Sumitomo Chemical دریافت مدال طلا در EcoVadis پایداری ارزیابی

Sumitomo Chemical دریافت یک مدال طلا* * * * در پایداری ارزیابی EcoVadis (که مقر آن در فرانسه) جایزه شناخت شرکت

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

Sumitomo Chemical دریافت یک مدال طلا* * * * در پایداری ارزیابی EcoVadis (که مقر آن در فرانسه) جایزه شناخت شرکت های عملکرد که در بالا 5 ٪ از تمام شرکت های رتبه.

در سال 2007 تاسیس EcoVadis عملکرد رتبه آژانس با تمرکز بر مسائل زیست محیطی مسائل اجتماعی و حکومت (ESG), کار برای کمک به شرکت خود را بهبود محیط اجتماعی و شیوه های سراسر زنجیره عرضه جهانی. آژانس ارزیابی در مورد 65,000 شرکت از 160 کشور در سراسر 200 بخش های کسب و کار از نظر سیاست شرکت های بزرگ, ابتکارات و دستاوردهای در چهار حوزه محیط کار و حقوق بشر و اخلاق و پایدار خرید.

امروز تعداد زیادی از شرکت های پله تا تلاش برای رسیدن به پایداری در سراسر زنجیره تامین خود را. آن است که تبدیل شدن به طور فزاینده ای مشترک برای اشاره به EcoVadis نتایج ارزیابی به عنوان یکی از معیارهای انتخاب برای انتخاب تامین کنندگان از یک ESG چشم انداز. این Sumitomo Chemical گروه نیز به اشتراک گذاشته شده خود را EcoVadis امتیاز بیشتر با مشتریان خود در سال های اخیر به عنوان آنها به طور فزاینده درخواست چنین کردهاید ،

تشویق ارزیابی نتیجه این Sumitomo شیمیایی به عنوان یک کار به تقویت بیشتر آن تلاش های پایداری و باقی می ماند یک شرکت گروه مورد اعتماد جامعه است. این شرکت ادامه خواهد داد به ارائه رشد پایدار و برآورده کردن انتظارات سهامداران آن کمک به ایجاد یک جامعه پایدار از طریق آن کسب و کار است.

*امتیاز با مدال به برقراری ارتباط سطح عملکرد: پلاتین (بالای 1%) طلا (5%) نقره ای (25%) و برنز (بالای 50%).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن