سازمان ملل متحد نگران به هزاران فرار از میانمار 'در عملیات مشترک'

سازمان ملل خواستار "اقدامات فوری برای فراغت شهروندان" خبرنگار محلی به دام افتاده توسط مبارزه در میانمار جنگ زد

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

سازمان ملل خواستار "اقدامات فوری برای فراغت شهروندان" خبرنگار محلی به دام افتاده توسط مبارزه در میانمار جنگ زده ایالت راخین. نمرات کشته شده اند و دهها هزار نفر آواره شدند.

سازمان ملل متحد روز یکشنبه گفت که نگران انسانی تاثیر جنگ در غرب میانمار را رخین و جنوب چانه متحده است.

سازمان ملل متحد ذکر شده گزارشات از افزایش جنگ بین میانمار و نیروهای مسلح این Tatmadaw و Arakan ارتش شورشیان گروه مبارزه برای استقلال بیشتر برای کشنده بودایی است.

ادامه مطلب: میانمار نظامی ممکن است ارتکاب جدید جنایات جنگی سازمان ملل متحد می گوید

جنگ داخلی

هر دو جناح را معامله اتهام سوء استفاده.

به طور فزاینده ای خونین جنگ داخلی بین نیروهای دولت و شورشیان ورزشگاه در ژانویه سال گذشته جابجایی برخی از 150,000 مردم و وادار کردن آنها به ترک خانه های خود و در حالی که ده ها تن کشته شده اند و صدها نفر زخمی شدند.

سازمان ملل متحد خواست هر دو طرف به "اقدامات فوری به فراغت شهروندان است." آن را نیز نامیده می شود برای آنها را به احترام به قوانین بین المللی بشردوستانه و همچنین تکرار نیاز به یک آتش بس با ادامه COVID-19 بیماری همه گیر.

ادامه مطلب: گزارش coronavirus در Rohingya کمپ: 'صرفه جویی در زندگی در حال حاضر مهم ترین وظیفه'

'در عملیات مشترک'

مردم به دام افتاده بودند با مبارزه و یا فاقد وسیله ای برای حرکت در خارج از راه خود را به سازمان ملل متحد در بیانیه ای گفت. خانه ها و دیگر اموال غیر نظامی بودند و بنا به گزارش ها آسیب دیده و یا تخریب آن اضافه شده است.

دیگران بر این باور هستند که فرار کرده اند پس از نظامی-کنترل مرز امور وزارت صادر تخلیه منظور هشدار از یک "عملیات مشترک" در این هفته.

این است چگونه نظامی توصیف یک سال 2017 مبارزات انتخاباتی در ایالت راخین در پاسخ به یک حمله توسط یک Rohingya شورشیان ، آن منجر به اتهام نسل کشی در میان گزارش که سربازان به قتل و تجاوز به شهروندان یکهو.

میانمار دولت بارها و بارها با رد درخواست سازمان ملل متحد به کشور وارد شوند. لی قبلا متهم ارتش از نسل کشی و دیگر جنایات جنگی علیه رخین را Rohingya اقلیت مسلمان در سال 2017, زمانی که برخی از 700,000 فرار ارتش کشته و زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: سازمان ملل متحد ترس میانمار اینترنت خاموشی یک 'پوشش' برای سوء استفاده

kw/mm (AFP dpa)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن