شغل برای امریکا فارغ التحصیلان (JAG) دریافت $200,000 کمک مالی از اصلی® بنیاد -

شغل برای امریکا فارغ التحصیلان (JAG) غیر انتفاعی ملی که طی چهار دهه گذشته بوده است 1.4 M جوانان که به صورت چال

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

شغل برای امریکا فارغ التحصیلان (JAG) غیر انتفاعی ملی که طی چهار دهه گذشته بوده است 1.4 M جوانان که به صورت چالش های قابل توجهی دریافت $200,000 کمک مالی از اصلی® پایه و اساس است. این اهدا خواهد شد کمک به پوشش هزینه های اضطراری توسعه آموزشی آنلاین و خدمات پشتیبانی با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. ارتباط بخشی از اصلی بنیاد YouthCan طرح که با هدف خدمت 50,000 جوانان بیش از یک دوره پنج ساله برای افزایش امنیت مالی پشتیبانی می کند. بودجه را گسترش خواهد JAG آنلاین مولفه های مدل و آموزش در طول این زمان از راه دور یادگیری و همچنین به عنوان کمک به طراحی و پیاده سازی سواد مالی محتوا برای دانش آموزان در سراسر دندانه دار کردن رد پای. علاوه بر این اعطای این کمک خواهد کرد که صندوق بحرانی حرفه ای آموزش توسعه محتوا برای JAG آینده ملی سمینار آموزشی که برگزار خواهد شد تقریبا برای اولین بار در این سازمان 40 سال سابقه.
 
"این 75,000 دانش آموزان که JAG خدمت در سراسر 39 متحده شده اند ضربه سخت – و به احتمال زیاد تحت تاثیر خواهد برای طولانی ترین – با این COVID بیماری همه گیر. بسیاری از آنها دچار موانع مهم قبل از بحران از جمله فقر و بی خانمانی تروما مواد غذایی-ناامنی و بیشتر و در حال حاضر آن دسته از حالات حتی بیشتر حاد با توجه به از دست دادن شغل و درآمد بسیاری روبرو هستند" گفت: Ken Smith, رئيس جمهور از مشاغل برای امریکا فارغ التحصیلان. "به دندانه دار کردن شبکه ملی سرعت انتقال به خدمات مجازی ارائه آموزش از راه دور و پشتیبانی از زمانی که مدارس بسته شده است. دندانه دار کردن متخصصان (معلمان) در حال تعامل به طور منظم با دانش آموزان در سراسر کشور اطمینان حاصل کرد که نیازهای اساسی خود را برآورده و آنها همچنان به دنبال مثبت مسیرهای شغلی."
 
"ما YouthCan یافته های پژوهش نشان می دهد که از دست دادن شغل می تواند یک عامل اصلی برای 54 درصد از افراد جوان که احساس آنها ضربه مالی "پایین سنگ" نشان می دهد که افراد جوان در مواجهه با موانع قابل توجهی به امنیت مالی خود گفت:" مندی McReynolds مدیر اصلی® روابط اجتماعی و مدیر بنیاد. "به عنوان افراد جوان و حتی بیشتر عدم قطعیت در حال حاضر کار شغل برای آمریکا و فارغ التحصیلان خود را برای دیدار با نیازهای اساسی و ایجاد مهارت های حرفه ای برای آمادگی شغلی است مهم تر از همیشه."
 
مدیر گروه مالی®, از طریق, اصلی® روابط اجتماعی دارای سابقه ای طولانی در تولید نتایج شگفت انگیز در دفتر مرکزی خود در ایالت آیووا کار محلی با آیووا شغل برای امریکا فارغ التحصیلان (iJAG) – پیشرو وابسته JAG ملی. همکاری بین iJAG و اصلی® امتداد نزدیک به دو دهه و کلیدی در توسعه و اجرای کارفرما نامزدی مدل که در حال حاضر استفاده می شود در سراسر دندانه دار کردن برنامه های وابسته در سراسر کشور.
 
محلی ارتباط شامل رهبران اصلی خدمت در iJAG مدیره و بیش از 70 مدیر گروه مالی کارکنان به طور منظم نظارت در iJAG کلاس های درس. رابطه بین اصل و iJAG نیز راه اندازی شد مدیر iJAG تابستان همکاران برنامه اول خود را رسمی برنامه کارآموزی به تمرکز بر روی دانش آموزان دبیرستانی. پس از اتمام تابستان همکاران برنامه بیش از 40 iJAG دانش آموزان استخدام شده اند در اصل گروه مالی. مدیر راه اندازی اولین مجازی کارآموزی در تابستان سال 2020 با توجه به ادامه COVID-19 محدودیت و 31 iJAG دانش آموزان شرکت کننده. کاری که انجام شده توسط iJAG شده است تبلیغ به عنوان یک مدل برتر در آینده آماده آیووا تلاش های آژانس دولتی مدیران و آیوا کیم رینولدز.
 
"به عنوان یک بخش دولتی و خصوصی رابطه iJAG است و با افتخار به اصل نمایندگی در سراسر سازمان ما از کلاس درس به اتاق هیئت مدیره برای نزدیک به 20 سال است. این رابطه تبدیل شده است این مدل برای چگونه iJAG و دندانه دار کردن کمک به حرکت دانشجویان به عنوان آینده آماده" اظهار داشت لوری فلن رئیس/مدیر عامل شرکت iJAG. "ما فوق العاده سپاسگزار اصلی بنیاد حمایت و سخاوت است که اجازه می دهد تا ما را به ادامه ارائه بسیار مورد نیاز خدمات ما آسیب پذیر جوانان در طول این زمان دشوار است."
 
رابطه را ادامه خواهد داد با مدیر بنیاد از طریق 2021 برای ترویج امنیت مالی در سراسر جوامع با تاکید بر خدمت به جوانان است.
 
در مورد شغل برای امریکا فارغ التحصیلان
 
شغل برای امریکا فارغ التحصیلان (JAG) منحصر به فرد و ارزشمند است و لازم است برنامه ارائه جوانان با مهارت های ضروری برای موفقیت است. این دندانه دار کردن شبکه ملی دارای یک رد پا در 39 متحده در سراسر 1,400 جوامع تأثیر بیش از 75,000 جوانان در سال است. آیووا شغل برای امریکا فارغ التحصیلان (iJAG) یکی از بالاترین انجام دولت وابسته است. iJAG تا به حال تاثیر قابل توجهی در سازمان ملی از طریق JAG استفاده (کارفرما تعامل پروژه مبتنی بر یادگیری و تروما مطلع مراقبت).
 
در مورد آیووا شغل برای امریکا فارغ التحصیلان (iJAG)
 
برای 20 سال و شمارش iJAG خدمت حدود 30,000 آیووا جوانان ارائه فرصت برای کسانی که به صورت متعدد و چالش های زندگی از جمله علمی و اجتماعی و رفتاری و اقتصادی است. رابطه بین iJAG و اصلی کمک می کند تا اطمینان حاصل شود دانش آموزان آینده آماده و پشتیبانی شده توسط کسب و کار دولتی و محلی مدارس. هر سرمایه گذاری وقت خود را (از طریق کارمند داوطلبان/مربیان) و گنج. هنگامی که دانش آموزان فارغ التحصیل و ترک iJAG آنها بهتر آماده برای ورود به آیووا نیروی کار به عنوان اعتماد به نفس رهبران جوان که نشان از انعطاف پذیری خود را در کنار اعتماد کارفرما و همکاران.
 
در مورد اصلی بنیاد
 
اصلی® بنیاد متمرکز بر کمک به مردم یاد بگیرند که بیشتر درآمد بیشتر و صرفه جویی بیشتر. جامعه ما عطا برنامه در درجه اول سرمایه گذاری در کار است که باعث امنیت مالی با تاکید بر خدمت به جوانان سنین 15 – 30. تمام برنامه های کمک هزینه هستند فقط دعوت. همکاری با سازمان های اجتماعی و شرکت های اجتماعی که در آن کارکنان ما زندگی می کنند و کار ما با هم می آیند برای کمک به افراد در زندگی بهترین زندگی خود را. سرمایه گذاری ما در اولویت هستند ریشه در کسب و کار ما ارزش. به اعتقاد ما قوی تر آینده آغاز می شود که ما همکاری به سوی یک هدف مشترک است.
 
اصلی® روابط اجتماعی است و تمرکز برای ایجاد امنیت مالی در جوامع که در آن اصل های زندگی شرکت بیمه عمل می کند. بیمه محصولات و طرح خدمات اداری از طریق ارائه اصل بیمه عمر شرکت ، عضو اصلی گروه مالی®, Des Moines, IA 50392.
 
مدیر مالی گروه Foundation, Inc. ("اصلی® بنیاد") متمایز است نه برای سود انجام جداگانه از اصلی Financial Group, Inc. ("اصل"). عمده تمرکز اصلی بنیاد است برای ایجاد امنیت مالی در جوامع که در آن اصل عمل می کند. مدیر بنیاد $200 متر دارایی های تحت مدیریت و هدایت آن را برمی گرداند به کمک به مردم یاد بگیرند که کسب و ذخیره کنید. در حالی که اصل بنیاد دریافت کمک های مالی از اصلی اصلی پایه و اساس یک سازمان مستقل است. مدیر بنیاد عمل نمی کند به هر شکل از سرمایه گذاری خدمات مشاوره و مجاز به انجام این کار. © 2020 اصلی بنیاد



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن