مغلوب ساختن پیشی جستن به پوتین یک پاس در نعمت بنابراین او می تواند هدف Leakers به جای

در این روز پس از نیویورک تایمز را شکست اخبار اطلاعاتی ایالات متحده بررسی ادعاهای روسیه و نعمت های ارائه شده بر

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

در این روز پس از نیویورک تایمز را شکست اخبار اطلاعاتی ایالات متحده بررسی ادعاهای روسیه و نعمت های ارائه شده برای کشتن پرسنل نظامی آمریکا در افغانستان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از خشم نه در دولت روسیه اما در عوض دو تا از مورد علاقه خود را رسانه های خبری و محرمانه منابع.

با توجه به دو نفر آشنا با موضوع رئیس جمهور در روزهای اخیر به صورت خصوصی بیان—"نه با صدای بلند" در کلمات یکی از منابع—تمایل خود را برای بررسی نشتی به چگونه است که داستان به پایان رسید تا در زمانو تمایل خود را برای leaker یا leakers به صورت سنگین و مجازات زندان است.

این اتفاق می افتد به عنوان رئیس جمهور علنا زباله این بار گزارش به عنوان یکی دیگر از "جعل" تولید شده توسط دشمنان برای صدمه زدن به او را به عنوان برگ برنده دولت می کند همه چیز را می تواند به عموم شرم leakers اطلاعات طبقه بندی شده. "شما ممکن است به دنبال تضعیف رئیس جمهور ما اما در واقع شما تضعیف کشور ما ایمنی و کشور ما امنیت" دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany گفت: در روز سه شنبه در یک نشست خبری در یک اسکریپت هشدار بود که به سرعت کوتاه و زیبا در مغلوب ساختن پیشی جستن رسمی رسانه های اجتماعی خوردها.

این یکی از تعدادی از راه های است که در آن مقامات دولت و Trumpworld آمار و ارقام از جمله رئیس جمهور خود را oscillated بین ادعا داستان در مورد روسیه نعمت نادرست است و تصریح می کند که اطلاعات دقیق است (هر چند uncorroborated) و در نتیجه خطرناک برای به اشتراک گذاشتن با مردم است.

و به عنوان رئیس جمهور obsesses بیش از که در خود دولت است که تلاش برای خنجر زدن از پشت و نشت به مطبوعات و مقامات در جای دیگر در رده بالای دولت او را به شدت مورد بحث برای روز های مختلف دیپلماتیک و گزینه های تلافی جویانه علیه روسیه است که آنها می توانند در حال حاضر به مغلوب ساختن پیشی جستن.

"در حالت عادی جهان, رئیس جمهور, را بر روی تلفن خود را به همتای خارجی و به او هشدار می دهند که اگر ما تا کنون پیگیری حمله به نیروهای ما به حمایت روسیه است که یک عملی جرم—و در تئوری او به معنی آن این هشدار را جدی گرفته شود" گفت: یکی ارشد سابق پنتاگون رسمی. "اما نه در این دنیا متاسفانه."

به عنوان یک اطلاعاتی ایالات متحده گزارش در مورد روسیه کمک به طالبان به گردش در کاپیتول هیل و در سراسر امنیت ملی و دستگاه های امنیتی در داخل وزارت امور خارجه شروع به بحث در مورد اینکه آیا به رویکرد روسیه از طریق کانال های دیپلماتیک به بحث در مورد این موضوع به گفته یک مقام آشنا با این مذاکرات. وزارت دفاع گفته اند روزانه وحش است که رهبران در این زمینه را صادر کرد هشدار در مورد روسیه و نعمت به نیروهای نظامی در این زمینه است.

"وجود دارد طیف وسیعی از چیزهایی که ما می تواند انجام در زمین پاسخ دهند و من مطمئن هستم که برخی از کسانی که همه چیز در حال وقوع" یک دوم ارشد سابق پنتاگون گفت. "اما آن است که واقعا یک سوال که آیا رئیس جمهور نگران است به اندازه کافی به آن را خواستار شد."

فشار از سوی رئیس جمهور برای باز کردن یک تحقیق که به بیرون درز به نیویورک تایمز می آید به عنوان مقامات در داخل کاخ سفید و در هوش و امنیت ملی دستگاه تقلا برای مقابله با رو به رشد روابط عمومی بحران است. (با وجود رئیس جمهور با شور و شوق برای پیدا کردن یک مقصر وزارت دادگستری است و در عین حال به هر گونه حرکت در زیر را از طریق تهمت خواسته با توجه به دو نفر آشنا اما حکومت نه از امکان.)

در طول پنج روز گذشته وفاداران رئیس جمهور تهمت به نظر می رسید اشتباه در مورد اینکه آیا به نوشتن کردن بار و آن گزارش همه با هم و یا اگر آنها باید محکوم خروجی برای انتشار اطلاعات طبقه بندی شده. دولت در مواجهه با یک وضعیت مشابه با نشر سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون کتاب آن را به عنوان تلاش برای ادعا در همان زمان که محتویات آن اشتباه بوده اما همچنین طبقه بندی شده.

در همین حال برخی از رئیس جمهور تاثیر گذار ترین و قابل مشاهده متحدان در جناح راست رسانه ها اقدام به ایجاد نشت خود نمی محتویات اینتل و یا اتهامات درست تبه کار در داستان دوباره در حال اجرا برخی از آنها نیز فرسوده دفاع از مغلوب ساختن پیشی جستن در روسیه بررسی و اوکراین رسوایی. رادیو فردا میزبان و تهمت رفیق جسی Watters روز دوشنبه گفت که به نظر می رسید به او که "برخی از مرتب کردن بر اساس از hater در جامعه اطلاعاتی" به بیرون درز به رسانه ها در تلاش برای تداوم "این ابر در اطراف رئیس جمهور است." فاکس کسب و کار ستاره Lou Dobbs بالا غیر رسمی مشاور مغلوب ساختن پیشی جستن و گفت:-هوا سه شنبه گفت که "آنچه که نگران کننده برای من که سه سال و نیم به این رئیس جمهور را برای اولین بار اصطلاح ما هنوز نشت است که می تواند این مضر و...آزار دهنده است."

مبارزه واقعی برای دولت به نظر می رسد که چگونه آن را همگام سازی پیام در مورد هوش وجود دارد که فعلا از آن شده است موید—اما چگونه سازمان های مختلف آدرس این سوال که آیا و چگونه رئیس جمهور شد جریان. روزانه وحش و دیگر رسانه ها گزارش کرده اند که اطلاعات موجود در یک نسخه از رئیس جمهور روزانه مختصر در اوایل این سال هر چند هنوز معلوم نیست که آیا هر گونه رسمی صحبت به طور مستقیم به ناروا در مورد هوش و تا چه حد آن دسته از مقامات مطرح زنگ. های مختلف ارشد مغلوب ساختن پیشی جستن مسئولان از جمله مدیر اطلاعات ملی جان Ratcliffe اند گفت: رئیس جمهور بود و نه در جریان این اطلاعات به دلیل نبود یک اجماع در مورد اینکه آیا هوش شده بود تائید کرد.

"من نمی دانم که هر کسی کاهش یافته است توپ تا آنجا که آنها نمی می خواهید را به [تهمت] آنچه به او نمی خواهید به شنیدن" یکی از سابق مقامات پنتاگون گفت. "من مطمئن هستم که سازگار عمل در حال حاضر."

با توجه به سه نفر که خوانده اند یا کسانی که آشنا هستند با هوش گزارش ارزیابی طولانی است و پوشش می دهد در طول چند سال با تمرکز به طور کلی در مورد نحوه روسیه فراهم می کند پشتیبانی از جمله کمک های مالی به طالبان است. این گزارش همچنین لمس در نعمت های اولین گزارش نیویورک تایمزهر چند کسانی که خواندن این گزارش می گویند که نقطه داده است ضمنی است و تحقیقات ادامه دارد. دو نفر که صحبت به The Daily Beast, اگر چه, گفت: روشن است از این گزارش که وجود دارد افزایش خطر برای نیروهای ایالات متحده در افغانستان به دلیل روسیه رفتار است.

به عنوان برگ برنده همچنان به تقاضا بررسی نشتی و دود در مورد هوش عمومی ساخته شده و معاونان او هستند در لبه و آغاز کرده اند با اشاره انگشتان دست.

در نادر بیانیه عمومی در مقابل کاخ سفید روز شنبه, مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین به خبرنگاران گفت که این یک مقام ارشد سازمان اطلاعات مرکزی رسمی تصمیم به مختصری از رئیس جمهور به دلیل هوش بود "uncorroborated."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن