ما در شهرستانها آسانسور حکومت وعده پلیس اصلاحات زیر مسالمت آمیز جورج فلوید تظاهرات

شهر نیویورک و شیکاگو پیوست و دیگر شهرستانها عمده ما در پایان دادن به حکومت به تظاهرات مسالمت آمیز ادامه داد: د

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

شهر نیویورک و شیکاگو پیوست و دیگر شهرستانها عمده ما در پایان دادن به حکومت به تظاهرات مسالمت آمیز ادامه داد: در خیابان. مقامات در چندین شهر ایالات متحده گفتند که تعمیرات اساسی خود را پلیس و امنیت عمومی ادارات.

شهر نیویورک و شیکاگو برداشته حکومت در روز یکشنبه پس از یک تعطیلات آخر هفته از اعتراضات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس. حرکت در آمد که در چند شهر, دولت به دنبال خنثی کردن تنش ها و در پاسخ به معترضان خواسته با وعده اصلاحات.

"من تصمیم به پایان دادن به حکومت نظامی. و من امیدوارم که این آخرین بار ما همیشه نیاز به یک حکومت نظامی در شهر نیویورک" شهردار, بیل د Blasio گفت.

تظاهرات مسالمت آمیز ادامه داد: در شهر نیویورک در روز جمعه با هزاران نفر از تظاهر کنندگان راهپیمایی از طریق منهتن شعار "Black Lives Matter" و "جورج فلوید" که موجب مرگ جنبش اعتراضی.

فلوید گزارشی مرد در دستبند, درگذشت مارس 25 بعد از یک افسر فشرده زانو خود را به گردن او نادیده گرفتن خود "من نمی توانم نفس بکشم" گریه می کند و برگزاری آن وجود دارد حتی پس از فلوید متوقف شد. مرگ او موجب تظاهرات که گسترش در سراسر جهان است.

حکومت نظامی بود نیویورک برای اولین بار در دهه و روز جمعه آن را کشیده بودند انتقاد از رهبران محلی و فعالان, که گفت که آن را ناشی از نیازی درگیری بین معترضان و پلیس.

شهردار شیکاگو لری Lightfoot نیز برداشته این شهر مقررات منع رفت و آمد در روز یکشنبه و اعلام بازگشایی مرکز شهر ایستگاه های قطار در علاوه بر این به از سرگیری کامل خدمات اتوبوس. این شهرستان بوده و خارج از محدوده و تحت مقررات منع رفت و آمد پس از 30 مه.

شیکاگو و نیویورک به دنبال سرب از دیگر شهرهای بزرگ مانند لس آنجلس آتلانتا و واشنگتن, DC., به پایان رسید که حکومت در روز شنبه پیش از تعطیلات آخر هفته برنامه ریزی شده از تظاهرات به عنوان یک پیش در امد به معترضان شرط بندی که این تصمیم را به تظاهرات صلح آمیز تر است.

تماس به 'پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس'

فعالان و معترضان بسیج پشت تلفن به "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" یک انتقاد از آنچه آنها را به عنوان یک الگوی ریختن منابع بیشتر در ادارات پلیس از شهر دیگر خدمات از جمله مسکن و آموزش و پرورش.

مینیاپولیس مبتنی بر پلیس اصلاحات گروه MPD150 توصیف شعار به عنوان "استراتژیک جابجایی منابع و مسئولیت به دور از پلیس و نسبت به جامعه مبتنی بر مدل ایمنی و پشتیبانی و پیشگیری است."

ادامه مطلب: چگونه پلیس آمریکا جلوگیری از موشکافی و حفظ قدرت

Defunding پلیس برداشت تا حمایت در میان قانونگذاران دموکرات. اسکندریه Ocasio کورتز, یک عضو مجلس نمایندگان آمریکا خواستار کاهش نیویورک شهرستان, اداره پلیس که او گفته بود به ارزش 6 میلیارد دلار.

در مینیاپولیس که در آن جورج فلوید کشته شد و کانون جنبش اعتراضی نه از این شهر 13 اعضای شورا گفته اند که آنها به نفع defunding و از بین بردن اداره پلیس.

ادامه مطلب: نظر: نژادپرستی نظاممند واقعی آمریکایی 'قتل عام'

رئیس شورای لیزا خم کن سی ان ان گفت که شورای شهر حرکت خواهد به بحث در مورد چگونه به جای فعلی اداره پلیس گفت که کمک های مالی خود را می توان منتقل شده به شهر دیگر نیاز دارد.

"تعهد ما این است که برای پایان دادن به شهر ما سمی رابطه با مینیاپولیس اداره پلیس برای پایان دادن به پلیس به عنوان ما آن را می دانم و برای بازسازی سیستم ایمنی عمومی است که در واقع ما را امن نگه دارید," بندر گفت: در یک تجمع بعد از ظهر یکشنبه, ABC News گزارش شده است.

شهرستانها وعده تغییر

شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti وعده داده است برای کار با رهبران دولت برای پیشبرد "قانون محافظت می کند که سیاه و سفید زندگی و جوامع از رنگ است." او روز شنبه با اعلام خروج از گارد ملی کالیفرنیا واحد از شهرستان.

"من افتخار L. A. ساکنان پیشرو مسالمت آمیز و قدرتمند جنبش برای ساخت یک نمایشگاه درست و عادلانه شهر" Garcetti گفت.

شهردار نیویورک de Blasio نیز متعهد به ساخت شهر خود را "،" او پیشنهاد کرد که یک بخش از پلیس می تواند با بودجه توزیع برای جوانان و کار اجتماعی در حالی که فایل های انضباطی از افسران پلیس نیز شفاف تر.

د Blasio گفت: اصلاحات پیشنهادی مشخص شده تنها اولین گام است و جزئیات بیشتر هنوز هم باید کار می کرد. "شما ببینید بیشتر تغییر دهید. من به شما قول می دهم که" او هنوز توییتی.

jcg/اس ام اس (ایسنا AP dpa)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب