جورج فلوید کشتار: دستگیری 3 بیشتر افسران پلیس

سه نفر دیگر از افسران بودند که در صحنه متهم شده اند با کمک و معاونت در جرم قتل درجه دوم در مورد جورج فلوید. در

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

سه نفر دیگر از افسران بودند که در صحنه متهم شده اند با کمک و معاونت در جرم قتل درجه دوم در مورد جورج فلوید. درک چوین نیز دیده می شود به اتهام قتل در برابر او را به روز رسانی.

این افسر پلیس که فشرده زانو خود را در برابر جورج فلوید گردن متهم شده است توسط دادستان با جدی تر جرم قتل درجه دوم در روز چهارشنبه در حالی که اتهامات عنوان شده علیه سه نفر دیگر از افسران بودند که در صحنه.

قتل در مه 25 در مینیاپولیس شد تصویری ثبت اطرافیان تلفن همراه منجر به تظاهرات علیه خشونت پلیس و نژادپرستی در سراسر آمریکا قبل از تظاهرات در سراسر جهان است.

بیشتر بخوانید: آلمان 'شوکه' توسط جورج فلوید کشتن خواستار پایان دادن به خشونت

افسر درک چوین شد اخراج یک روز پس از این حادثه و در ابتدا به اتهام سوم-قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس. این سه نفر دیگر از ماموران درگیر شد و همچنین اخراج شد اما نه شارژ تا چهار شنبه.

مینه سوتا دادستان کل کیت الیسون رو به جلو آورده جدی تر اتهام چوین در حالی که همچنین شارژ توماس Lane, J. Kueng و Tou Thao با کمک و معاونت در جرم قتل درجه دوم.

فلوید خانواده و معترضان بارها خواستار اتهامات جنایی علیه تمام چهار افسران و همچنین شدیدتر اتهامات چوین که کمی بیش از یک هفته پیش فشرده فلوید گردن به زمین با زانو خود را برای تقریبا دو ساعت با وجود تظاهرات از سوی قربانی است که او نمی تواند نفس بکشد.

یک مقام رسمی کالبد شکافی تایید کرده است فلوید مرگ ناشی از قتل.

jsi/stb (AP, Reuters)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن