گرتا Thunberg می پرسد سازمان ملل متحد به طرح دعوی در دادگاه در برابر آلمان و دیگران

گرتا Thunberg راه اندازی یک شکایت رسمی علیه پنج کشور برای حمایت های فسیلی-سوخت و به خطر انداختن کودکان است. اف

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

گرتا Thunberg راه اندازی یک شکایت رسمی علیه پنج کشور برای حمایت های فسیلی-سوخت و به خطر انداختن کودکان است. افراد زیر سن قانونی صورت "افزایش مرگ و بیماری" را به عنوان یک نتیجه از تغییر آب و هوا و 15 نفر دیگر هشدار داد.

سوئد آب و هوا فعال گرتا Thunberg و 15 دیگر جوانان خواست سازمان ملل متحد روز سه شنبه به قبول جایگاه خود را ادعا می کنند در برابر پنج کشور که آنها می گویند باید قادر به محافظت از کودکان از قریب الوقوع و قابل پیش بینی خطر ابتلا به سلامت و تندرستی خود را.

آرژانتین و برزیل و فرانسه و آلمان و ترکیه متهم شده اند "نقض تعهدات خود تحت کنوانسیون بین المللی حقوق کودک با ترویج سوخت های فسیلی و عدم محدود کردن انتشار گازهای گلخانه ای برای چند دهه با وجود دانستن در مورد خطرات ناشی از تغییرات آب و هوا" گروه گفت: در آزادی مطبوعات.

با تشکیل پرونده Thunberg و فعالان دیگر در حال افزایش رویارویی با پنج کشور که ناشی از طرح دعوی در دادگاه آنها به طور رسمی ثبت به کنوانسیون سازمان ملل متحد در ماه سپتامبر سال 2019.

این گروه با تمرکز بر این کشورها آنها به عنوان بزرگترین آب و هوا آلوده کننده از 45 کشور است که باید به تصویب یک پروتکل اختیاری کنوانسیون حقوق کودک است.

2019 شکایت مدعی است که این کشورها دانست و در مورد تاثیر منفی بر محیط زیست از انتشار کربن و هیچ چیز برای جلوگیری از آن.

ادامه مطلب: گرتا Thunberg به سازمان ملل متحد: "شما به سرقت رفته من دوران کودکی خود را با کلمات خالی'

کودکان در صورت مرگ و بیماری'

Thunberg ملحق شد در طرح دعوی در دادگاه توسط دادخواهان بین سنین هشت و 17 از آرژانتین, برزیل, فرانسه, آلمان, هند, پالائو, جزایر مارشال, نیجریه و آفریقای جنوبی و سوئد تونس و ایالات متحده است.

این شامل اسکندریه Villasenor از بنیانگذاران ایالات متحده جوانان آب و هوا اعتصاب.

"کودکان از آسيب پذيرترين به اثرات تغییر آب و هوا از آنجا که به عنوان لانست شمارش معکوس متحده آنها در صورت افزایش مرگ و بیماری از آن به" فعالین گفت.

سه کشور برزیل – فرانسه و آلمان – در پاسخ به طرح دعوی در دادگاه با توجه به آزادی مطبوعات با این استدلال که ادعا می کند در برابر آنها "ill-تاسیس و یا بی اساس" شکایت شد "ناروا در سازمان ملل متحد و کمیته حقوق کودک" و این که "بحران آب و هوا است بنابراین جهانی که هیچ دولت خرس مسئولیت است."

این فعالان گفت: این اعتراض ها "بی اساس" اضافه کرد که "این کشورها باید در نظر گرفته و برای انجام آنها به جای کلمات."

"هیچ دولتی اقدام در بهترین منافع کودک تحمیل خواهد بود ویرانگر بار از ضعف سیاست های آب و هوا در جوان و نسل های آینده راه این پنج کشور انجام داده اند" Thunberg و این گروه گفت.

فعالان اشاره کرد که برزیل و فرانسه و آلمان همه "عدم انجام سهم خود را در جلسه 2015 پاریس توافق را بیشتر هدف بلند پروازانه برای محدود کردن گرمایش جهانی به 1.5 درجه با وجود اجماع علمی نشان می دهد که این مسیر است که حداقل های لازم برای جلوگیری از برگشت تهدید به حقوق بشر است."

آنها استدلال می کنند که این کشورها هنوز در نظر گرفتن اقدامات لازم برای سرعت بخشیدن به جای کاهش تغییرات آب و هوایی مانند پرداخت یارانه سوخت های فسیلی است.

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن