مغلوب ساختن پیشی جستن جدید مورد علاقه COVID دکتر معتقد است که در DNA بیگانه, شیطان, اسپرم, زن و هیدروکسی کلروکین

دکتر هوستون که میاد هیدروکسی کلروکین و می گوید که در صورت ماسک لازم نیست برای جلوگیری از انتقال بسیار مسری cor

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

دکتر هوستون که میاد هیدروکسی کلروکین و می گوید که در صورت ماسک لازم نیست برای جلوگیری از انتقال بسیار مسری coronavirus تبدیل به یک ستاره در جناح راست اینترنت سپردن ده ها میلیون ها نفر از نمایش ها در Facebook در روز دوشنبه به تنهایی. دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن جونیور اعلام تصویری از استلا امانوئل یک "باید" در حالی که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خود را بازتوییت کرد ،

قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن و حامیان او را در آغوش امانوئل پزشکی تخصص آنها باید در نظر پزشکی دیگر ادعا امانوئل ساخته شده است—از جمله کسانی که در مورد DNA بیگانه و اثرات فیزیکی رابطه جنسی با جادوگران و شیاطین را در رویاهای خود را.

امانوئل متخصص اطفال و مذهبی وزیر, دارای سابقه, ساخت, عجیب و غریب ادعا می کند در مورد موضوعات پزشکی و مسائل دیگر. او اغلب ادعا کرد که, پزشك زنان, مشکلات مانند کیست اندومتریوز و در واقع ناشی از رابطه جنسی را در رویاهای خود را با شیاطین و جادوگران.

او مدعی DNA بیگانه است که در حال حاضر مورد استفاده در درمان های پزشکی که دانشمندان در حال پخت و پز یک واکسن برای جلوگیری مردم از مذهبی بودن. و با وجود ظاهر می شود در واشنگتن لابی کنگره روز دوشنبه او گفته است که دولت اجرا شده است, در بخش, توسط انسان, اما توسط "reptilians" و دیگر بیگانگان.

امانوئل به او ویروسی سخنرانی در مرحله دیوان عالی کشور در "کت سفید نشست" یک گردهمایی از یک تعداد انگشت شماری از پزشکان که خود را در امریکا خط مقدم پزشکان و اختلاف اجماع پزشکی در رمان coronavirus. این رویداد توسط جناح راست گروه Tea Party Patriots, است که در, حمایت ثروتمند جمهوری اهدا می کنند.

در سخنرانی امانوئل مدعی است که او با موفقیت درمان می شود صدها نفر از بیماران با هیدروکسی کلروکین یک بحث درمان تهمت ترویج و می گوید او خود را گرفته. مطالعات موفق به پیدا کردن مدرکی است که این دارو دارای هر گونه سود در درمان COVID-19 و غذا و دارو در ماه ژوئن لغو آن اورژانس مجوز به استفاده از آن برای درمان این ویروس کشنده و گفت: آن را تا به حال نشان داده هر اثر در بيماران مرگ و میر چشم انداز.

"هیچ کس نیاز به مریض" امانوئل گفت. "این ویروس به درمان است."

امانوئل گفت: در سخنرانی خود که قرار است قدرت هیدروکسی کلروکین به عنوان یک درمان به این معنی که محافظ ماسک صورت لازم نیست این ادعا که او با کارکنان خود اجتناب بود پیمانکاری COVID-19 با وجود پوشیدن ماسک های پزشکی به جای امن تر N95 ماسک.

"سلام شما نمی نیاز به یک ماسک. که یک درمان وجود دارد" امانوئل گفت.

نسبت به پایان امانوئل سخنرانی این مراسم را برگزار و شرکت کنندگان دیگر دیده می شود تلاش برای بدست آوردن دور از میکروفون. اما فیلم از سخنرانی دستگیر Breitbart یک ضربه آنلاین تبدیل شدن به یک فیلم بالا در Facebook و گردآوری حدود 13 میلیون views—به طور قابل توجهی بیشتر از "Plandemic" یکی دیگر از coronavirus دروغ تصویری که شد یک ویروسی آمار آنلاین در آوریل هنگامی که آن را انباشته حدود 8 میلیون Facebook views.

"هیدروکسی کلروکین" trended در توییتر به عنوان امانوئل ویدئو پذیرفته شد که Trumps, محافظه کار, گروه دانشجویی نقطه عطف ایالات متحده آمریکا و نرم افزار-مغلوب ساختن پیشی جستن شخصیت مانند الماس و ابریشم. اما هر دو Facebook و توییتر در نهایت حذف ویدئوها از امانوئل سخنرانی از سایت های خود را با استناد به قوانین برابر COVID-19 دروغ. این حذف تنظیم کردن و در عین حال دور دیگری از شکایت اصولگرایان از تعصب در رسانه اجتماعی سیستم عامل است.

امانوئل پاسخ داد در راه خود او اعلام کرد که عیسی مسیح را نابود Facebook سرورهای اگر او فیلم نیست ترمیم به پلت فرم.

"سلام, Facebook, قرار دادن پشت صفحه پروفایل من و ویدئوها و یا کامپیوتر خود را با شروع توفنده تا شما" او هنوز توییتی. "شما بزرگتر است که خدا. من به شما قول می دهم. اگر صفحه من است نه پشت کردن چهره کتاب را در نام عیسی."

امانوئل ثبت شده است پزشک در تگزاس با توجه به تگزاس هیئت پزشکی پایگاه داده و عمل یک کلینیک پزشکی از مرکز نوار بعدی به کلیسا او شلیک وزارتخانه است.

امانوئل متولد کامرون و موفق به دریافت مدرک پزشکی در نیجریه. در یک GoFundMe صندوق دفاع حقوقی که دارای عقاید فقط از $90 $1,616 ساعت پس از سخنرانی امانوئل ادعا بدون ارائه هر گونه مدرکی که اعضای یک هوستون شبکه گروه برای زنان و پزشکان در حال طرح ریزی برای گرفتن مجوز پزشکی او دور بیش از او حمایت هیدروکسی کلروکین.

روشن نیست که آیا کسی است که در واقع تلاش برای گرفتن امانوئل مجوز. اما بسیاری از او زودتر پزشکی ادعا می کند قطعا مضحک.

در خطبه های نماز ارسال شده در یوتیوب و مقالات در وب سایت امانوئل ادعا می کند که مسائل پزشکی مانند اندومتریوز کیست, ناباروری و ناتوانی جنسی ناشی از رابطه با "روح شوهران" و "روح همسران"—یک پدیده امانوئل توصیف اساسا به عنوان جادوگران و شیاطین, رابطه جنسی با مردم در یک dreamworld.

"آنها مسئول جدی پزشك زنان, مشکلات" امانوئل گفت. "ما آنها را انواع نام—اندومتریوز ما آنها را مولی بارداری, ما آنها را فیبروم ما تماس آنها کیست اما بسیاری از آنها بد سپرده از روح شوهر" امانوئل گفت: از مسائل پزشکی در سال 2013 خطبه. "آنها مسئول برای سقط جنین, ناتوانی جنسی مردان است که نمی توانید آن را دریافت."

در خطبه امانوئل ارائه می دهد یک نوع demonology از "نفیلیم" از شخصیت های کتاب مقدس او ادعا می کند وجود داشته باشد به عنوان ارواح شیطانی و شهوت پس از رویایی با انسان باعث تمام ماده از سلامت واقعی مشکلات مالی و خراب کردن. امانوئل مقصر واقعی زندگی بیماری مانند فیبروم و کیست های بنیادی از شیطانی اسپرم پس از شیطان رویای جنسی یک فعالیت او ادعا می کند تاثیر می گذارد "بسیاری از زنان است."

"آنها به نوبه خود به یک زن و سپس آنها خواب با مرد و جمع آوری اسپرم خود را," امانوئل گفت: در خطبه. "سپس آنها به نوبه خود به انسان و خواب آنها با یک مرد و سپرده اسپرم و تکثیر بیشتر از خود است."

با توجه به امانوئل مردم می توانید بگویید اگر آنها را گرفته اند شیطانی روح یا روح همسر اگر آنها یک رویا در مورد کسی که آنها را می دانید و یا یک هنرمند مشهور از خواب بیدار تحریک, جلوگیری از همراه شدن با آنها در دنیای واقعی همسر از دست دادن پول و یا به طور کلی تجربه هر گونه مشکلات.

همچنین آنها می توانند تنها با داشتن رویای رابطه جنسی با یک انسان جادوگر به جای شیطان او فرض میکند.

"کسانی هستند که به نام astral فیلم" امانوئل در خطبه گفت. "این بدان معناست که این فرد است که واقعا یک شیطان بودن یا نفیلیم. آن را فقط یک انسان که یک جادوگر و آنها اختری پروژه و خواب با مردم است."

امانوئل عجیب و غریب پزشکی, ایده don't stop با شیطان سکس در خواب. در 2015 خطبه که گذاشته یک تصور روشن فکران طرح تخم "جادوگر" را به نابود کردن جهان با استفاده از سقط جنین و ازدواج همجنسگرایان و اسباب بازی کودکان, در میان چیزهای دیگر امانوئل ادعا کرد که DNA از بیگانگان فضایی است که در حال حاضر در پزشکی استفاده می شود.

"آنها با استفاده از همه نوع از DNA حتی DNA بیگانه برای درمان مردم" امانوئل گفت.

امانوئل وب سایت ارائه می دهد یک دعا برای حذف یک نسل نفرین در ابتدا دریافت شده از یک جد منتقل می شود اما در امانوئل گفتن از طریق جفت ، امانوئل ادعا کرد در یکی دیگر از 2015 خطبه نوشته شده است که دانشمندان تا به حال برنامه ای برای نصب میکروچیپ در مردم و توسعه "واکسن" به آن را غیر ممکن است برای تبدیل شدن به مذهبی.

"آنها دریافتند ژن در کسی را داشته باشید که باعث می شود شما, مذهبی, به طوری که آنها می توانید واکسیناسیون در برابر آن" امانوئل گفت.

امانوئل ساخته شده بر روی شیفتگی خود را با سحر در 2015 Illuminati, خطبه ادعا که جادوگران بودند و قصد تصرف کنترل کودکان است.

در 2015 خطبه روشن فکران قرار دستور کار برای پایین آوردن ایالات متحده امانوئل استدلال می کند که طیف گسترده ای از اسباب بازی کتاب و تلویزیون را نشان می دهد از گوگل—که او اعلام کرد "شرقی شیاطین"—به هری پاتر و کانال دیزنی را نشان می دهد Wizards of Waverly Place and that's So Raven شد همه بخشی از یک طرح را به شما معرفی کودکان به ارواح و جادوگران. امانوئل هشدار داد که دیزنی کانال نشان می دهد هانا مونتانا بود, دروازه ورود به, بد, به دلیل شخصیت خود را تا به حال یک "alter ego." او ادعا کرده است که مدارس تدریس به کودکان به تفکر به طوری که آنها می تواند "دیدار با شیاطین است."

در خطبه امانوئل حفظ ویژه سولفات برای سحر و جادو 8-توپ یک اسباب بازی است که می تواند متزلزل کردن به "آشکار" هر پاسخ. امانوئل ادعا می کند در غیر این صورت بی ضرر سحر و جادو 8-توپ شد و در واقع یک طرح برای کودکان استفاده می شود به خرافات است.

"8-توپ بود یک روانی," او گفت:.

امانوئل را عجیب و غریب ادعا می کند در مورد جهان گسترش به سیاست است. او نمی آورد تا این اتهام علنا در واشنگتن اما امانوئل ادعا کرده است که دولت آمریکا اجرا می شود در بخش های غیر انسانی reptilians.

"مردم وجود دارد که حاکم این کشور است که حتی انسان" امانوئل گفت: در 2015 Illuminati, خطبه قبل از راه اندازی به یک مکالمه او با "خزندگان روح" او را به عنوان "نیمه انسان نیمه ET."

امانوئل نیز مورد استفاده او منبر به موعظه نفرت از همجنسگرایان. مدت کوتاهی قبل از قبل از دادگاه عالی قانونی ازدواج همجنس امانوئل به او هشدار داد گله که ازدواج همجنس بدان معنی است که "به زودی مردم در حال رفتن به دنبال به ازدواج کودکان" و متهم گی آمریکایی از تمرین "همجنسگرا تروریسم است." در همان خطبه او در ستایش پدر تصمیم به خود را دوست ندارد تغییر جنسیت پسر بعد از یک جنس نیستند.

"شما می دانید, دیوانه؟" امانوئل گفت. "دختر کوچک خواسته های او باید او را دوست دارم به هر حال. واقعا ؟ شما نمی خواهد آن را از من, من می خواهم به مانند " دختر کوچک هنگامی که شما دوباره به یک دختر کوچک اما صحبت شما—در حال حاضر من رفته است.'"

غیر منتظره برای یک پزشک متخصص اطفال امانوئل ستایش است تنبیه بدنی برای کودکان. آکادمی اطفال آمریکا مخالف تنبیه بدنی و ادعا می کند که "اکثریت" از متخصصان اطفال توصیه نمی آن.

"کودکان باید شلاق" او اعلام کرد در سال 2015 خطبه قبل از اضافه کردن که او فکر نمی کنم کودکان باید "مورد آزار قرار گرفته."

این نیز روشن نیست که امانوئل است abided او ادعا می کند که در صورت ماسک لازم نیست. در واشنگتن سخنرانی امانوئل ادعا کرد که او و کادر پزشکی اجتناب بود هر COVID-19 عفونت در حالی که با پوشیدن ماسک های پزشکی. اما در دو فیلم در درمانگاه امانوئل به نظر می رسد به پوشیدن یک N95 ماسک که ارائه می دهد حفاظت بیشتر.

امانوئل همچنین ادعا شده که ماسک انواع بیهوده هستند زیرا او می گوید: COVID-19 را می توان به راحتی درمان با هیدروکسی کلروکین. اما در Facebook فیلم تبلیغاتی او درمانگاه امانوئل گفت: هر کسی که به دنبال درمان باید پوشیدن یک ماسک صورت قبل از ورود به درمانگاه.

"پوشیدن ماسک یا شال و یا هر چیز خود را پوشش چهره" امانوئل گفت: در این ویدئو.

امانوئل کشف و ضبط شده است او را تازه کشف شده, افراد مشهور, tweeting در یک ویدئو خواستار آن است که میزبان سی ان ان و موسسه ملی بهداشت بیماری های عفونی رئیس Anthony Fauci او کوزه ادرار خود را به طوری که او می تواند تست اگر آنها مخفیانه مصرف هیدروکسی کلروکین حتی به عنوان آنها احتیاط در برابر آن استفاده کنید.

"من دو سگ جرات میشم به من یک نمونه ادرار" امانوئل توییتی در چالش است.

در حال حاضر امانوئل است که برای ماهیگیری کلید مراسم از تصویب برای هر جوانه زدن MAGA-جهان شخصیت: بازدید از مغلوب ساختن پیشی جستن ، اواخر شب دوشنبه امانوئل توییتی که او باز به دیدار رئیس جمهور.

"آقای رئیس جمهور من در شهر هستم و در دسترس" او هنوز توییتی. "من عشق را به دیدار با شما."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن