نظر: در رواندا و قتل عام, دستگیری آرامش می دهد به بازماندگان

Felicien Kabuga یک رواندا فراری که به اتهام برنامه ریزی تامین شده و اعدام یکی از بدترین نسل کشی در تاریخ اخیر

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399

Felicien Kabuga یک رواندا فراری که به اتهام برنامه ریزی تامین شده و اعدام یکی از بدترین نسل کشی در تاریخ اخیر بازداشت شده است. دویچه وله فرد Muvunyi می گوید دستگیری او می دهد اعتماد به نفس به قتل عام بازماندگان.

چه کسی می تواند تصور کنید که یک مرد می خواست توسط یک دادگاه سازمان ملل متحد و قدرتمند دولت اینترپل و دولت رواندا خواهد بود بازداشت شده در فرانسه در روز شنبه — دو دهه پس از حکم بازداشت صادر شد?

اخبار Felicien Kabuga بازداشت من گرفتار کردن گارد. Kabuga بود یک بار گفته بود پنهان شده در کنیا و بعد از آن در یک کشور اروپایی.

وجود دارد همچنین شایعاتی که Kabuga فوت کرده است. سپس در سال 2002 دو کنیا روزنامه نگاران کشف محل نگهداری او, اما زمانی که آنها آن را گزارش آنها را تهدید و مجبور به فرار از کشور خود.

Kabuga بود و بعد فکر کردم به یک شبح نامرئی به چشم عادی. وجود اسطوره و رمز و راز اطراف او را بیش از همه — به خصوص در کشور رواندا.

Fred Muvunyi (DW/F. Görner)

DW ویرایشگر فرد Muvunyi

از یک شبح یک مرد در دستبند

در حال حاضر ما می دانیم که همه اینها فقط تئوری. مرد دولت آمریکا قرار داده بود فضل از 5 میلیون دلار (€4.6 میلیون نفر) در حال حاضر در دست قانون. او در فرانسه در بر داشت حتی بسیار دور از مقر اینترپل.

اعتقاد بر این است Kabuga پرداخت رشوه به دولت و مقامات امنیتی برای خود پناهگاه امن. در اوت 18, 1994 او تضعیف دور از درک سوئیس خدمات امنیتی است.

سازمان ملل و دادگاه کیفری بین المللی برای رواندا (ICTR) بازجویی از او در هفت فقره قتل عام, همدستی در قتل عام مستقیم و تحریک به ارتکاب نسل کشی و تلاش برای ارتکاب نسل کشی و توطئه برای ارتکاب قتل عام, آزار و اذیت, و نابودی توتسی.

Kabuga, گفته, تاسیس RTLM رادیو معروف و شناخته شده برای گسترش نفرت و خواستار خارج شدن نام توتسی رواندایی که پنهان از شبه نظامیان. در آن زمان — زمانی که هیچ گوشی های تلفن همراه یا دیگر ابزارهای ارتباطی مورد استفاده قرار گرفت — رادیو بود و به حدی است که هنوز هم یک اطلاعات حیاتی ابزار.

نسل کشی در سمت چپ یک میلیون مرده

Kabuga مجهز انترهاموه شبه نظامی جوانان این هوتو گروه که اعضای آن خواهد بود در میان اصلی عاملان نسل کشی در رواندا و با استفاده از خود شرکت به واردات مقادیر عظیمی از قمه از کشور چین با توجه به اسناد و مدارک مالی موجود در کیگالی.

سرمایه گذاری خود را به اتهام کمک به نابودی بیش از 1 میلیون توتسی ها بی گناه مردم و چند وزش اینکه اقوام در کشور من.

هوتو رواندا که حاضر به منظور کشتن یا خیانت همسایگان خود در امان نیست.

زمان خود را در یک مخفیگاه در حال حاضر به پایان رسید. بیست و شش سال از در حال اجرا تغییر هویت و تهدید کسانی که نزدیک به او را بیش از. او با توجه به انتقال به آروشا, صفحه اصلی سازمان ملل متحد و دادگاه رواندا.

سعی کنید مظنون و یا ارسال آنها را به خانه

دستگیری او قابل توجه است. آن را می دهد اعتماد به نفس به قتل عام بازماندگان که تمام هیولا را در یک روز باید روز خود را در دادگاه و که آنها هرگز پیدا کردن یک پناهگاه امن که در آن آنها امن از عدالت است.

وجود دارد صدها نفر از نسل کشی در رواندا مظنون هنوز هم مخفی در اروپا و آفریقا است. بسیاری از دولت ها می دانید جایی که آنها زندگی می کنند اما آنها به دنبال راه های دیگر.

محافظ عاملان نسل کشی و یک شکست برای ارائه عدالت به بازماندگان نسل کشی و به قربانیان جنایت علیه بشریت است.

کشورهای پناه دادن به این مشکوک عاملان باید آنها را دستگیر و آنها را در دادگاه. اگر آنها قادر و یا تمایلی به انجام این کار و سپس متهمان باید تحویل به خانه کشورها به صورت عدالت و قربانیان هنوز در تلاش برای آمدن به شرایط با این نسل کشی است.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن