah, تماس, خارج, Sean Hannity بیش از 'باراک حسین اوباما' سگ سوت نژادپرستی

در روز پنج شنبه شب نمایش روزانه's Trevor Noah خطاب "یک نام تجاری جدید توطئه که تهمت و فاکس نیوز در حال تماس: O

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

در روز پنج شنبه شب نمایش روزانه's Trevor Noah خطاب "یک نام تجاری جدید توطئه که تهمت و فاکس نیوز در حال تماس: Obamagate." (آن نیست اما بیشتر در مورد که بعد از آن.)

نشانه تهمت sycophant و رادیو فردا, میزبان, Sean Hannity, که نام آن را "بزرگترین سوء استفاده از قدرت و فساد مالی در تاریخ آمریکا" و اضافه کرد " چه می شود آیا باراک حسین اوباما می دانند و هنگامی که او آن را می دانم؟"

"اوه ضربه محکم و ناگهانی! باراک حسین اوباما!" گفت نوح. "این است که چگونه شما می دانم که شما را در دردسر هستید که روباه با شما تماس گرفته است توسط خود دولت نام. 'باراک حسین جهاد نایروبی کنیا اوباما خود را لب به لب پایین در اینجا در حال حاضر!'"

"در حال حاضر به عنوان شما می توانید بگویید فاکس نیوز نشده است و این هیجان زده از آخرین باری khezri خم به کراوات کفش خود را" نوح ادامه داد. "آنها ادعا می کنند که زمانی که اوباما رئیس جمهور شد, او به طور غیر قانونی استفاده و قدرت وزارت دادگستری به جاسوسی در فعالیت های سیاسی خود را دشمن دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. و اگر شما در حال فکر کردن صبر کردن نیست ما در حال حاضر انجام این کار مانند یک سال پیش و آنها آن را به نام Spygate? خوب آره ما انجام داد."

بله با توجه به نظریه پردازان توطئه در فاکس نیوز و Trumpworld, اوباما, مورد آزار قرار گرفته قدرت خود را با سفارش و نظارت از مایکل فلین, مردی که دو بار التماس کرد گناه را به دروغ گفتن به مقامات در مورد مخاطبین خود را با سفیر روسیه سرگئی Kislyak نوشت که طرفدار اردوغان تبلیغات ستون در ایالات متحده در حالی که پذیرش پول از دولت ترکیه بود که یک عامل خارجی ثبت نام و به عنوان ویژه (پرداخت) مهمان ولادیمیر پوتین در 2015 شام به میزبانی RT دولت روسیه مدرن روز پراودا.

دادستان کل ویلیام بر اتهامات فلین هفته گذشته ادعا در ظاهر حزبی حرکت می کند و با اندک شواهد که FBI نباید دنبال شده است به فلین در وهله اول حتی اگر فلین مشغول بود و در سایه گفتگو با Kislyak در مورد اقدامات تلافی جویانه دولت اوباما در مقابل روسیه برای دخالت خود را در سال 2016 انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده (مغلوب ساختن پیشی جستن DOJ خودداری کرده است را حتی redacted متن فلین-Kislyak مکالمات تلفن, که وجود دارد, مکان عمومی,), و پس از اعتراف به دروغ گفتن به معاون رئیس جمهور مایک پنس و اف بی آی در مورد طبیعت می نامد.

یک 2019 وزارت دادگستری بازرس کل گزارش هیچ مدرکی از هر بازی ناپاک در بخشی از دولت اوباما با توجه به مغلوب ساختن پیشی جستن-روسیه بررسی, اما البته که متوقف نشده مغلوب ساختن پیشی جستن از تکرار یک تئوری توطئه او برای اولین بار شروع به tweeting در مورد در ماه مه سال 2018 پس از دیدن این شناور در مورد علاقه خود را نشان می دهد فاکس و دوستان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن