اوکراین: دولت و نیروهای شورشی آغاز آتش بس

آتش بس حمایت پوتین و Zelenskiy رفته به اثر در اوکراین است. آشتی تلاش علائم آخرین در یک سری از شکست تلاش های صل

توسط NEWSCENTERALS در 6 مرداد 1399

آتش بس حمایت پوتین و Zelenskiy رفته به اثر در اوکراین است. آشتی تلاش علائم آخرین در یک سری از شکست تلاش های صلح بین نیروهای دولتی و شورشیان طرفدار روسیه.

آخرین آتش بس میان دولت اوکراین و شورشیان در شرق اوکراین به اثر رفت در نیمه شب به وقت محلی.

ارتش اوکراین گفت: نیروهای نظامی خود را "شروع آماده سازی" برای آتش بس در جنگ زده منطقه شورشی در حالی که به گفته مقامات آنها دستور داده اند نیروهای خود و با صدور فرمان منع سلاح استفاده کنید.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و اوکراین ولدیمیر Zelenskiy مورد بحث و مناقشه in شرق اوکراین و هر دو بیان برای حمایت از آتش بس, دفاتر خود را گفت.

 "رهبران توافق بر ضرورت اجرای فوری از اقدامات اضافی برای حمایت از برقراری آتش بس در Donbass" Zelenskiy این دفتر اعلام کردبا اشاره به بحران اوکراین ،

 Zelensky نیز نامیده می شود برای قوی تر تلاش برای تضمین آزادی شهروندان اوکراین در Donbass کریمه و روسیه با توجه به اوکراین در بیانیه ای.

پوتین با بیان نگرانی های بیش از یک لایحه اخیر در پارلمان اوکراین هموار کردن راه برای انتخابات منطقه ای در 20220 گفت آن اجرا می شود "مقابله به موافقتنامه مینسک" و "حل و فصل چشم انداز در معرض خطر" کرملین گفت.

روز چهارشنبه دولت اوکراین و جدایی طلبان طرفدار روسیه توافق برای یک "کامل و همه جانبه آتش بس" – آخرین در برخی از ده دو تلاش ناموفق در کامل آتش بس در اوکراین مشکل شرق.

آلمان و فرانسه استقبال از آتش بس

توافق آتش بس شد مورد تحسین قرار گرفته توسط مقامات رسمی اتحادیه اروپا.

"دستیابی به موفقیت ... نتیجه کار موثر هیئت اوکراین با حمایت همکاران بین المللی ما در برلین و پاریس" دفتر رئیس ولدیمیر Zelenskiy در بیانیه ای گفت: اوایل این هفته.

ادامه مطلب: اوکراین خواهد شد "هرگز تسلیم مستقل کنترل بیش از Donbass یا کریمه'

رسیدن به یک آتش بس معامله شد همچنین یک پیش شرط برای بحران اوکراین نشست. آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی سخن گفته اند reuniting Zelenskiy و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه.

اگر تایید آتش بس را "هموار کردن راه برای اجرای دیگر بند" از صلح مینسک معامله Zelenskiy شدهاند.

میانجیگری در سال 2015 توسط مرکل و سپس رئیس جمهور فرانسه فرانسوا اولاند, موافقتنامه مینسک با هدف حل و فصل مناقشه در شرق زیر روسیه 2014 الحاق کریمه.

شش سال از جنگ

درگیری میان نیروهای نظامی اوکراین و حمایت از شورشیان در دونتسک و لوهانسک در نزدیکی مرز روسیه است به کشته شدن بیش از 13000 نفر از سال 2014 زمانی که مسکو در زمان بیش از اوکراین در شبه جزیره کریمه و حمایت از شورش در شرق.

ادامه مطلب: چرنوبیل آتش سوزی هنوز سوزش در سالگرد حادثه

عمده مبارزه با به پایان آمد پس از 2015 بس اما دوره ای ادامه درگیری ها برای کشتن سربازان اوکراین, جدایی طلبان و شهروندان است.

مینسک توافق کمک کرده است کاهش خصومت در منطقه اما هر دو اوکراین و نیروهای شورشی همچنان به تبادل توپخانه salvos و تیراندازی.

Zelenskiy تا به حال تا حدودی برنده انتخابات 2018 در وعده برای پایان دادن به جنگ است. او تحت فشار قرار دادند برای اصلاح گاهشمار گذاشته شده در قرارداد به طوری که اوکراین دستاوردهای کنترل مرز خود را اولین بار قبل از انتخابات محلی برگزار می شود اما دولت روسیه اصرار دارد که توافق باید اجرا شود و بدون هر گونه تجدید نظر.

در همین حال پاپ فرانسیس اعلام کرد در طول سنتی یکشنبه برکت در میدان سنت پیتر که او دعا برای آتش بس در نهایت به برگزاری و هموار کردن راه برای یک "بسیار مورد نیاز است و مدتها در انتظار" آشتی.

mvb/rc (dpa رویترز خبرگزاری AP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن