NAB اعلام جدید اعلانات آگاهی عامه درمورد متمرکز بر سلامت روان سلامتی در طول COVID-19

انجمن ملی رسانههای امروز اعلام کرد اطلاعیه های خدمات عمومی در دسترس هستند برای رادیو های محلی و ایستگاه های تل

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

انجمن ملی رسانههای امروز اعلام کرد اطلاعیه های خدمات عمومی در دسترس هستند برای رادیو های محلی و ایستگاه های تلویزیونی متمرکز در یک پیام از امید و تشویق برای آمریکایی ها در طول COVID-19 بیماری همه گیر. این اعلانات آگاهی عامه درمورد مستقیم مردم به WeAreBroadcasters.com/Hope فراهم می کند که سلامت روان منابع و راهنمایی برای تمرین سلامتی.

جدید اعلانات آگاهی عامه درمورد تلویزیون در اینجا در دسترس هستند و لکه های رادیویی در دسترس هستند در اینجا.

این نقاط بخشی از ناب را Coronavirus پاسخ Toolkit یک منبع آنلاین راه اندازی شد در اوایل ماه مارس برای کمک به پخش رادیو و تلویزیونی با دقت پوشش COVID-19 و آماده شدن برای تاثیر بر کارکنان خود را, جامعه و کسب و کار. این اعلانات آگاهی عامه درمورد ارائه یک پیام است که این طبیعی است که احساس ضعف و غم و اضطراب و ترس و تشویق مردم برای توجه به سلامت روان خود را در علاوه بر این به سلامت فیزیکی. آنها در دسترس هستند در 15 و 30-نقاط دوم و در زبان انگلیسی و اسپانیایی. تلویزیون لکه های دارای زیرنویس.

"پاسخ توسط رسانههای محلی به NAB را PSA کمپین آموزش عمومی در مورد خطرات ناشی از COVID-19 شده است واقعا طاقت فرسا" گفت: NAB, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت گوردون اسمیت. "در زمان اضطراری آمریکا در رسانههای همواره ارائه اطلاعات حیاتی برای نگه داشتن خانواده ها و جوامع امن است. در حال حاضر به عنوان بسیاری از آمریکایی ها مبارزه عاطفی در طول این بار تلاش من را تشویق ایستگاههای رادیو و تلویزیون به هوا این اطلاعیه های خدمات عمومی که ارتباط مردم با کمک آنها نیاز دارند."

ناب قبلا راه اندازی یک PSA کمپین در مارس 12 با لکه های در مورد چگونه جوامع محلی می تواند کمک به جلوگیری از گسترش COVID-19. به تاریخ, پخش, رادیو و تلویزیون ایستگاه های پخش اعلانات آگاهی عامه درمورد بیش 411,000 بار برای برآورد تبلیغ ارزش بیش از $90 میلیون. در علاوه بر این به NAB را PSA مبارزات انتخاباتی بسیاری از ایستگاههای رادیو و تلویزیون تولید و پخش خود اطلاعیه های خدمات عمومی که شامل نمی شود در این آمار است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب