Sushant Singh Rajput مرگ: سمت تاریک از هند پر زرق و برق صنعت فیلم

انتقادی-تحسین بازیگر هندی به تازگی درگذشت مشکوک به خودکشی است. Rajput مرگ پرده برداری کرده است این موضوع از اف

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

انتقادی-تحسین بازیگر هندی به تازگی درگذشت مشکوک به خودکشی است. Rajput مرگ پرده برداری کرده است این موضوع از افسردگی در هند صنعت سرگرمی که در آن بسیاری از بازیگران باید رقابت تحت فشار شدید.

Sushant Singh Rajput, 34 برجسته بالیوود ستاره که امن نقش سرب در فیلم های پرفروش بازدید از جمله "Kai Po Che" "MS Dhoni: داستان ناگفته" و "Chhichhore" بود آويزان در جنوب بمبئی خانه بیش از آخر هفته.

از دست دادن راجپوت می آید تنها چند روز پس از مرگ او, سابق, مدیر, 28 ساله Disha Salian. با توجه به رسانه های محلی گزارش Salian درگذشت پس از سقوط 14 طبقه از یک ساختمان در بمبئی. تحقیقات هنوز ادامه دارد که آیا Salian مرگ شد, خودکشی یا مرگ تصادفی.

اخیر رشته ای از مرگ و میر در هند صنعت فيلم مطرح شده سوالات نگران کننده از طرف تیره تر از ظاهر پر زرق و برق دنیای بالیوود. فیلم و تلویزیون بازیگر کوشال پنجابی درگذشت او در بمبئی اقامت در دسامبر سال گذشته است. علت مرگ گزارش شده به خودکشی توسط حلق آویز. دیگر بازیگران از جمله Pratyusha بانرجی, Jiah Khan, Kunal سینگ سای Prashanth و یاد بازیگر-مدیر گورو دات اند همه ادعا درگذشت به عنوان یک نتیجه از خودکشی.

"سینما جهان است نه معاف... بسیاری از افسردگی و استرس و اضطراب و یا شدید اختلالات روانی" روانپزشک Anjali Nagpal گفت: DW. "هر کس متفاوت مکانیسم های مقابله با استرس, برخی نمی خواهند به بیان خودشان هستند و برخی نمی باید راه های مقابله با انزوا" Nagpal توضیح داد.

همه گیر تشدید مشکلات روحی و روانی

در مه, بازیگر Preksha مهتا مرده پیدا شد در خانه اش در Indore, Madhya Pradesh دولت است. با توجه به رسانه های محلی این بازیگر از افسردگی رنج می برد. او سلامت روان بنا به گزارش ها بدتر شده پس از تلاش برای تضمین کار پس از COVID-19 مستند.

ادامه مطلب: Coronavirus: هالیوود و بالیوود ستاره ها با هم می آیند به جمع آوری کمک مالی برای هند

در یک خودکشی ظاهری توجه داشته باشید مهتا ابراز ناامیدی در زندگی حرفه ای او و آنچه او بنا به گزارش ها به عنوان روابط شکست خورده.

سلامت روان کارشناسان هشدار داده اند که جهانی coronavirus همه گیر و مستندات مربوط را تشدید گرایش به خودکشی در میان افراد است.

"این مستند به باز کردن جعبه پاندورا. آن را تا به حال تاثیر عظیم در سبک زندگی مردم و تولید حاصلخیز زمین پرورش برای خود آسیب" Gorav Gupta مشهور روانپزشک گفت: DW. جدید-دهلی نو-بر اساس روانپزشک گفت: افراد پیدا کردن آن را حتی سخت تر برای رسیدن به طول مداوم و همه گیر با توجه به کمبود منابع در دسترس و ننگ متصل به دنبال کمک.

گوپتا گفت که او دریافت کرده است هجوم بیماران در دو ماه گذشته در طول COVID-19 مستند گفت که سنبله غیر معمول است با توجه به این که بسیاری مجبور به ماندن در خانه با دسترسی محدود به منابع است.

"مردم دچار قابل توجه به درد شدید عاطفی صرف نظر از منبع چنین درد. این طول می کشد بسیاری به گام و بحث در مورد آن به خصوص اگر یکی از افراد مشهور" گوپتا گفت.

'یک جنگل از جاه طلبی'

هندی سینما – جهان لقب بالیوود – است که یکی از بزرگترین فیلم صنایع و شناخته شده برای ایجاد بیشترین تعداد فیلم در سال است.

ادامه مطلب: Rishi کاپور: هندی جانباز بالیوود بازیگر می میرد و پس از مبارزه با سرطان

کسانی که در صنعت کار می کنند و مشتاق بازیگران اغلب توصیف بالیوود به شدت رقابتی – به موجب آن ارزش خود اغلب بستگی به تامین آینده نقش بزرگ و حفظ مشخصات عمومی.

"این نه صنعت و نه یک شرکت ، این جنگل از جاه طلبی های که در آن هر کس می خواهد به رشد بلندتر از دیگری است. اما یک جنگل تبدیل به یک جنگل تنها زمانی که تمام درختان co-رشد" کارگردان فیلم Vivek Agnothotri توییتی.

علاوه بر اضافه فشار با توجه به ماهیت صنعت سرگرمی بالینی روانپزشک راجیو شارما گفت که برخی از بازیگران می تواند مستعد ابتلا به اجازه می دهد احساسات خود را مصرف آنها را به طور کامل در هنگام بازی در نقش های خاص. "شده اند وجود دارد موارد زمانی که تکنیک های بازیگری می تواند تشویق مضر فرآیندهای فکری. ممکن است برخی از مشکلات خلاص شدن از آنها گفت:" Sharma.

زنگ خطری

Rajput مرگ است متزلزل دنیای بالیوود با برجسته هندی بازیگران صحبت کردن و تشویق کسانی که در این صنعت به منظور تسهیل در باز کردن گفت و گو در مورد مسائل مربوط به سلامت روان.

"این صنعت در حال حاضر احساس می کند باز بیشتر به گفت و گو در اطراف بهداشت روان. این تغییر به آرامی اتفاق می افتد اما هنوز هم وجود دارد یک راه طولانی برای رفتن قبل از ما می تواند بیان این احساسات. هنوز هم بسیاری آن را به عنوان یک ننگ" جنوبی بازیگر هندی گفت: DW خواست نامش فاش نشود.

ادامه مطلب: Irrfan Khan: هندی بازیگر می میرد در 53 پس از نبرد با سرطان

بازیگر کهنه آنیل کاپور گفت: اخبار Rajput مرگ شد "تکان دهنده و فوق العاده دلخراش." او به دادگاه تجدید نظر به کسانی که نیاز به کمک برای رسیدن به کسی که اعتماد آنها است.

"اگر شما احساس می کنید مانند شما در حال غرق شدن لطفا لطفا لطفا به کسی که به شما اعتماد چه که دوست و عضو خانواده یا یک حرفه ای" بازیگر توییتی.

Deepika Padukone – هند یکی از بالاترین پرداخت می شود بازیگران – آمد عموم در سال 2015 در مورد نبرد با افسردگی است. او بنیانگذار Live Love Laugh, بنیاد که با هدف بالا بردن سطح آگاهی و سلامت روان در هند.

"به عنوان کسی که تا به حال یک زندگی تجربه با بیماری های روانی, من نمی توانم استرس به اندازه کافی در مورد اهمیت رسیدن. صحبت کنید. برقراری ارتباط. اکسپرس. به دنبال کمک. به یاد داشته باشید شما تنها نیستید. ما در این با هم. و مهمتر از همه وجود دارد امید" Padukone پست شده در رسانه های اجتماعی زیر Rajput مرگ است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن