ما را به برداشت یا انتقال نیروهای بیشتر در آلمان نسبت به آنچه قبلا تصور

وزیر دفاع علامت Esper مشخص شده طرح که پیش بینی آوردن در مورد 6400 نیروهای نظامی به آمریکا و جابجایی یکی دیگر ا

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

وزیر دفاع علامت Esper مشخص شده طرح که پیش بینی آوردن در مورد 6400 نیروهای نظامی به آمریکا و جابجایی یکی دیگر از 5,400 در اروپا است. که مستلزم کاهش حضور در آلمان تقریبا یک سوم.

وزیر دفاع علامت Esper تایید کرد روز چهارشنبه که نیروهای نظامی خواهد بود کشیده و مهاجرت از آلمان است. حرکت تنظیم شده است به بزرگترین لرزش تا از نیروهای نظامی در آلمان پس از جنگ سرد ،

در اوایل این ماه پنتاگون گفت که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به حال تصویب طرح برداشت در منطقه 9,500 نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا از آلمان است. اما در روز شنبه در اطلاعیه ای زمان ما مجموعه ای از پیشنهادات خود به اروپا "نیروی راهبردی استقرار نقد و بررسی" Esper آزمایشی قرار دادن شماره در 11,800.

تحت این طرح ما را به خانه برخی از 6400 نیروها و انتقال 5,400 از آلمان و دیگر کشورهای اروپایی در اروپا و آمریکا وزارت دفاع گفت. حدود 25,000 نیروهای خود را به باقی می ماند در آلمان است.

این انتقال را ببینید اعضای نیروهای نظامی در حال حرکت به ایتالیا و بلژیک اما برخی نیز می تواند رفتن به لهستان و کشورهای بالتیک اگر ورشو موافق به یک توافق که دو طرف کار کرده اند در Esper گفت. دفاع رئیس اضافه شده است نقل و انتقال نیروهای نظامی هزینه خواهد شد در "تک رقمی" میلیاردها دلار است.

در یک تغییر عمده آمریکا اروپا فرماندهی و فرماندهی عملیات ویژه اروپا منتقل خواهد شد از اشتوتگارت در آلمان به مونس بلژیک, آمریکا اروپا, دستور فرمانده Tod Wolters تایید کرد.

Esper گفت که نیروهای نظامی reassignments شد بخشی از یک طرح بزرگتر برای به روز رسانی استراتژی آمریکا در برابر روسیه است. "ما زیر مرز east, که در آن ما جدیدترین متحدان هستند" وزیر دفاع گفت.

بیشتر بخوانید: آمریکا خروج نیروهای نظامی باعث نگرانی ناتو, آلمانی, وزیر دفاع می گوید

"آلمان باید بیشتر پرداخت'

Esper نیست به صراحت می گویند که آیا این تصمیم به حرکت نیروهای نظامی به رئیس جمهور تهمت نظرات در مورد آلمان. او لعنتی اروپا متحد برای سرمایه گذاری به اندازه کافی در دفاع و به عنوان "متخلف" در آن ناتو پرداخت.

اما Esper آیا بازگشت رئیس جمهور فرض. "به رئيس جمهور تهمت اعتبار ما شاهد افزایش در هزینه های دفاعی با ناتو" وزیر دفاع گفت: کاخ سفید در تلاش برای به دست آوردن بیشتر کشورها به سرمایه گذاری در ناتو است.

در اوایل روز چهارشنبه مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: اروپا متحد "مدیون میلیاردها و میلیاردها دلار به ناتو است."

"در حال حاضر آلمان گفت: آن بد برای اقتصاد خود است. خوب, آن را خوب است برای اقتصاد ما" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: با اشاره به عواقب ناشی از خروج جزئی. "آنها شده ایم با بهره گیری از ما برای سال های بسیاری است."

"ما نمی خواهیم به مکنده هر بیشتر" رئیس جمهور ایالات متحده گفت که او می تواند "تجدید نظر" و طرح "اگر آنها شروع به پرداخت صورتحساب خود را."

Esper حمایت مغلوب ساختن پیشی جستن تاکید کرد و گفت که آلمان یک "کشور" و از آن "می تواند و باید پرداخت بیشتر برای دفاع از آن."

ادامه مطلب: نظامی آمریکا در آلمان: آنچه شما باید بدانید

آلمانی متحده در برابر تصمیم

هفته گذشته دولت premiers از بایرن در ایالت بادن-وورتمبرگ, Hesse و Rheinland-فالتز نوشت: اعضای سنای آمریکا و کنگره شفاعت برای توقف این طرح گفت: نیروهای تشکیل "ستون فقرات حضور آمریکا در اروپا و ناتو توانایی عمل می کنند."

"بنابراین ما از شما درخواست برای حمایت از ما به عنوان ما در تلاش برای قطع پیوند دوستی اما آن را تقویت و به حفظ حضور آمریکا در آلمان و اروپا در آینده" از سیاستمداران آلمانی گفت.

چند تن از اعضای تهمت خود را نیز با انتقاد از این طرح و در پی اطمینان بخشیدن به روابط با آلمان است. "در زمانی که آمریکا و متحدان اروپایی ما باید همچنان به ایستادگی دست در دست در بازداری كه تأثیرات آن در امنیت ملی ما علاقه و همچنین به نفع ما متحدان و شرکای خود برای ادامه حضور ما در آلمان" سناتور جمهوری خواه رام Fliorida مارکو روبیو گفت: در ماه ژوئن.

jcg/msh (AP ساعت و dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب