ما 'خشم' در پاکستان توهین به مقدسات محاکمه قتل

طاهر نسیم, یک شهروند ایالات متحده در دادگاه برای توهین به مقدسات کشته شد مرده در شلوغ دادگاه در پاکستان است. آ

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

طاهر نسیم, یک شهروند ایالات متحده در دادگاه برای توهین به مقدسات کشته شد مرده در شلوغ دادگاه در پاکستان است. آمریکا خواستار فوری اصلاحات به "جلوگیری از چنین فاجعه شرم آور از دوباره اتفاق می افتد."

ایالات متحده در روز پنج شنبه خواستار اقدام بر قتل یک شهروند ایالات متحده در دادگاه برای توهین به مقدسات در پاکستان دادگاه.

طاهر احمد Naseem عضو اقلیت جامعه احمدیه به ضرب گلوله کشته شد چندین بار در وسط شلوغ دادگاه در شمال غربی شهر پیشاور در روز چهارشنبه. تیرانداز دستگیر شد در نقطه.

"ما شوکه شده متاثر و خشمگین که شهروند آمریکایی طاهر نسیم کشته شد دیروز در داخل پاکستان دادگاه" وزارت امور خارجه ایالات متحده در بیانیه ای گفت.

"آقای Naseem شده بود اغوا به پاکستان از خانه اش در ایالت ایلینوی توسط افرادی که پس از آن با استفاده از قوانین توهین به مقدسات پاکستان به دام انداختن او."

چرا نسیم در محاکمه ؟

Naseem مواجه شد اتهام توهین به مقدسات اتهامات عنوان شده است که منتقدان بر این باورند اغلب استفاده می شود به حل و فصل شخصی نمرات مسلمان محافظه کار ملت است. او متهم شده بود از گفتن یک دانش آموز در مدرسه ای اسلامی که او را مسیح فرستاده شده توسط خدا. Naseem مواجه اتهامات متعدد از جمله اهانت به حضرت محمد.

یک تندرو اسلامگرا گروه در روز پنج شنبه خواستار آزادی تیرانداز این ادعا که او در دفاع از خود دین است.

سوالات مطرح شده به عنوان تیرانداز موفق به گرفتن یک تفنگ را در داخل دادگاه و از طریق پست های بازرسی متعدد.

"ما مصرانه از پاکستان بلافاصله پس از اصلاح آن اغلب مورد آزار قرار گرفته توهین به مقدسات و قوانین آن دادگاه سیستم است که اجازه می دهد از جمله موارد نقض حقوق بشر رخ می دهد و به اطمینان حاصل شود که این مظنون تحت تعقیب قرار به حد کامل قانون" وزارت امور خارجه ایالات متحده گفت: خواستار اقدام است.

ادامه مطلب: Sajid سومرو: یکی دیگر از پاکستان دانشگاهی می افتد قربانیان به قانون توهین به مقدسات

قوانین توهین به مقدسات پاکستان

گروه های حقوق بشر گفت: قوانین توهین به مقدسات پاکستان معرفی شده توسط حاکم نظامی سابق Ziaul Haq در 1980s اغلب می تواند منجر به شورش و یا قتل.

اگر چه مقامات پاکستانی هنوز کسی را به مرگ به جرم جمعیت و افراد اغلب به قانون را در دست خود. بیش از 50 نفر شده اند قربانیان قتل های فراقضایی قبل از خود را در دادگاه محاکمه تا به حال حتی به پایان رسید.

در یکی از برجسته مورد یک فرماندار در استان پنجاب به قتل رسید توسط خود نگهبان پس از او در دفاع از یک زن مسیحی آسیا بی بی که رو به اتهام توهین به مقدسات. بی بی خودش را تبرئه پس از گذراندن هشت سال در انتظار اعدام و سمت چپ برای کانادا سال گذشته پس از تهدید به مرگ از افراط گرایان اسلامی.

ببینید/rt (یمن)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن