Primetals فن آوری و PSI فلزات دریافت سفارش برای ذوب فروشگاه تولید اجرای سیستم (مس) از Gerdau اورو برانکو

تا پایان ماه فوریه Primetals فن آوری های دریافت سفارش برای نصب و راه اندازی تولید اجرای سیستم (مس) برای Gerdau

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

تا پایان ماه فوریه Primetals فن آوری های دریافت سفارش برای نصب و راه اندازی تولید اجرای سیستم (مس) برای Gerdau یکپارچه کارخانه ذوب فروشگاه در اورو برانکو, میناس گرایس, برزیل. راه حل جدید را جایگزین سیستم موجود ارائه می دهد که تنها محدود گزینه های ارتقاء پس از چند سال از عمل. این پروژه اجرا خواهد شد توسط Primetals فن آوری در همکاری با PSI فلزات در نتیجه ترکیب پیشرو اتوماسیون متالورژی و نرم افزار دانش در صنعت فولاد است. جدید ذوب فروشگاه مس ارائه می دهد ادغام عمیق با موجود سطح 1 و سطح 2 سیستم Primetals فن آوری های مبتنی بر رابط های استاندارد. این راه حل باعث می شود استفاده از استاندارد محصول نرم افزار PSI فلزات ارائه می دهد که به طور منظم به روز رسانی و ارتقاء است که در حال حاضر مورد استفاده در صفحه میل و نوار آسیاب خطوط در اورو برانکو. این پروژه یکی از نتایج این همکاری استراتژیک بین Gerdau و Primetals فن آوری است که وی در طول METEC 2019 و یک صنعت 4.0 مطالعه انجام شده توسط Primetals فن آوری برای Gerdau در سال 2018 است.

جدید مس modernizes مدیریت تولید

موجود ذوب فروشگاه تولید اجرای سیستم Gerdau در اورو برانکو نمی تواند در دیدار با با کیفیت بالا و خواسته های از برزیل تولید فولاد هر بیشتر. گزینه های محدود برای ارتقاء دلایل اصلی به منبع یک راه حل جدید. جدید PSI فلزات بر اساس مس راه حل ارائه شده است که اپراتورهای دیدگاهی از در حال اجرا تولید از ذوب فروشگاه خود را به ورق و نوار آسیاب برای بهبود کیفیت فرایند تولید. در سال 2019 Primetals فن آوری به پایان رسید نصب و راه اندازی جدید سطح 1 و سطح 2 سیستم برای 6 رشته شمش کاستور و سطح 2 سیستم برای دو کوره های انفجار در Gerdau اورو برانکو.

محصول بر اساس راه حل ارائه می دهد حرفه ای آزاد مدیریت

جدید مس کرمان حل خواهد شد ایجاد شده در همکاری Primetals فن آوری و PSI فلزات که از نزدیک همکاری شده است برای تولید راه حل های مدیریت پروژه در صنعت فولاد پس از سال 2016. نرم افزار تولید اجرای سیستم از PSI استاندارد نرم افزار است که ارائه می دهد به طور منظم به روز رسانی و ارتقاء. نصب راه حل این است که پیکربندی و سفارشی توسط Primetals فن آوری و Gerdau و در نتیجه مجهز به اتوماسیون دیجیتالی و متالورژی دانش. توسط منابع چنین هماهنگ مس از دو شرکت Gerdau را کاهش می دهد یکپارچه سازی هزینه های کوتاه پروژه runtimes و ساده سازی فرآیندهای آن.

همکاری استراتژیک و صنعت 4.0 مطالعه

Gerdau و Primetals فن آوری های همکاری استراتژیک امضا در طول METEC 2019. هدف اصلی از این همکاری توسعه و تحقق یک دیجیتالی نقشه راه برای Gerdau. نوسازی ذوب فروشگاه مس در حال حاضر نتیجه این همکاری است. در اواخر سال 2018 Primetals فن آوری همچنین انجام یک صنعت 4.0 مطالعه شامل ارزیابی یکپارچه فرایند مسیر از کوره به ریخته گری مداوم و ارزیابی یک EAF مسیر از ضایعات دست زدن به محصولات نورد. نتایج حاصل از این مطالعه در حال حاضر پایه ای برای تصمیم گیری در مورد اقدامات بیشتر برای تبدیل تولید Gerdau در اورو برانکو به هوشمند کارخانه فولاد.

با 119 سال از تاریخ Gerdau است برزیل بزرگترین تولید کننده فولاد یک تولید کننده پیشرو در طولانی فولاد در آمریکا و یکی از تامین کنندگان پیشرو از فولاد مخصوص. در برزیل و همچنین تولید تخت فولاد و سنگ آهن خود را مصرف. با هدف توانمند سازی مردم است که ساخت آینده این شرکت در حال حاضر در 10 کشور و دارای بیش از 30000 مستقیم و غیر مستقیم کارکنان در همه عملیات خود را. بزرگترین آهنی بازیافت ضایعات شرکت در آمریکای لاتین Gerdau با استفاده از ضایعات به عنوان مهم ورودی: 73 درصد از جراحی آن را به تولید است ساخته شده از ضایعات. هر سال Gerdau تبدیل 13 میلیون تن از قراضه های فولادی کالا. Gerdau سهام معامله شده در سائو پائولو (B3), نیویورک (NYSE) و مادرید (Latibex) بورس.

Primetals فن آوری های محدود که مقر آن در لندن, پادشاهی متحده پیشگام و رهبر جهان در زمینه های فنی و مهندسی کارخانه ساخت و ارائه چرخه خدمات برای صنعت فلزات. این شرکت ارائه می دهد کامل تکنولوژی محصول و خدمات مجموعه که شامل یکپارچه برق و اتوماسیون دیجیتالی و محیط زیست راه حل. این پوشش می دهد در هر مرحله از آهن و فولاد با زنجیره تولید از مواد خام تا محصول نهایی—و شامل آخرین نورد راه حل برای فلزات غیر آهنی, بخش. Primetals فن آوری های سرمایه گذاری مشترک از صنایع سنگین میتسوبیشی و همکاران با حدود 7000 کارمند در سراسر جهان. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Primetals فن آوری های بازدید از وب سایت شرکت www.primetals.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب