Netflix بکشد نشان می دهد مشاهیر' Wildest دارو سفر از Anthony Bourdain به کری فیشر

Fیا هر کس مجبور COVID-19 pandemic به قرنطینه یا توسط خود و یا با انتخاب چند عزیزان—Netflix تبدیل به یک حیاتی ب

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

Fیا هر کس مجبور COVID-19 pandemic به قرنطینه یا توسط خود و یا با انتخاب چند عزیزان—Netflix تبدیل به یک حیاتی به معنی (موقت) فرار از واقعیت است. به عنوان اگر به افزایش است که نقش این جریان در حال حاضر تبدیل به یک عملا مدافع سفر و نه در خارج از منزل اما در درون از طریق دو ارائه شده است که به طور مستقیم هدف روانگردان جمعیت: اول پندلتون بخش و دانکن Trussell را trippy متحرک امر نیمه شب انجیلو در حال حاضر باید یک سفر خوب: ماجراهای در Psychedelics, یک فیلم مستند که به بررسی تجارب متنوع مشاهیر به حال در اسید و قارچ و دیگر توهم زا—و به طور بالقوه درمانی نقش آنها ممکن است یک روز بازی.

که دومی زاویه می آید حسن نیت ارائه میدهد از دکتر چارلز Grob, استاد روانپزشکی در دانشگاه UCLA که معتقد است بسیاری وجود دارد که قابل تصور مزایای استفاده از psychedelics برای درمان افراد مبتلا به افسردگی و اضطراب پس از سانحه و دیگر بیماری های مشابه. این واقعیت است که FDA به تازگی تصویب مطالعات در امتداد آن خطوط نشان می دهد که Grob نیست به سادگی یک counterculture پرت. با اینحال باید یک سفر خوب است که در آن dullest هنگامی که در تلاش برای ایجاد یک واقعی استدلال برای اجتماعی مزایای روانگردان مواد; مهم نیست که چقدر امیدوار کننده خود را کیفیت دارویی ممکن است یا ممکن است اولیه ارزش این مواد مخدر است که قاه whacked کردن داستان است که در نتیجه از مصرف آنها.

و خوشبختانه نویسنده/مدیر Donick کری این فیلم به کسانی که در پیک.

اکران در Netflix بکشد در مارس 11, باید یک سفر خوب حول محور یک سری از مصاحبه با ستارگان شناخته ایم که همه تنظیم و کاهش یافته است در یک نقطه در زندگی خود را بن استیلر, Natasha Lyonne, سارا سیلورمن Beastie Boys' آدم Horovitz, Marc Maron, Paul Scheer, Rob Corddry, David Cross یا My Morning Jacket را جیم جیمز. برای برخی مانند A$AP Rocky که دیدم "یک رنگین کمان شات از دیک من" در هنگام رابطه جنسی در اسید تجربه سرخوشی و روشنگر. برای دیگران آن را کمتر—برای مثال, Rosie Perez بود که بر روی کامپیوتر کاربر dosed در شلوغ باشگاه رقص و زخم از دست دادن پیراهن خود را در حالی که backstroking همراه آبشاری طبقه چوبی و سپس ادغام با اتاق خواب تشک.

ضربه و اشوبگرانه اغلب یکی و یکسان در این قصه به عنوان به طور کلی است برای کسانی که سفر از طریق روان گردان عوالم. بنابراین بهتر وجود دارد جمع این غیر داستانی, تحقیق چشم انداز از آن ارائه شده توسط Nick Offerman که ظاهر می شود به عنوان یک ویدیو آموزشی سبک آزمایشگاه دانشمند—متحده "آیا به من اشتباه نیست, مواد مخدر می تواند خطرناک باشد. اما آنها همچنین می تواند خنده دار است."

مدیر کری dramatizes خود سخنرانان حکایات با مست تاریخچه-esque تفریح بازیگران قابل توجه دیگر کمدین و فیلم خود جالب به حساب می آیند از آن دو در حال حاضر-مرحوم شرکت کنندگان: Anthony Bourdain و کری فیشر. سابق مارکوپولو Hunter S. Thompson-الهام سفر جاده ای با یک دوست که در آنها برداشت دو, زیبا, بور, partied مانند دیوانه در یک اتاق متل و سپس freaked زمانی که یکی از آن دو ناگهان OD می خواهم قبل از چشمان خود را بسیار تنها به طرزی جادویی بیدار چند لحظه بعد رفتار به عنوان اگر چیزی اتفاق افتاده بود. برای فیشر در ضمن یک بعد از ظهر در ساحل در طول جنگ ستارگان اوج ترش تبدیل هنگامی که در حالی که دام او عکس گرفته شده توسط یک گروه از گردشگران—همه آنها کردم عکس از پرنسس Leia zonked از ذهن او و مانند پرز بی انتها.

یک سفر خوب's مسخره رسمی شکوفا پایان ندارد با کسانی که reenactments که همه آنها مقدمه توسط swirly رنگ عنوان کارت. فریاد از 1980s یک شاخی "LSD Afterschool ویژه" توسط Adam Scott تصور یک "سفر بد" توسط دسته ای از دانش آموزان (از جمله Haley Joel Osment و Maya Erskine) در حالی که "بیشتر به شما سفر" بخش آموزش بینندگان در داس و don'ts از دام. کسانی که درس شامل نیاز به کنترل خود تنظیم و تنظیم و برای جلوگیری از رانندگی و به دنبال آینه—مشاوره است که می رود دست در دست با دیگر راهنمایی مفید در مورد چگونه به بهترین رسیدگی به توهم خیال مانند ساخت مطمئن شوید که شما انجام نمی هنگامی که در یک قاب منفی از ذهن پس از اسید قارچ و افزایش افکار ناسالم و احساسات احتمالا دلسردکننده درجه است.

بیشتر embellishments شامل انیمیشن برای توالی مانند نیش را خاطره ای از یک گوزن خون خیس, مکزیکی, peyote, سفر و گرفتگی آرشیوی ویدئوها از نیروی دریایی ایالات متحده در مورد خطرات ناشی از LSD. این فیلم دارای کارتونی همه چیز-و-حال-آشپزخانه-سینک زیبایی رویکرد است که نگه می دارد رسیدگی نشاط صرفه جویی در زمانی که دکتر Grob یا دیپاک چوپرا به نظر می رسد به ارائه برخی از مواد مخدر هستند-در واقع-مفید چرند. یک سفر خوب باعث می شود به مراتب بیشتر مورد قانع کننده برای مقبولیت اسید و قارچ از طریق آن دیوانه مشهور تفسیر که به تاکید است که—بر خلاف معمول ترساندن-تاکتیک حکمت—مواد مخدر هستند و کمتر مستعد به شما پرش از پنجره طبقه دوم نسبت به سادگی منجر شما در یک دیوانه ماجراجویی است که تنها به عنوان خطرناک به عنوان شما اجازه می دهد آن را به.

"آن رفع ابهام این داروها, ریخته گری آنها را به عنوان آگاهی-تغییر عناصر است که اغلب سرگرم کننده بزرگ گهگاه بزرگ زمان bummers اما همیشه دور از جنون القا تهدید آنها فکر شده است توسط عموم."

در نتیجه نیش را ruminations چگونه psychedelics کمک به او در ایجاد ارتباط با خود عزیزان و جهان هستند و در نهایت بسیار کمتر موثر از absurdist بیت مانند Nick Kroll تحت پوشش در کلپ توسط دوستان خود و سپس در حال اجرا در اطراف ساحل تظاهر به یک کلپ هیولا. یک سفر خوب را ندارد آن موضوع به آرامی دقیقا—مرده سپاسگزار لایحه Kreutzmann عاقلانه هشدار در برابر "دوز" دیگران بدون دانش خود را و A$AP Rocky است که در صف مقابل در مورد این واقعیت است که او را تشویق نمی کند هر کس به psychedelics امتحان کنید چرا که برخی به سادگی نیست برای آنها را قطع. در عین حال از طریق آن قایق از روایات آن رفع ابهام این داروها, ریخته گری آنها را به عنوان آگاهی-تغییر عناصر است که اغلب سرگرم کننده بزرگ گهگاه بزرگ زمان bummers اما همیشه دور از جنون القا تهدید آنها فکر شده است توسط عموم.

آیا این به این معنی یک سفر خوب را تشویق کسانی که در حصار به اسید یا قارچ امتحان کنید ؟ احتمالا. اما لذت واقعی از کری مستند نیابتی هیجان می آید که از شنیدن چگونه دیگران شانس خوب یا بد در حالی که دام خود را در کمتر از شرایط ایده آل. اگر چه تماشای آن را در حالی که تحت تاثیر خواهد شد و بدون شک نیز سرگرم کننده—در صورتی که چنین توهم بینندگان می توانید برای اولین بار موفق به توقف خیره به شدت در دست خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب