Trevor Noah مدارس تام پنبه برای تماس با برده داری یک "شر لازم است'

Trevor Noah نیست دقیقا تعجب است که آمریکا به مردم ایران ، ایسنا-AR) دارای یک مشکل با "1619 پروژه" در حال تدریس

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

Trevor Noah نیست دقیقا تعجب است که آمریکا به مردم ایران ، ایسنا-AR) دارای یک مشکل با "1619 پروژه" در حال تدریس در مدارس.

"وجود دارد یک سناتور ایالات متحده است که در اعتراض قوی ترین و همچنین احتمالا احمقانه شرایط" این نمایش روزانه میزبان گفت: قبل از غواصی به پنبه نظرات اخیر که در آن او به نظر می رسید به توافق با پدران موسس که برده داری بود و یک "شر لازم است که بر اساس آن اتحادیه ساخته شده بود." این سناتور همچنین به پیشنهاد برنامه درسی "با نژاد تفرقه."

"نگه دارید تا نگه دارید تا" نوح گفت. "پس سناتور پنبه فکر می کند این درسی است که دلیل تفرقه? شما می دانید آنچه واقعا دلیل تفرقه? برده داری."

میزبان همچنان به رفتن در پنبه برای "تفکر نژادی تقسیم وجود ندارد تا زمانی که برده داری می شود تدریس در مدرسه است." اما حتی اگر او بخواهد به این باور است که پنبه شد در واقع نه "دفاع از برده داری" است که "فقط چیزی نیست که یک سناتور ایالات متحده باید انجام دهید حتی اگر نام خود را از جنس پنبه است که" نوح شوخی او هنوز هم نمی فهمم که چرا او مخالف "به 1619 پروژه" بنابراین به شدت.

"اگر شما حفاری عمیق تر و شما را به پنبه در کلام او معتقد است که ایالات متحده نمی تواند تبدیل به کشور آن است که بدون برده داری" نوح توضیح داد. "خوب است که همان چیزی که" 1619 پروژه می گوید: پس چرا او مبارزه با آنها را؟"

میزبان به پایان رسید خود را در بخش با ارائه یک تبلیغ جدید برای "تام پنبه طرح درس برای برده داری تنها طرح درس می آموزد که برده داری بدون ذکر مسابقه است."

"با سناتور پنبه دانش آموزان خود را یاد بگیرند که در 1619 برخی از آمریکایی ها برده بودند به دیگر آمریکایی است که در طول زمان بیشتر بردگان آورده بودند از یکی از هفت قاره در تصادفی که جنگ داخلی به پایان رسید بردگی برای هر دو سیاه پوستان و سفید پوستان" این آگهی راوی گفت. "دانش آموزان را نیز یاد بگیرند که این اتفاق افتاد خیلی وقت پیش به این معنی که این هیچ ربطی به چیزی که امروز اتفاق می افتد."

برای اطلاعات بیشتر گوش دادن و به اشتراک آخر خنده پادکست.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن