هند: توفان Nisarga نزدیک بمبئی به دلیل افزایش coronavirus موارد

بمبئی است که فرح برای نادر دریای طوفان باعث ساحلی تخلیه و حمل و نقل تعلیق. 20 میلیون hub در حال حاضر تلاش شده

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

بمبئی است که فرح برای نادر دریای طوفان باعث ساحلی تخلیه و حمل و نقل تعلیق. 20 میلیون hub در حال حاضر تلاش شده است برای هفته ها با یک عمده شیوع کروناویروس.

هند هواشناسی بخش (IMD) پیش بینی طوفان ریزش زمین را بعد از ظهر چهارشنبه به وقت محلی در شبه قاره سواحل غربی که در آن ایالت ماهاراشترا با بمبئی پایتخت آن قطع با گجرات دولت است.

Nirsaga می آید تنها دو هفته پس از هند و ساحل شرقی و همسایه بنگلادش ویران شد به عنوان طوفان Amphan پاره از طریق خلیج بنگال است.

بمبئی به ندرت چهره فشار مکش. آخرین زده شهرستان در سال 1948 به قتل 12 نفر. به جای این شهرستان است که اغلب آب گرفتگی توسط باران های موسمی با شروع در ماه ژوئن.

"ما شاهد باران, اما ما هرگز دیده می شود یک طوفان در این شهرستان است. ما نمی دانیم که چه خسارت آن را" بانگ زد زیستن ساکن Shantaram Terekar.

بیشتر closedown

ماهاراشترا وزیر Uddhave Thackeray گفت: "ادارات صنایع و فعالیت های دیگر" فقط از سرگیری پس از 9 هفته همه گیر مستند می ماند بسته در روز چهارشنبه و پنج شنبه.

بیشتر بخوانید: تظاهرات در کلکته بیش از گردباد Amphan بازیابی تاخیر

بمبئی مقامات گفته زاغه نشينان به حرکت به زمین بالاتر و تبدیل خالی مدارس به اسکان موقت با باران های سنگین و بادهای تا 110 کیلومتر (68 مایل) در ساعت پیش بینی شده است.

از یک تازه ساخته شده موقت بیمارستان در کم ارتفاع زمین 150 coronavirus بیماران منتقل شده به سایر تجهیزات پزشکی.

پلیس shooed ساکنان دور از سواحل با طوفان موج رود.

بمبئی به تازگی بازسازی داخلی هواپیمایی سفر در انتظار قرار داده شد اما برای 19 پرواز یکشنبه و هند بزرگترین بندر کانتینری در بمبئی حومه بسته شد برای 24 ساعت.

قطار ویژه در نظر گرفته شده برای بیکاری و اقتصادی مهاجران موکول شد و دولت درون قطار منحرف شده و یا با تاخیر برای جلوگیری از بمبئی تا طوفان گذشت.

اجتماعی فاصله 'تقریبا غیر ممکن'

نجات کودکان ارشد هند اجرایی Bidisha Pillai هشدار داد که اگر این طوفان آسیب دیده درمانگاه "این شهرستان نخواهد بود قادر به مقابله با تعداد زیادی از Covid-19 موارد و اجتماعی فاصله تبدیل خواهد شد تقریبا غیر ممکن است به دنبال."

تا کنون این شهر و مناطق اطراف آن مواجه اند 55,000 گزارش coronavirus موارد با بیش از 1700 مرگ و میر.

جنوب ماهاراشترا, هند غربی کشور ساحلی گوا دریافت حداقل 127 میلی متر (5 اینچ) از باران های سیل آسا شنبه — حدود یک هفته است متوسط — به عنوان طوفان Nisarga با نزدیک شدن.

ipj/ng (ایسنا خبرگزاری AP)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب