ما به دو افسر پلیس در نیویورک در اعتراض

به عنوان تظاهرات در برابر پلیس به قتل غیر مسلح سیاه جورج فلوید در سراسر شهر به دو افسر پلیس مجروح شدند در بروک

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

به عنوان تظاهرات در برابر پلیس به قتل غیر مسلح سیاه جورج فلوید در سراسر شهر به دو افسر پلیس مجروح شدند در بروکلین. آن را بلافاصله روشن نیست اگر این حمله در ارتباط بود تظاهرات.

یک افسر پلیس به ضرب گلوله کشته شد و یک دوم کاهش در بروکلین شهر نیویورک در اواخر شنبه شب. آن را بلافاصله روشن نیست اگر حمله شد به طور مستقیم به ادامه تظاهرات.

نام و شرایط از افسران منتشر نکرده بودند اما هر دو شرح داده شده به عنوان در غیر بیماری تهدید کننده زندگی. آنها به بیمارستان منتقل شده است.

یکی از بازداشت شده بود در صحنه صورت گرفت که در مدت کوتاهی قبل از نیمه شب. معلوم نیست دقیقا چه وقایع منجر به تیراندازی.

ما تلخیص نیویورک پست گزارش داد که مظنون به ضرب گلوله کشته شد.

این منطقه پر شده بود با پلیس و مقامات هشدار داد شهروندان به دور از سایت تیراندازی با توجه به "پلیس فعالیت است."

شهردار نیویورک, بیل د Blasio شد بنا به گزارش ها از رفتن به بیمارستان برای بازدید از افسران.

ادامه مطلب: Ex-رئیس پنتاگون جیم Mattis می گوید مغلوب ساختن پیشی جستن در تلاش برای تقسیم امریکا

حکومت شکسته

ایالات متحده " ترین-شهر پرجمعیت دیده است چندین روز ناآرامی به عنوان بخشی از جریان موج اعتراضات به پلیس به قتل غیر مسلح سیاه جورج فلوید در مینیاپولیس.

حکومت در جای خود قرار گرفتند در سراسر ایالات متحده و در نیویورک به مردم گفته شد به سر منزل توسط 8 p. m. بسیاری از معترضان را به مبارزه طلبیده حکومت.

تظاهرات در سراسر این کشور شده اند تا حد زیادی مسالمت آمیز با برخی از گزارش ها از غارت و درگیری است. پلیس ترک خورده اند به شدت پایین معترضان در برخی از شهرها با استفاده از گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی.

سه افسران متهم در ارتباط با مرگ در حالی که درک چوین افسر که kneeled در Floyd گردن برای نزدیک به دو ساعت با اتهام جدی تر قتل درجه دوم.

اد/aw (AP, Reuters)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن