Instagram فروشگاه: کشف و خرید محصولات شما را دوست دارم همه در یک مکان

ما در حال معرفی Instagram فروشگاه یک قسمت جدید در کاوش است که باعث می شود آن را آسان تر به فروشگاه از برندها و

توسط NEWSCENTERALS در 29 تیر 1399

ما در حال معرفی Instagram فروشگاه یک قسمت جدید در کاوش است که باعث می شود آن را آسان تر به فروشگاه از برندها و سازندگان. کشف آخرین روند دریافت توصیه های شخصی و پیش نمایش منحصر به فرد راه اندازی, همه در یک محل بنابراین شما می توانید فهرست و خرید محصولات است که شما را دوست دارم. Instagram فروشگاه نورد از امروز در ایالات متحده و گسترش در سطح جهانی در هفته های آینده.

Instagram فروشگاه را تازه مجموعه ها و محصولات از مارک های و سازندگان و همچنین ویژه curations از ما خرید اجتماعی channel @فروشگاه. برای کسانی که در ایالات متحده نگاه کردن به ما پرداخت فلش است که نشان می دهد که محصولات شما می توانید به طور مستقیم بر روی Instagram بدون خروج از برنامه. و بعد از این سال ما در حال اضافه کردن یک فروشگاه جدید تب در نوار ناوبری بنابراین شما می توانید به Instagram فروشگاه فقط با یک ضربه بزنید.

Facebook پرداخت

برای خرید های شما را با پرداخت ما در حال نورد از Facebook پرداخت در هفته های آینده در ایالات متحده است. اعلام کرد در سال گذشته Facebook پرداخت ارائه خواهد شد بدون درز, راه امن به فروشگاه و کمک های مالی به باعث می شود شما در مورد مراقبت در سراسر برنامه های ما است. آن را ویژگی های یک لایه اضافی امنیتی با توانایی برای اضافه کردن یک پین منحصر به فرد و یا دستگاه های بیومتریک مانند لمس و یا در صورت شناسایی. ما همچنین ارائه خرید حفاظت واجد شرایط محصولات است که شما خرید با استفاده از پرداخت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب