مغلوب ساختن پیشی جستن دونفره را در مبارزه با "رادیکال چپ" در آمریکا جشن روز استقلال

با 4 ژوئیه جشن خاموش توسط pandemic رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شدت انتقاد کرد و در چی

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

با 4 ژوئیه جشن خاموش توسط pandemic رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شدت انتقاد کرد و در چین "چپ رادیکال" و مخالفان خود را در رسانه ها. تگزاس و فلوریدا گزارش شکستن رکورد عفونت خوشه.

به عنوان یک جمعیت flocked به مرکز شهر واشنگتن دی سی در روز شنبه برای این سال را به جشن روز استقلال آمریکا رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن با استفاده از رویداد پس از مخالفان سیاسی و شلاق را در برابر چین است.

"آمریکایی قهرمانان شکست نازی ها سرنگون فاشیست, سرنگون کمونیست ... و تعقیب تروریست ها به پایان می رسد از زمین" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در کاخ سفید در سخنرانی خود.

"ما در حال حاضر در روند شکست رادیکال چپ های مارکسیست ها و آنارشیست ها و آشوبگران این غارتگران و افرادی که در بسیاری از موارد باید مطلقا هیچ سرنخی چه چیزی آنها انجام می دهند" وی افزود: اشاره به ناآرامی ها موجب شده توسط پلیس به قتل جورج فلوید یک آفریقایی-آمریکایی ،

تهمت نیز متعهد به "دفاع و حفظ و حراست از [این] زندگی به سبک آمریکایی آغاز شد که در سال 1492 زمانی که کلمب کشف امریکا" در آشکار حمایت خود از اکسپلورر که مجسمه اخیرا مخدوش و سرنگون در شهرستانها در سراسر ایالات متحده.

"ما در راه به یک پیروزی فوق العاده ای است."

ادامه مطلب: نظر: دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است در حالت بحران

رام جشن

این کشور اعلام استقلال خود را در تاریخ 4 ژوئیه 1776 نزدیک به سه قرن پس از کریستف کلمب در اولین سفر به آمریکا. در این سال روز استقلال جشن گرفتند رام توسط دوقلو بحران همه گیر و جنبش اعتراضی علیه خشونت پلیس. جمعیت حضور رسمی "سلام به امریکا" جشن بودند قابل توجهی نازک تر از سال قبل است.

گروهی از معترضان راهپیمایی در نزدیکی کاخ سفید به عنوان جشن رو در جریان decrying قتل جورج فلوید در اواخر ماه مه. آنها در مواجهه با یک گروه از counterprotesters که شعار می دادند "ایالات متحده آمریکا! ایالات متحده آمریکا" اما بدون خشونت بود بلافاصله گزارش شده است.

پرداختن به ملت در شنبه مغلوب ساختن پیشی جستن بیان ادعای خود را از چین که مسئول coronavirus بیماری همه گیر.

"چین پنهان کاری فریب و پوشش مجاز آن به گسترش در سراسر جهان 189 کشور چین برگزار می شود به طور کامل پاسخگو," او گفت:. او همچنین هدفمند "کسانی که در رسانه ها که به دروغ و به طور مداوم برچسب مخالفان خود را به عنوان نژادپرستان."

"بیشتر به شما دروغ بیشتر به شما تهمت بیشتر شما سعی می کنید به رفتار و تقسیم بیشتر ما کار سخت خواهد شد به حقیقت را بگویید و ما برنده خواهد شد" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

ادامه مطلب:دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتقاد شدید 'چپ فاشیسم" در Mt. Rushmore سخنرانی برای ژوئیه 4

Bowser خود: شما دعوت شده, شما لازم نیست برای رفتن

مقامات ایالات متحده را پوشش صورت اجباری برای ژوئیه 4, جشن اگر چه خدمات پارک های ملی شد, توزیع رایگان ماسک در واشنگتن, DC. شهردار این شهرستان موریل Bowser هشدار در مورد خطر ابتلا به عفونت اما گفت که او قادر به جلوگیری از این رویداد به عنوان آن برگزار شد فدرال زمین.

"فقط به خاطر کسی که شما را دعوت به یک مهمانی معنا نیست که شما باید برای رفتن گفت:" دموکراتیک سیاستمدار.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت شده است مشتاق به حفظ یک فضای جشن در طول تعطیلات آخر هفته اما خلق و خوی بود و علاوه بر خاموش توسط هر دو تگزاس و فلوریدا اعلام شکستن رکورد عفونت خوشه در روز شنبه. تگزاس مقامات گزارش 8,258 جدید بیماران در قبل از 24 ساعت با فلوریدا ثبت نام 11,458 موارد جدید. ما هنوز هم در بیشتر موارد بیش از هر کشور دیگری در جهان با عفونت تلفات بیش از 2,836,000 و نزدیک به 130,000 مرگ و میر.

بیشتر بخوانید:سازمان ملل متحد: "من اول" رویکرد به کروناویروس باید پایان یابد

مغلوب ساختن پیشی جستن را رد کرد افزایش دوباره ارتباط آن با تعداد زیادی از تست های انجام شده در ایالات متحده است.

"موارد, موارد, موارد! اگر ما نمی توانیم به آزمون بسیار و موفقیت ما را تعداد بسیار کمی از موارد" مغلوب ساختن پیشی جستن در توییتر نوشت.

اما بیشتر و بیشتر در ایالات متحده گزارش داد که درصد افرادی که تست مثبت بود همچنین افزایش نشان می دهد که سهم رو به رشد جمعیت در حال آلوده.

این یک نسخه به روز شده از یک مقاله قبلی است.

dj/dr (AFP AP dpa رویترز)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن