ما در دیکشنری برای تجدید نظر در تعریف نژاد پرستی

مریام-وبستر است که به روز رسانی آن تعریف نژاد پرستی پس از یک زن در میسوری شکایت کرده است که زمان تعریف بیش از

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

مریام-وبستر است که به روز رسانی آن تعریف نژاد پرستی پس از یک زن در میسوری شکایت کرده است که زمان تعریف بیش از حد ساده است. "این فقط disliking کسی که به خاطر نژاد خود را," او نوشت.

ما dictionary Merriam-Webster است تجدید نظر در تعریف خود از نژاد پرستی پس از یک زن با اشاره به این که ورود نتواند به آدرس "سیستمیک ظلم و ستم بر یک گروه از مردم است."

کندی میچام یک زن در ایالت میسوری گفت که او متوجه فرهنگ لغت مطلب کوتاه آمد پس از مردم استدلال می کنند با او در مورد تعریف نژاد پرستی و ارسال تصاویر از Merriam-Webster ورود KMOV-تلویزیون گزارش شده است.

"من می دانم که چه نژاد پرستی این است که من با تجربه آن زمان و وقت و زمان دوباره در بسیاری از راه های مختلف پس به اندازه کافی به اندازه کافی است. بنابراین من آنها را ایمیل مورد چگونه من در مورد آن احساس. گفت: این نیاز به تغییر" او گفت: local TV station.

USA | Tod George Floyd | Rassismus | Polizeigewalt | Black Lives Matter | Florissant (pictrure-alliance/AP Photo/St. Louis Post-Dispatch/C. Gooden)

کندی میچام نوشت: به لغت و پس از تحقق آن نژادپرستی تعریف نمی آدرس ساختاری ظلم و ستم

میچام که به تازگی فارغ التحصیل در رشته حقوق, سیاست و جامعه, ایمیل Merriam-Webster به پیشنهاد تغییر تعریف است.

ادامه مطلب: نژاد پرستی در حال افزایش است در آلمان

"این فقط disliking کسی به دلیل نژاد" میچام نوشت: در Facebook post. "این زمان مبارزه ما در شواهد آن است, زندگی در معرض خطر هستند چرا که سیستم های ظلم و ستم است که دست در دست با نژادپرستی است."

دیکشنری 'را که حتی بیشتر روشن'

Merriam-Webster تایید کرد در یک بیانیه به چندین آژانس های خبری که تعریف شده است تغییر زیر میچام درخواست.

این دیکشنری مدیر تحریریه پیتر Sokolowski گفت که آن را در حال حاضر دارای سه تعریف از نژاد پرستی. تعریف دوم حزب آدرس میچام نقطه اما او اشاره کرد "ما را که حتی روشن تر در نسخه بعدی ما است."

ادامه مطلب: Spike Lee, مذاکرات در مورد نژاد پرستی در آمریکا

نسخه فعلی از تعریف دوم تعریف نژادپرستی با عنوان: "یک دکترین یا برنامه سیاسی مبتنی بر این فرض نژادپرستی و طراحی شده برای اجرای آن اصول" و "سیاسی و یا سیستم اجتماعی تاسیس نژادپرستی است."

"این نوع مداوم تجدید نظر است که بخشی از کار از نگه داشتن این دیکشنری تا به تاریخ بر اساس معیارهای دقیق و تحقیقات ما استخدام به منظور توصیف زبان آن را به عنوان است که در واقع با استفاده از Sokolowski گفت.

دیکشنری تغییرات آمده میان افت ضد نژاد پرستی و ضد خشونت پلیس تظاهرات در ایالات متحده آمریکا است که پس از گسترش در سراسر جهان است. این اعتراضات موجب شد با کشتن جورج فلوید, گزارشی مردی که پس از یک افسر پلیس kneeled در گردن او برای نزدیک به نه ساعت.

rs/rc (AP, AFP)

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب