Tucker Carlson متهم نیویورک تایمز از تلاش برای 'زخمی' خانواده اش

رادیو فردا میزبان Tucker Carlson خود را به پایان رسید برای اولین بار برنامه را از "طولانی برنامه ریزی شده" تعط

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

رادیو فردا میزبان Tucker Carlson خود را به پایان رسید برای اولین بار برنامه را از "طولانی برنامه ریزی شده" تعطیلات توسط متهم نیویورک تایمز از تلاش برای "آسیب" و "تحمیل درد" در خانواده خود را با انجام یک داستان که در آن او زندگی می کند.

کارلسون که در مرکز طوفان در فاکس نیوز در طول نژادپرستانه محتوای خود را بالا دارای امتیاز ساعات پر بیننده نشان دادن آدرس نیست به هر یک از جریان مجادلات او خود را میبیند فرو رفته در دوشنبه شب از جمله طرح دعوی در دادگاه او را متهم به اذیت و آزار جنسی مکرر یک زن مهمان.

فاکس نیوز star, اما, انجام, اختصاص بسته شدن بخش نشان می دهد به حمله پیشگیرانه نیویورک تایمز برای آینده مقاله در خانواده اش که ظاهرا حاوی آدرس خود را. به تازگی انواع گزارش داد که کارلسون به حال فروخته شده خود را, تونی, Washington, d. C., صفحه اصلی, و به نظر می رسد که خرید یک ملک جدید در فلوریدا.

این ادعا که او "واقعا سعی کردم به صحبت کردن در مورد خودم" در طول نمایش را اجرا کنید زیرا آخرین چیزی که آمریکا نیاز است "بیشتر خودشیفتگی" کارلسون گفت: بار کار کرده است در یک داستان در مورد که در آن او زندگی می کند. گفت: وجود دارد "هیچ توجیه قابل تصور برای یک داستان مانند این که" محافظه کار میزبان و سپس ادعا شده این گزارش بر اساس خصومت شخصی و تحقیر برای خود سیاست است.

"پس چرا نیویورک تایمز انجام این محل از خانواده من است؟" کارلسون گفت. "خوب, شما می دانید چرا. به ما صدمه دیده به من آسیب همسر و بچه خود را به طوری که من بسته خواهد شد و جلوگیری از مخالفت با آنها. آنها بر این باورند در نیروی. ما آموخته ام که."

کارلسون آورده و سپس یک حادثه از چند سال پیش زمانی که معترضان به نظر می رسد در خانه خود را. او گفت: "جناح چپ نگار" منتشر شده آدرس خود را در زمان و که معترضان "تهدید" ، او تصمیم به فروش خانه خود را با وجود دوست داشتن محله به دلیل تهدید او را دریافت کرد.

هدف قرار دادن خبرنگاران اختصاص داده شده به داستان جدید کارلسون گفت: سردبیران در زمان "می دانم که دقیقا چه اتفاقی برای خانواده ام زمانی که آن را اجرا می کند" اما مهم نیست چرا که "آنها می خواهند من نشان می دهد هوا."

"اگر یکی از کودکان صدمه دیده می شود چرا که از یک داستان آنها نوشت و آنها را در نظر نمی آن خسارت های ناخواسته—آنها می دانند که آن نقطه تمام از این ورزش" او نعره میکشید. "به تحمیل درد در خانواده ما به تهدید و ارعاب ما را به کنترل آنچه که ما می گویند. این نوع از مردم هستند."

بعد از گفتن این مقاله را انکار اتهامات او و "ادعا می کنند آن را فقط به روزنامه نگاری" کارلسون پیچیده کردن بخش صدور یک محجبه تهدید به خبرنگاران و سردبیران کار بر روی داستان است.

"اگر ما انتشار آدرس منزل از هر یک از ربات بی روح سردبیران نیویورک تایمز که اختصاص داده و مدیریت این تحریک به خشونت علیه خانواده من" او huffed. "آنچه در مورد مدیا, ویرایشگر جیم Windolf? ما می تواند انجام دهد. ما می دانیم که آنها چه کسانی هستند. خواهد شد که واجد شرایط به عنوان روزنامه نگاری?"

پس کارلسون آتشین اظهارات نیویورک تایمز منتشر شد بیانیه انکار فاکس میزبان مرکزی شکایت که کاغذ برنامه ریزی شده بود در انتشار آدرس هر یک از خانه های خود.

"در حالی که ما نه تایید آنچه که ممکن است یا ممکن است انتشار در آینده نسخه های بار نیست و قصد ندارد به افشای هر گونه اقامت Tucker Carlson که کارلسون آگاه بود قبل از امشب پخش" کاغذ گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب