Viasat مصرف کننده و کانال های دیجیتال ادغام به اتمام

قبلا اعلام ترکیب Viasat مصرف کننده و کانال های دیجیتال را به یک شرکت سرمایه گذاری مشترک به پایان رسید. دو تلوی

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

قبلا اعلام ترکیب Viasat مصرف کننده و کانال های دیجیتال را به یک شرکت سرمایه گذاری مشترک به پایان رسید. دو تلویزیون توزیع کنندگان در حال حاضر تبدیل به یک شرکت جدید خواهد شد به نام Allente.

بسته شدن این معامله یک مقیاس بزرگ بازیکن است که می تواند رقابت در اسکاندیناوی سطح اطمینان پایدار سرمایه گذاری در محتوا و فن آوری, ارائه حتی بهتر از ترکیب مشتریان ارائه و تولید قابل توجهی در درآمد و هزینه سودمندی.

شرکت جدید شناخته شده به عنوان Allente را ارائه تلویزیون های توزیع از طریق ماهواره پخش آنلاين خدمات و همچنین IPTV راه حل و فیبر پهنای باند از طریق شبکه های باز به 1.2 میلیون مشتری در نروژ و سوئد و دانمارک و فنلاند.

"صنعت تلویزیون در حال توسعه است فوق العاده است اما نه هر روز که یک تلویزیون بزرگ توزیع کننده وارد زمین بازی. ما فوق العاده افتخار ما کارکنان و تلاش آنها در به تازگی. این قابل توجه است برای دیدن همه را 'انجام دهد می تواند روح و چگونه آنها همیشه مشتریان قرار داده ، ما به دنبال به جلو به ادامه انجام این کار در Allente می گوید:" مدیر عامل شرکت Allente, Bjørn Ivar Moen.

NENT گروه و گروه فیلتر شکن هر یک 50 درصد از سهام جدید شرکت که مقر آن در استکهلم و اسلو. این سرمایه گذاری مشترک را به کار گیرند و در طول بازو از NENT گروه و فیلتر شکن و باز پلت فرم ارائه محتوا از ارائه دهندگان متعدد.

نشان دهنده اطلاعات مالی برای Viasat مصرف کننده و کانال های دیجیتال ارائه شده است در زیر به صورت کامل در سال 2019.

(SEKm) Viasat مصرف کننده 2019 کانال دیجیتال 2019
فروش خالص 2920 4545
EBITDA 485 746
سود عملیاتی 469 631
مشترکین ('000) 489 737

توجه: کانال های دیجیتال را آمار و ارقام در حال تبدیل به SEK با استفاده از یک NOK/SEK نرخ ارز از 1.075 برای 2019.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن