شرکت های بیمه سلامت در حالی که رشد این بیماری همه گیر نابسامانی امریکا

بحران اغلب برجسته بهترین و بدترین بشریت است. Coronavirus این قاعده مستثنی نیست. آن را به ارمغان آورده است بهتر

توسط NEWSCENTERALS در 2 تیر 1399

بحران اغلب برجسته بهترین و بدترین بشریت است. Coronavirus این قاعده مستثنی نیست. آن را به ارمغان آورده است بهترین در امریکا مراقبت از سلامت نیروی کار است. حمایت عمومی برای پرستاران و پزشکان و دیگر کارگران خط مقدم طاقت فرسا است. پزشکان و پرستاران و درمانگران تنفسی, مواد غذایی, خدمات, کارگران, سرایداران و مدیران در میان دیگران بی شماری افزایش یافته است به چالش های شدت بالا کار در تنظیم یک رمان ویروس بدون استراتژی های پیشگیرانه و یا گزینه های درمانی محدود تست کمی PPE و نه به اندازه کافی هواکش. پزشکان در حال رفتن به کار در برخی از موارد نمی دانستند که آیا ما پرداخت خواهد شد و در همه موارد نمی دانستند که آیا ما زنده خواهد ماند. توسط مه حدود 60000 مراقبت های بهداشتی کارگران تا به حال تست مثبت و در حدود 300 فوت کرده اند.

اما فقط به عنوان ما در حال رفتن به محل کار صرف نظر ما کارفرمایان توانایی پرداخت ما همه بیماران—همه حال مراقبت بدون در نظر گرفتن توانایی خود را برای پرداخت هزینه بیمارستان است. بسیاری از مراقبت از سلامت اکوسیستم است فدا کردن یک معامله بزرگ در طول این همه گیر به انجام آنچه درست است که به بهترین مراقبت از بیماران مبتلا به محدودیت منابع در دسترس است. پزشکان سوگند سوگند به قرار دادن بیماران ما برای اولین بار و ما افتخار است که با وجود ما خطر است. بیمارستان ها هستند که جامعه خوب همکاران دلسوز برای همه کسانی که پیاده روی را از طریق درهای خود را به اشتراک گذاشتن اطلاعات و منابع در حالی که جدی روبرو ریسک مالی. دانشمندان در حال کار در سراسر ساعت به اشتراک گذاری دانش و پژوهش است. مدیران در حال تقلا برای پیدا کردن PPE و به تدبیر هوشمندانه استراتژی برای جلوگیری از انحراف هنگام تحویل. هیچ یک از ما می کند این کار در درجه اول برای پول است. آن را بیش از حد سخت و بیش از حد خطرناک برای یک چک به تعادل فلس است. ما آن را انجام دهید به دلیل آن است یک تماس, یک وعده و اخلاقی ضروری برای کسانی که در جوامع ما.

اما coronavirus نشان داده است یک بخش از مراقبت های بهداشتی به عنوان یک طاعون نزد خود: برای سود بیمه بهداشت و درمان صنعت. به عنوان بقیه بهداشت و درمان انداخته بود به بحران مالی آماده سازی فضای کسب بیشتر هواکش و PPE و استخدام نمرات موقت کارکنان بهداشت و درمان شرکت های بیمه را دیدم ترازنامه خود را بهبود بخشد. تناقض در بزرگترین تهدید برای ایالات متحده سلامت در یک قرن درآمد از بزرگترین برای سود شرکت بیمه باقی مانده جلوتر از ارقام سال گذشته. به طور مداوم افزایش قیمت سهام از UnitedHealth Group (پدر و مادر شرکت از بزرگترین شرکت های خصوصی بیمه بهداشت و درمان در ایالات متحده) است و نه منحرف افزایش بیش از ده برابر از تاریخ مقرون به صرفه قانون بهداشت و درمان به تصویب رسید در سال 2010 از طریق 28 مه سال 2020 است. علاوه بر این در میان کلمه گسترده پزشک پرداخت کاهش UnitedHealth اجرایی رئیس Stephen Hemsley و مدیر عامل دیوید Wichmann هر یک از دریافت استثنایی جبران—بیش از 50 میلیون دلار کار خود را در سال 2019 به تنهایی.

چگونه می توانید بیمه سلامت رشد در میان همه گیر و تهدید هر جنبه دیگر از بهداشت و درمان? ساده است: حق بیمه را در آینده اما کمتر ادعا می کند که پرداخت می شود. در ماه مارس به عنوان ویروس با نزدیک شدن قیمت بالا روش انتخابی لغو شد برای محافظت از بیماران و حفظ PPE. بیمه و سپس ذخیره ثروت به این دلیل که آنها نمی پرداخت ادعا می کند. اما آمریکایی ها در مستند ادامه داد: برای پرداخت حق بیمه خود را دانستن است که بدون بیمه آنها می تواند خطر تباهی مالی باید از آنها نیاز به بستری شدن در بیمارستان.

حتی در جمعیت سخت ترین ضربه COVID-19—کسانی که مسن تر هستند و یا در گروه های با درآمد پایین تر—شرکت های بیمه فرار نسبتا صدمه ندیده چرا که بسیاری از کسانی که بیش از 65 سال و کسانی که در گروه های کم درآمد هستند و حداقل بخشی از بیمه مدیکر و مدیکید.

کروناویروس یک تراژدی وحشتناک. اما آن را نیز یک فرصت بزرگ در راه های مختلفی:

1) آن را به ارمغان آورده است به استارک امداد اخلاقی ما برای سود سیستم بیمه است. خصوصی مراقبت های بهداشتی بیمه را به خوبی زمانی که مردم نمی دریافت مراقبت های بهداشتی. آن را خوب است برای کسب و کار آنها را به نشستن در حاشیه این بیماری همه گیر در حالی که بیمارستان ها, موسس, پزشک حقوق برش و بیماران نگران است که آیا خود را تست و یا بستری شدن در بیمارستان تحت پوشش خواهد شد. که شرکت های بیمه خصوصی استخدام ارتش حسابداری کنندگان برای به حداقل رساندن ادعا می کند و در نتیجه به حداکثر رساندن سود سهامداران است که در تقابل با بیمار انتظارات چرا که حمل و بیمه بهداشت و درمان. آن را نیز اجرا می شود مقابله به سوگند پزشکان در زمان برای ارائه بهترین مراقبت ممکن است به بیماران خود را. که شرکت های بیمه باید اقدام بر اساس ارزش سهام به جای بیمه به نفع غیر قابل تصور است به طور متوسط آمریکایی است. آن را استخراج و ثروت و نه ایجاد سلامت.

"برای سود بیمه می کند بهترین زمانی که افراد اغلب در خود را بیشتر آسیب پذیر—دریافت نمی مراقبت."

2) آن را روشن کرده است که چگونه برخی از بی عدالتی نتیجه از ما متلاشی سیستم مراقبت های بهداشتی. Coronavirus به شدت تحت تاثیر ضعیف است. عدم دسترسی به مراقبت های بهداشتی پیش بینی عفونت و مرگ و مير حتی بهتر از داشتن یک بیماری زمینهای. مارگارت مید معتقد است که اولین شواهد باستان شناسی تمدن بود شفا استخوان ران شکستگی شواهدی وجود دارد که یک جامعه ارزش مراقبت از شهروندان آسیب پذیر. این نامعقول است که جوامع کم درآمد هستند در سمت چپ و بدون دسترسی کافی به مراقبت به دلیل کافی وجود دارد فرصت برای سود. بهداشت عمومی است که در ونتیلاتور. ما ایستاده در حالی که برای سود بیمه تصمیم می گیرد که آیا یا نه آنها خواهد پرداخت به آن را نگه دارید زنده است ؟

3) وجود دارد که انتخابات در پنج ماه است. مشکلات بزرگ برای آمریکایی ها 1), بهداشت و درمان و 2) نابرابری که اساسا تفکیک ناپذیر است. ما را دیده اند که چگونه ضعیف سیستم ما در پاسخ به یک بیماری همه گیر چگونه نابرابری exacts بیشتر تلفات در آسیب پذیر در بحران و چگونه سود را ساختگی حس مشترک و بهداشت.

ما نیاز به تغییر در پی COVID-19. ما شاهد ورشکستگی اخلاقی از برای سود بیمه سلامت گذاشته لخت: آنها بهترین زمانی که افراد اغلب در خود را بیشتر آسیب پذیر—دریافت نمی مراقبت. روشن است که آنها هیچ انگیزه ای برای ترک حاشیه در حالی که جوامع جنگ دستمزد در مقابل بدترین دشمن بهداشت و درمان در یک قرن.

حالا که ما می دانیم این حقیقت ما باید مسئولیت عمل می کنند که دانش و به کار به تغییر سیستم. زمان مناسب است به چین مشوق هایی برای بیماران, پزشکان, بیمارستان ها و شرکت های بیمه به تمرکز بر مراقبت از بيماران است. ما در ساخت گله ایمنی توسط جمعی امتناع در ادامه مانند قبل و خواستار پایان دادن به سود حاصل از آسیب پذیری.

این واکسن به صورت حرص و آز در حال حاضر در اینجا. بیایید شروع به استفاده از آن.

ساموئل سام, M. D., نویسنده رمان خانه خدا و انسان 4 بهترین بیمارستان.

وندی Dean, M. D., بنیانگذاران اخلاقی آسیب های بهداشت و درمان

سیمون تالبوت, M. D., دانشیار گروه جراحی دانشکده پزشکی هاروارد و یکی از بنیانگذاران اخلاقی آسیب های بهداشت و درمان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب