ما دموکرات پرده گسترده پلیس اصلاحات قانون

قانونگذاران دموکرات اعلام کرده اند یک جارو بسته بندی از قانون با هدف پایان دادن به خشونت پلیس و نژادی و بی عدا

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

قانونگذاران دموکرات اعلام کرده اند یک جارو بسته بندی از قانون با هدف پایان دادن به خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی است. پلیس باید "پاسخگو به مردم گفت:" رئیس کنگره سیاه حزبی.

ما قانونگذاران دموکرات روز دوشنبه در زمان زانو در ساختمان کاپیتول قبل از کشف حجاب گسترده قانون با هدف مبارزه با خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی در پی جورج فلوید مرگ در بازداشت است.

پیش نویس این قانون با هدف یاغی استفاده از chokeholds با اجرای قانون عوامل محدود کردن استفاده از نیروی قانونی و اجازه می دهد قربانیان سوء رفتار پلیس به شکایت مقامات مربوطه در میان دیگر اقدامات برای سرکوب نژادی و بی عدالتی در ما اجرای قانون است.

"حرفه ای که در آن شما باید قدرت را به کشتن باید یک حرفه ای است که به شدت نیاز به روت افسران که پاسخگو به مردم گفت:" ما نماینده کارن باس, که در خدمت به عنوان رئیس کنگره سیاه حزبی.

باس گفت: عدالت در پلیس عمل 2020 خواهد بود "برگزاری سوء استفاده مأموران اجرای قانون پاسخگو تغییر فرهنگ از اجرای قانون و ایجاد اعتماد بین اجرای قانون و جوامع ما است."

پیش نویس این قانون همچنین شامل یک فدرال ضد مجازات لایحه ای که متوقف شده بود در کنگره است.

معلوم نیست که آیا قانونگذاران جمهوریخواه کنگره را حمایت این قانون است که تنها می تواند تبدیل به قانون اگر آن را پاک جمهوریخواهان کنترل مجلس سنا و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن میز. حداقل یک جمهوری خواه سناتور مایک لی از یوتا گفت: او را در نظر گرفتن بررسی این لایحه قبل از تصمیم گیری.

ادامه مطلب: چگونه پلیس آمریکا جلوگیری از موشکافی و حفظ قدرت

تغییر نسبت به جامعه

مرگ فلوید یک آمریکایی آفریقایی تبار در دستگیری باعث شده در سراسر کشور جنبش اعتراضی خواستار گسترده تغییر به پلیس در ایالات متحده است.

پیش نویس این لایحه به دنبال پال خواستار قطع بودجه دولت به سازمان های اجرای قانون در نظر گرفته کلیدی تقاضا از جنبش اعتراضی ترین آوازی حامیان. با این حال, آن را با تمرکز بر تغییر اولویت های بودجه و گسترش منابع برای تعامل جامعه.

"ما اشتباه داشتن امن جوامع با استخدام بیشتر پلیس در خیابان ... که در واقع راه واقعی برای رسیدن به امن و سالم جوامع است به سرمایه گذاری در این جوامع" گفت: ما سناتور کامالا هریس که به طور خلاصه فرار برای دموکرات نامزدی ریاست جمهوری.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "دموکرات ها "می خواهم پال خواستار قطع بودجه دولت و کنار گذاشتن پلیس ما" در یک توییت منتشر شده در مدت کوتاهی پس از این لایحه رونمایی شد. منتقدان از جمله سابق خود و اعضای کابینه را متهم به تهمت از عمد به دنبال تقسیم کشور است.

ls/msh (Reuters, AP)

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن