تهمت بزرگ رالی در تولسا بدترین چیزی که او می داند: خسته کننده

آن آغاز شده و با underwhelming جمعیت که تنها به دلیل مسائل چگونه او را به کرات و انتظارات اغراق آمیز برای آنها

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

آن آغاز شده و با underwhelming جمعیت که تنها به دلیل مسائل چگونه او را به کرات و انتظارات اغراق آمیز برای آنها.

به قول فیلم ستون فقرات شیرتهمت محبوبیت نیست پایانی خود تجدید نظر فقط در حال تبدیل شدن بیشتر انتخابی.

اما حتی جمعیت که آیا نشان می دهد به نظر می رسید مطيع تر از حد نرمال است. مطمئن شوید که آنها را تحسین. مطمئن شوید که آنها را تشویق می کردند. اما به نظر می رسید مانند آنها رفتن را از طریق حرکات. یک تفاوت وجود دارد میان یک جمعیت است که شیفته و یکی که مودب است. این یک مودب جمعیت (که چیزی است که شما نمی اغلب می گویند در مورد MAGA جمعیت).

در عدالت آنها ندارد بسیار برای تشویق کردن در مورد. و این نه فقط به این دلیل که بسیاری از چیزهایی که در حال رفتن به جهنم در حال حاضر. در یک نقطه حتی تهمت اذعان کرد که سخنرانی خود را (تا آن نقطه) بوده است "متوسط است." من فکر می کنم او درجه بندی بر روی یک منحنی.

یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن مشکلات این است که او را در رقابت با انتظارات این است که او خود را تنظیم کنید. Once upon a time سبک او تکان دهنده بود و هولناک (و جرات گفتن) حتی گاهی اوقات سرگرم کننده است. امروز, آن را فقط خسته کننده است.

مانند معتادان به مواد مخدر که به تدریج نیاز به یک بزرگتر رفع تهمت دارای حساسیت ما با چهار سال از دیوانه توییتهایی جریان از آگاهی سخنرانی و تظاهرات هستند که غیر قابل تشخیص از یک جلسه درمان. او آب گرفتگی منطقه با horribleness به طوری که آن را سخت تر برای رسیدن به خشم در حال حاضر. یکی از تهاجمی تر خطوط حدود گفتن مردم خود را به کم کردن سرعت COVID-19 تست (به اعداد نگاه کنید بهتر است). کاخ سفید گفت: absurdly که که یک شوخی بود. توسط دوشنبه حدس من این است که این خط خواهد بود که اغلب فراموش شده است.

تهمت های مطرح شده در این نوار از نظر ارزش سرگرمی بینندگان انتظار از یک نامزد ریاست جمهوری, حتی به عنوان او کاهش بار اخلاقی و استانداردهای اخلاقی آمریکایی ها انتظار از رئیس جمهور. به سادگی قرار دادن ما استفاده می شود به بحث او. آن را پخته به کیک. ما تنها می تواند شوکه بسیاری از بار. او به نقطه ای رسیده از کاهش می گرداند. در حالی که تهمت سعی کردم به بازی برخی از greatest hits (چینی"ویروس "اکثریت خاموش," قضایی قرار ملاقات و غیره.) شما فقط می توانید گوش "پرنده آزاد" در بسیاری از مواقع. این احساس به او دست داده بود ،

شاید سرگرم کننده ترین بخش از سخنرانی بیست و یک (یا بیشتر) دقیقه بازگویی از مغلوب ساختن پیشی جستن مقابله با یک لغزنده و شیب دار در حالی که با پوشیدن چرم-کفی کفش در وست پوینت. این بود که طنز آمیز اما تنها مربوط دفاعی راه است. بنابراین لذت بخش ترین قسمت سخنرانی بیشتر بود کنترل خسارت در مورد ترس خود را از "سقوط در الاغ من" و هیچ چیز را در مورد انتخاب مجدد او. در ضمن teleprompter بخش از سخنرانی خود که همه اما ضمانت او را با ضربه خود نشانه احساس بی مبالات.

او همچنین برخی از چهره های جدی و اساسی مشکلات است. اول بودن که اهریمنی جو بایدن ثابت کرده غیر ممکن است.

مغلوب ساختن پیشی جستن تلاش سخت (شاید بیش از حد سخت) به اغلب مرجع سابق معاون رئیس جمهور بود اما او حتی مجبور به تن که بایدن "نه چپ رادیکال است. من فکر نمی کنم او می داند آنچه که او دیگر نیست. اما او هرگز چپ رادیکال است."

که برگ مغلوب ساختن پیشی جستن انتهایی در پای صندوق های رای با bankshot که اساسا تصدیق میکند که بایدن یک مناسب و معقول و معتدل و پسر در حالی که معرفی محتمل اما اثبات نشده تئوری توطئه. آن را تمیز رسید.

قادر به بازیگران حریف خود را به عنوان یک تبه کار (که می تواند هر دو به لحاظ سیاسی به نفع و سرگرم کننده) تهمت را تنها گزینه ای است که نشان می دهد که بایدن "یک درمانده عروسکی چپ رادیکال" و "اسب تروا برای سوسیالیسم."

این مشکل برای مغلوب ساختن پیشی جستن است که او را در حال اجرا نیست در برابر یک مرد که می سوزد کلیساها و یا می خواهد پال خواستار قطع بودجه دولت با پلیس و یا پاره کردن مجسمه. او حتی در حال اجرا در برابر اسکندریه Ocasio-کورتز یا Ilhan عمر یا Nancy Pelosi. و در حالی که این امکان وجود دارد که از لحاظ ایدئولوژیک-انگیزه محافظه کاران ممکن است موافقم با تهمت گناه-با-فرمت منطق آن را فاقد دلربایی زمانی که شما در واقع نمی تواند اهریمن جلوه دادن حریف خود را.

دیگر مشکل اساسی برای مغلوب ساختن پیشی جستن است که او در حال حاضر رئیس جمهور پس او نشان دهنده وضعیت موجود که احساس نامطلوب در کشور مبتلا به یک بیماری همه گیر ناآرامی های مدنی و iconoclasm و همچنین احساس می کند خسته کننده مرتب کردن بر اساس مانند تلاش برای یک امر مفتضح با کسی که شما در حال حاضر به.

سخنرانی طولانی بود. بسیار طولانی است. برخی از مردم شروع به راه رفتن در مورد 90 دقیقه علامت گذاری به عنوان او معرفی های مختلف سیاستمداران در خانه. احساس من این بود که او را نگه داشته فکر که شاید اگر او نگهداری می خواهید چیزی را گرفتن—که او را جذب جمعیت است. اما او هرگز واقعا.

او برای بار دوم در اطراف مغلوب ساختن پیشی جستن است که پیدا کردن آن سخت به تلاش و اعتصاب رعد و برق دو برابر شده است.

بیش از 120.000 آمریکایی ها مرده در سازمان دیده بان خود را و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در معرض خطر زندگی هزاران نفر از مردم تصمیم به برگزاری این Tulsa, اوکلاهما, تجمع در شنبه شب که در آن کامپیوتر ها با یک چاره اندیشی موقت در سخنرانی خود. حداقل او می تواند انجام داده اند شد نمی تواند خیلی خسته کننده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن