ونزوئلا می گوید آن را خنثی 'مزدور تروریستی' تهاجم

وزیر کشور از آمریکای جنوبی می گوید یک گروه از کلمبیا اقدام به حمله به این کشور با قایق. ونزوئلا و فرو رفته در

توسط NEWSCENTERALS در 14 اردیبهشت 1399

وزیر کشور از آمریکای جنوبی می گوید یک گروه از کلمبیا اقدام به حمله به این کشور با قایق. ونزوئلا و فرو رفته در سیاسی و بحران اقتصادی بیش از مشروعیت نیکولاس مادورو را رد.

ونزوئلا اعلام کرد که یک گروه مسلح راه اندازی یک حمله قبل از طلوع آفتاب روز یکشنبه با قایق حمله از طریق پورت شهرستان لا Guaira.

وزیر کشور نستور Reverol گفت: در تلویزیون دولتی است که ونزوئلا نیروهای غلبه مهاجمان. او نمی گویند که مهاجمان بودند اما شناسایی آنها به عنوان آینده از کلمبیا.

"در ساعات اولیه مارس 3, یک گروه از تروریست های مزدوران را از کلمبیا در نظر گرفته شده برای انجام یک حمله از طریق دریا با هدف ارتکاب اقدامات تروریستی در این کشور است".

ادامه مطلب: نیروی دریایی ونزوئلا قایق قوچ, آلمانی, کروز, کشتی و غرق

Reverol افزود که تروریست ها در حال برنامه ریزی برای "ترور رهبران انقلابی دولت و ایجاد هرج و مرج و سردرگمی در میان مردم است."

حمله 'با استفاده از قایق های تندرو'

"این تروریست ها سعی در وارد کردن قایق های تندرو در امتداد ساحل از لا Guaira, دولت, اما به لطف به موقع اقدام موثر ما بولیواری ملی نیروی مسلح و [...] بولیواری پلیس ملی آنها به ضرب گلوله کشته شدند و دیگران دستگیر شد," او گفت:.

مقامات در حال انجام گسترده جستجو به تصرف همه از آن درگیر است.

صدها نفر از پیام های منتشر شده در شبکه های اجتماعی توصیف سربار پرواز, تیراندازی و انفجار و افزایش حضور نیروهای امنیتی در لا Guaira دولت است.

رئیس جمهور ونزوئلا, نیکولا Maduro, اغلب متهم به سیاسی دشمنان تلاش خود را برای سرنگونی دولت با حمایت ایالات متحده که عهد کرده است به زور او را از اتاق از طریق تحریم است که باید فلج اوپک ملت و صادرات نفت را.

فرو رفته در بحران

مادورو به نظارت شش سال بحران اقتصادی که ترک کرده است بسیاری از شهروندان قادر به دست آوردن مواد غذایی اساسی و دارو و نزدیک به پنج میلیون نفر به مهاجرت.

ایالات متحده و بیش از پنجاه کشور دیگر انکار مادورو پس از او مورد اختلاف 2018 انتخاباتی که در آن تقلب و به جای آن باید به رسمیت شناخته شده مخالف خوان Guaido به عنوان کشور مشروع موقت رهبر.

اما مادورو حفظ حمایت از این کشور در نیروهای مسلح و همچنین کشورها از جمله چین و روسیه که به شدت با انتقاد از تحریم های ایالات متحده.

اد/mm (AFP EFE)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب