ZTE چین تلفن همراه و Migu کامل این صنعت برای اولین بار قبل از تجاری آزمایشی از 8K VR خدمات مبتنی بر 5G MEC

ZTE Corporation (0763.هنگ کنگ / 000063.SZ) عمده بین المللی و ارائه دهنده خدمات ارتباطات از راه دور شرکت و مصرف

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

ZTE Corporation (0763.هنگ کنگ / 000063.SZ) عمده بین المللی و ارائه دهنده خدمات ارتباطات از راه دور شرکت و مصرف کننده راه حل های فناوری برای اینترنت تلفن همراه امروز اعلام کرد که ZTE همراه با Guangdong branch of China Mobile و Migu چین تلفن همراه سرگرمی و خدمات داده های تابعه به اتمام رسانده است و این صنعت برای اولین بار قبل از تجاری آزمایشی از 8K VR FoV (میدان دید) خدمات مبتنی بر 5G MEC در زنده شبکه تلفن همراه چین.

با استقرار vCDN در 5G MEC پلت فرم قبل از تجاری آزمایشی به تصویب رسید پیشرفته FoV را پشتیبانی می کند, تکنولوژی, تصویری, ترانس-برنامه نویسی هوشمند, CDN و لبه دیگر قابلیت ذخیره بیش از 70 درصد از پهنای باند و در نتیجه به طور قابل توجهی بهبود VR تجربه خدمات و ترویج توسعه 5G ،

به عنوان یک جهان پیشرو در ارائه دهنده راه حل های ویدئویی, ZTE دارای یک مجموعه کامل از 5G+8K VR راه حل و اکوسیستم به صورت end-to-end صنعت همکاری است. موجب Migu را تجربه 5G+VR live streaming برای حوادث بزرگ و ZTE راه حل های یکپارچه با فن آوری از اینتل Kandao تکنولوژی Tiledmedia دو طرف باید همکاری به کاربران ارائه با یک همهجانبه تجربه مشاهده را از طریق زمان تاخیر کم و ultra HD VR یک جریان زنده است. همکاری بین ZTE و Migu دست یافته ارتقاء کامل از VR سرویس ویدیو ضبط, ویرایش, انتقال و پخش در نتیجه امکان استفاده تجاری از 5G+8K VR خدمات.

از نظر ضبط ویدئویی 5G+8K VR راه حل یکپارچه صنعت پیشرو دوخت الگوریتم ها و SoC سیستم برای رسیدن به زمان واقعی خروجی 8K VR جریان زندگی می کنند. همانطور که برای رمزگذاری و انتقال این راه حل اتخاذ کرده است FoV codec فن آوری به منظور کاهش انتقال ویدئو bitrate بیش از 70 ٪ است. با استفاده از هوشمند CDN تکنولوژی 5G+8K VR راه حل می تواند اجرای backhaul و توزیع VR ویدئوها با کارآمد و بصری با فشرده سازی lossless عملکرد.

علاوه بر ZTE دارای مستقر MEC CDN با بالاترین ظرفیت 200 گیگابیت در ثانیه در لبه شبکه 5G. هر سرور می تواند تحمل بیش از 5000 کاربران 8K VR FoV خدمات نتیجه تخمگذار CDN شبکه پایه و اساس مقیاس تجاری از 8K VR خدمات.

5G+8K VR راه حل به طور مشترک توسعه یافته توسط ZTE چین تلفن همراه و Migu است زمانی کامل ارتقاء VR خدمات ارائه کاربران با یک نام تجاری تجربه جدید بصری. به عنوان صنعت اول 8K VR نرم افزار بر اساس 5G MEC این قبل از محاکمه تجاری را به شدت سریع VR صنعت به سطح بعدی و ترویج توسعه اقتصاد دیجیتال در 5G عصر.

ZTE ارائه پیشرفته ارتباطات از راه دور سیستم های, دستگاه های تلفن همراه و شرکت راه حل های فناوری برای مصرف کنندگان اپراتورها و شرکت های بخش دولتی و مشتریان. این شرکت متعهد شده است برای ارائه به مشتریان با یکپارچه end-to-end نوآوری برای تحویل تعالی و ارزش به عنوان ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش های همگرا. پذيرفته شده در بورس هنگ کنگ و شنژن (ثانیه به اشتراک گذاری سهام کد: 0763.هنگ کنگ / سهم سهام کد: 000063.SZ), ZTE به فروش می رساند محصولات و خدمات خود را در بیش از 160 کشور جهان است.

ZTE مرتکب 10 درصد از درآمد سالانه به تحقیق و توسعه و نقش رهبری در استاندارد بین المللی سازمان های توسعه.

قبل از یکی: ZTE 5G NR و UME سیستم دریافت ISO/IEC 27701 حریم خصوصی اطلاعات گواهینامه سیستم مدیریت



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب