انگلستان به دنبال پایان وابستگی واردات چین

نخست وزیر بوریس جانسون به نام برای یک طرح برای پایان دادن به انگلستان تکیه بر چین برای تجهیزات پزشکی. اگر لازم

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

نخست وزیر بوریس جانسون به نام برای یک طرح برای پایان دادن به انگلستان تکیه بر چین برای تجهیزات پزشکی. اگر لازم انگلستان آماده است به 'بازگرداندن' صنایع کلیدی.

در نور از coronavirus بحران انگلیسی PM بوریس جانسون گفته است که کارمندان دولت به تدوین برنامه ای برای چگونه انگلستان می تواند در نهایت به اتکای آن در چین برای حیاتی لوازم پزشکی و کلیدی دیگر واردات به گزارش روز جمعه از بار روزنامه.

این طرح موسوم به "پروژه دفاع از' شامل برنامه ای برای تحقیقات بریتانیا بزرگترین آسیب پذیری اقتصادی به طور بالقوه خصمانه دولت های خارجی.

این پروژه بخشی از یک رویکرد گسترده به امنیت ملی رهبری وزیر امور خارجه Dominic Raab.

بیشتر بخوانید: "را در هند به دنبال را در چین با تکنولوژی صنعت

بازگرداندن دارویی تولید

با توجه به نتایج حاصل از بررسی دولت می تواند انتخاب کنید به "بازگرداندن" کلید توانایی تولید مانند دارویی است که می تواند تبدیل به بخشی از ملی جدید انعطاف پذیری چارچوب است. نقد و بررسی خواهد شد همچنین نگاه انتقادی زنجیره تامین است که تکیه قطعات از خارج از کشور به محصولات به پایان رسید.

این روزنامه گزارش داد که دو گروه های کاری ایجاد شده بود در زیر چتر دفاع از پروژه. یک منبع گفت:" این بار که هدف این بود برای تنوع بخشیدن به عرضه خطوط به طوری که در آینده بریتانیا خواهد بود نه وابسته به فرد کشور به صورت غیر غذایی ملزومات است.

جانسون گفت: قانونگذاران او همچنین به تلاش برای محافظت از بریتانیا پایه فن آوری. دولت سهام-مصرف است که انتظار می رود عبارتند از: یک بررسی از تجهیزات حفاظت شخصی و مواد مخدر, این گزارش گفت:.

به تازگی چین رو نصب انتقادات بین المللی بیش از چگونه آن را به کار گرفته شیوع کروناویروس. ویروس پدید آمده وجود دارد قبل از گسترش در سراسر جهان است.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن