DarkCyber: مصاحبه اختصاصی با رابرت دیوید استیل سابق سیا حرفه ای

DarkCyber تصویری, اخبار, برنامه, مصاحبه رابرت دیوید استیل سابق سازمان اطلاعات مرکزی حرفه ای. استیل انتشار کتاب

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

DarkCyber تصویری, اخبار, برنامه, مصاحبه رابرت دیوید استیل سابق سازمان اطلاعات مرکزی حرفه ای. استیل انتشار کتاب در مورد هوش استراتژی و روش. در گفتگو با DarkCyber را استفان E آرنولد استیل گزارش شده است که عمده طرح دعوی در دادگاه است که در مورد به ثبت در شهر نیویورک پس از چند سال تحقیقات به عمل از آنچه متخصصان مالی تماس بگیرید "برهنه کوتاه فروش است." اصطلاح هنر به این معنی است که یک فرد معاملات در دارایی های مالی بدون داشتن این دارایی یا دسترسی به دارایی. این عمل نقض قانون ایالات متحده.

این مصاحبه اختصاصی در دسترس است در Vimeo در https://vimeo.com/419712751.

در این مصاحبه استیل گفت:

"این دعوی را شناسایی شش وال استریت شرکت هایی که درگیر در فعالیت های مالی است که نقض قوانین ایالات متحده. دلار حجم معاملات مشکوک قابل توجه – دهها تریلیون دلار به سوی 100 دلار در آمد."

استیل تحقیقات ساخته شده بر اساس تحقیقات انجام شده توسط دکتر سوزان Trimbath. او به چاپ اطلاعات در ژانویه 2020 کتاب "برهنه و حریص است." استیل بیشتر تأکید کرد که بخش عمده ای از اطلاعات جمع آوری شده توسط محققان حمایت از طرح دعوی در دادگاه خواهد شد که ثبت شده توسط جیمز وسلی مسیحی Esq., یک شریک در مسیحی اسمیت و جواهر در هوستون, تگزاس, در همکاری با دیگر نیویورک-بر اساس قانون شرکت.

استیل نیز اشاره شده یک سیستم نرم افزاری به نام ThinThread توسعه یافته توسط William Binney سابق رئیس مسئول فنی از آژانس امنیت ملی آمریکا. ThinThread یک هوش تجزیه و تحلیل سیستم توسعه یافته توسط Binney برای تبدیل داده های خام به عملی هوش.

استیل نشان داد که یک گزارش اولیه تحویل داده شده به کاخ سفید و این موضوع آورده شده است به توجه رئیس جمهور Donald J. Trump. استیل همچنین اعلام کرد در مصاحبه ای که یک وب سایت جدید با تمرکز بر موضوع "برهنه کوتاه فروش" در حال حاضر به روی عموم باز: (www.stopnakedshortselling.org).

در مورد

"DarkCyber" اخبار برنامه های تولید شده توسط استفان E آرنولد نویسنده "CyberOSINT: نسل بعدی اطلاعات دسترسی" "وب تاریک نوت بوک: کتاب راهنما برای اجرای قانون و هوش حرفه ای" و سه کتاب در مورد تکنولوژی گوگل منتشر شده توسط Infonortics در بریتانیا است. آرنولد نیز منتشر فراتر از جستجوی یک وبلاگ در مورد اطلاعات آنلاین در www.arnoldit.com/wordpress.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن