ونزوئلا به همراهی تانکر سوخت از ایران با وجود ما را تهدید

ونزوئلا وزیر دفاع گفت: او خدا را شکر برای ایران همبستگی به عنوان coronavirus همه گیر می افزاید: به دلیل کاهش ر

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

ونزوئلا وزیر دفاع گفت: او خدا را شکر برای ایران همبستگی به عنوان coronavirus همه گیر می افزاید: به دلیل کاهش رشد اقتصادی. ونزوئلا دارای بزرگترین ذخایر نفت اما ظرفیت آن برای تصحیح محدود است.

هواپیما و کشتی از ونزوئلا نیروهای مسلح را اسکورت نفتکش ایرانی را به عنوان به زودی به عنوان مخازن حمل بشکه سوخت برای کشور آمریکای جنوبی وارد ونزوئلا منطقه انحصاری اقتصادی وزیر دفاع ولادیمیر Padrino روز چهارشنبه گفت:.

"هنگامی که آنها را وارد کنید ما منطقه انحصاری اقتصادی آنها را همراهی می کردند توسط نیروهای مسلح ملی بولیواری قایق و هواپیما به آنها خوش آمد و تشکر از مردم ایران برای همبستگی و همکاری" Padrino گفت: هجوم ما شکایت در مورد حمل و نقل.

بیشتر بخوانید: ما اتهامات ونزوئلا مادورو مسائل فضل

Padrino خطاب به مشکلاتی که اقتصاد ونزوئلا مواجه شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. کشور است ثبت نام بیش از 800 مورد از این ویروس اما دانشمندان بر این باورند که نزدیک به 63 درصد بیشتر ممکن است آلوده.

"اگر یک کشور مانند جمهوری اسلامی ایران ... ما فراهم می کند با کمک های انسان دوستانه فقط به عنوان با یکی از ما دریافت شده از روسیه و جمهوری خلق چین و دیگر کشورهای جهان — آن است که خوش آمدید" Padrino اضافه شده است.

تهران هشدار داده و از "عواقب"اگر ما که مخالف نیکولا Maduro, رژیم متوقف کشتی از رسیدن به مقصد خود را.

عروق از ایران شامل پنج تانکر بنزین با 1.5 میلیون بشکه سوخت. آنها انتظار می رود برای رسیدن به بین پایان ماه مه و اوایل ماه ژوئن است.

Guaido نگران

اعلام شد به زودی پس از líder ژوئن Guaido که به رسمیت شناخته شده است که این کشور را رهبر مشروع توسط بسیاری از کشورها از جمله آمریکا گفت: حمل و نقل بود و هشدار دهنده برای منطقه است. او گفت که او "بسیار نگران" در مورد این "تلاش ایران حضور در ونزوئلا خاک" که مجاز توسط مخالفان کنترل شورای ملی است.

در حالی که ونزوئلا دارای بزرگترین ذخایر نفت در جهان تولید نفت گرفته است آمار بیش از دو دهه گذشته به دلیل سوء مدیریت و بسیاری می گویند فساد تحت حکومت سوسیالیستی. همچنین بسیاری از سرزنش آمریکا با هدف از بین بردن رئیس جمهور نیکولاس مادورو از قدرت تا به حال اثر سوء بر اقتصاد است.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تحمیل تحریمهای همه جانبه با هدف پایان دادن به صادرات نفت از ایران و ونزوئلا هر دو عمده نفت خام تولید می کند. حتی قبل از همه گیر ونزوئلا دچار یک بحران اقتصادی است که دیده می شود میلیون ها نفر از ونزوئلا در حال فرار به خارج از کشور.

ببینید/ng (dpa, AP, Reuters)

>> هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب